Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

!!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

!!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Postprzez Rybik » 25 października 2008, 18:33

mam pytanie odnośnie smt 7
czy przy modyfikacji (K04 z wiekszymi łopatami zamiast K03, duży IC, większe wtryski, reg. ciśn. paliwa, wydech przelot 63mm) przy zgrywaniu na smt 7 zostawiać stożek, czy lepiej zostawić seryjna puszke i papier. Są rózne opinie. I jeszcze jedno. Co z przepływka: seria, czy od 225KM, a może wcale.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Rybik
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22 stycznia 2007, 13:58
Lokalizacja: Jedlińsk
Auto: Seat Leon 20VT

Reklama

Re: !!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Postprzez Grześ » 27 października 2008, 15:02

:olaboga: :olaboga:

zestaw k04 zawiera , turbo k04, kolektor przewody dolot przeplywka obudowa filtra powietrza wtryski 380 najlepiej z APX dyzy IC i wydech min 2 cale oprucz ic i wydechu wszystkie graty maja byc oryginalne z wersji 225KM

jak masz taki zestaw to zapraszam i polecam http://www.dv-t.pl :ok: :ok:

Rybik napisał(a):K04 z wiekszymi łopatami zamiast K03,

o co chodzi k04 jest juz w seri wieksze od k03
czy masz hybrydę z wirnikiem 6na6 czy serie 4na4



Rybik napisał(a):reg. ciśn. paliwa

można zastosować zamiast przy seryjnych wtryskach 320 jak masz 380 nie potrzeba
trzeba wiedzieć ze regulatora nie wolno sobie wkładać od tak bo będzie lepiej!! nie będzie a wręcz przeciwnie silnik bedzie zalewalo
jak w aucie jest przeplywka od 225 i wtryski 320 to wtedy reguator ale trzeba to jak najszybciej wystroić
jak jest przeplywka od 225 i 380 to nie ma to sensu , tak samo auto trzeba jak najszybciej wystroić
dawanie wiekszego regulatora bardziej obciaza wtrsyki a gdyby nie daj jeden poszedl na przerwe to moze byc nie ciekawie

co do smt7 PO CO NA CO TO PSEUDO SA zyjemy w takich czasach ze seryjny komp jest juz tak opanowany ze wystrojenie na nim k04 nie stanowi zadnego problemu

co do stożka to nie polecam bo przeplywka droga w ostatecznosci jakis gabkowy bedzie duzo lepszy , seryjna pucha od 225 i dobry filtr np. MAN bedzie sprawowal sie b.dobrze
z tego stożka nie przybędzie nic co będzie rekompensowało ewentualne rozwalenie przeplywki

Rybik napisał(a):Co z przepływka: seria, czy od 225KM, a może wcale.

zdecydowanie wieksza z wersji 225
niestety na seryjnym kompie ciężko będzie wyeliminować przeplywke coś musiało by jak zastąpić a w takim wypadku to SA
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: !!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Postprzez Rybik » 28 października 2008, 13:09

Wiem, że opinie odnośnie SMT 7 są podzielone, ale podzielone sa również opinie nt. zgrywania aut w takim czy innym miejscu. Osoba, która modyfikowała mi auto mechanicznie, zaproponowała jak to zostało nazwane PSEUDO STAND ALONE. Zmieniać już decyzji nie będę. Chodzi mi tylko o radę :)

Mody:
kolektor dolot S3
turbina K04(Grzesiu, powinieneś ją znać :) rozleciała się po pary tyś km, dlatego...), środek cały nowy, rozwiercona muszla zimna, wielkości łopat nie pamiętam, gdzieś zapisałem, ale nie mam pod ręką, bez elektroniki wstaje od 1800 obr przy 3500 1.3BAR ograniczone regulatorem Turbosmart
wtryskiwacze 420cc
IC rdzeń 550/230/65 + kwasówka orurowanie
wydech el tec 2,5 cala przelot
reg ciśn paliwa XS Power
Blow off Simoni Racing
Stożek pipercross gąbka Vector duży

I co w powyższym przypadku. Dzięki za opinię.

Pzdr

PS. Podobno SMT 7 ma funkcję "wycięcia" przepływki
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Rybik
Stella
Stella
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22 stycznia 2007, 13:58
Lokalizacja: Jedlińsk
Auto: Seat Leon 20VT

Re: !!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Postprzez Grześ » 28 października 2008, 17:40

ja smigam na orginalnym i nie widze potrzeby aby bwaic sie w smt7 , oryginalny spokojnie ogarnia tak maly wiatraczek jak k04 ;] i sporo wieksze

Rybik napisał(a):Grzesiu, powinieneś ją znać :) rozleciała się po pary tyś km

dziwna sprawa ;/ wydawala sie byc ok luz byl jak najbardziej ok jedyne co to delikatne pekniecie muszi ale to normalka , ja na niej nie zarobilem ani grosza, wpadal mi w rece prawie nowka i ta sprzedalem

co do stozka to pipercross gąbka bedzie ok , ja bym go umiescil pod akumuatorem i podłożnica tam mialby dostap do zimnego powietrza ale jest ryzyko dostania sie wody czy innych świństw

kto robil ci hybryde ? seria k04 ma wirnik 4na4 a do hybryd zakladaja 6n6

Rybik napisał(a):PS. Podobno SMT 7 ma funkcję "wycięcia" przepływki

wyciac no problem odlaczas kabel i niema ale cos musi ja zastapic bo ona liczy mase powietrza
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Grześ
TopSport
TopSport
 
Posty: 1280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2005, 22:20
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: BFH QUATTRO

Re: !!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Postprzez Zoltar » 29 października 2008, 12:22

Tylko seryjny komp
Najlepiej i najbezpieczniej :)

Stożki to zabójstwo dla przepływomierza

Posłuchaj Grzesia
Zobacz Profil
Zoltar
Stella
Stella
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2 stycznia 2008, 21:38
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: OI ALH+/Cee'd

Re: !!! 1.8T SMT 7 ze stożkiem, czy seria !!!!

Postprzez PAWEL20VT4 » 11 listopada 2008, 00:37

CZeść

Jezeli ktoś Ci to dobrze ogarnie to tylko seryny komp, filtr to zostaw puszkę i załóż do tego np wkładkę K&N ja tak miałem do 330 KM i spokojnie dawała rade.

Pozdrawiam

Paweł
Ponad 1470 KM i 2030 Nm w garażu :)
-----------------------------------------
www.Quercus.pl
-----------------------------------------
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PAWEL20VT4
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1070
Dołączył(a): 30 marca 2004, 00:19
Lokalizacja: Poznań
Auto: 4x4 1.8T;A6 3.0 TDI


Powrót do Leon 1 - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron