zestaw k04 zawiera , turbo k04, kolektor przewody dolot przeplywka obudowa filtra powietrza wtryski 380 najlepiej z APX dyzy IC i wydech min 2 cale oprucz ic i wydechu wszystkie graty maja byc oryginalne z wersji 225KM
jak masz taki zestaw to zapraszam i polecam
http://www.dv-t.pl
Rybik napisał(a):K04 z wiekszymi łopatami zamiast K03,
o co chodzi k04 jest juz w seri wieksze od k03
czy masz hybrydę z wirnikiem 6na6 czy serie 4na4
Rybik napisał(a):reg. ciśn. paliwa
można zastosować zamiast przy seryjnych wtryskach 320 jak masz 380 nie potrzeba
trzeba wiedzieć ze regulatora nie wolno sobie wkładać od tak bo będzie lepiej!! nie będzie a wręcz przeciwnie silnik bedzie zalewalo
jak w aucie jest przeplywka od 225 i wtryski 320 to wtedy reguator ale trzeba to jak najszybciej wystroić
jak jest przeplywka od 225 i 380 to nie ma to sensu , tak samo auto trzeba jak najszybciej wystroić
dawanie wiekszego regulatora bardziej obciaza wtrsyki a gdyby nie daj jeden poszedl na przerwe to moze byc nie ciekawie
co do smt7 PO CO NA CO TO PSEUDO SA zyjemy w takich czasach ze seryjny komp jest juz tak opanowany ze wystrojenie na nim k04 nie stanowi zadnego problemu
co do stożka to nie polecam bo przeplywka droga w ostatecznosci jakis gabkowy bedzie duzo lepszy , seryjna pucha od 225 i dobry filtr np. MAN bedzie sprawowal sie b.dobrze
z tego stożka nie przybędzie nic co będzie rekompensowało ewentualne rozwalenie przeplywki
Rybik napisał(a):Co z przepływka: seria, czy od 225KM, a może wcale.
zdecydowanie wieksza z wersji 225
niestety na seryjnym kompie ciężko będzie wyeliminować przeplywke coś musiało by jak zastąpić a w takim wypadku to SA