Po pierwsze zdjąć musisz boczny dolny słupek między drzwiami pociagając go energiczne bo jest na spinkach.
Po drugie torxem odkręcasz śrubę.
Po trzecie możesz działać z progiem. Wszystko jedno gdzie zaczniesz. Możesz odrywać od przodu.
Po czwarte przy drzwiach z tyłu odkręciłbym takie czarne kółko tuż pod siedzeniem żeby próg był luźniejszy. Jest tak taka spinka w plastikowym progu, która lubi się złamać co mi uczyniła. Zamówiłem ją w ASO i założyłem, ale czekałem na nią ok. 2 tygodnie. Jak Ci się złamie to w razie co mam jedną w zapasie

. Reszta spinek jest metalowa, więc nic im się nie stanie

.

Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)