Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

tuning FR'a - póki co same problemy...

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez thorgal » 3 kwietnia 2009, 17:59

Witam wszystkich

Chce się podzielić swoimi doświadczeniami nt. modyfikacji i zapytać o ewentualną radę bo już zaczynam tracić cierpliwość ;[ i niedługo trafi mnie szlag. Po krótce szczegóły: auto Leon II TDI FR, modyfikacje wykonane ok. 3 miesięcy temu w pewnej firmie tuningowej, której nazwy nie będę może na razie zdradzał. Od tego momentu problem z czujnikiem temperatury spalin (ten który siedzi w turbawce). Migająca kontrolka K25 na kokpicie, w VAG,u temperatura z czujnika - 1024 °C - wiadomo, uszkodzony. Póki co wymieniono mi 3!! takie czujniki oczywiście przyczyna nienamierzona. Ostatnia sugestia tunera - update oprogramowania ECU. Auto jest z pierwszych serii jakie wyjechały więc nastąpiła zmiana z wersji _0063 na _1261, pewno jakieś różnice są. Póki co jeżdżę serią ale efekt jest taki że silnik nie trzyma parametrów, jest wyraźnie słabszy niż w serii przed modyfikacją, na hamowni pokazał 163 KM, momentu 350 Nm (tu niby OK) ale na starej wersji oprogramowania parametry były seria+bonusy. W ogóle mam wrażenie że silnik pracuje INACZEJ, inne brzmienie, słabiutki dół obrotów, podczas zmiany przełożeń na wysokich obrotach - krótkie podbijanie obrotów w górę, aczkolwiek testy z VAS'em pokazały książkowe parametry (niestety nie podam ich bo nie wiem, które to były) Temat jest skomplikowany dla mechanika, a tym bardziej dla mnie, typowego użytkownika. Jeszcze nie umawiałem się z tunerem na wizytę, dlatego chcę zapytać innych, bardziej wtajemniczonych co sądzą o:

1. awarie wspomnianego czujnika - czy rzeczywiście potrzeba aktualizować sterowanie aby się tego pozbyć czy po prostu tuner się nie przyłożył do roboty i próbuje wybrnąć z impasu metodą "na zmęczenie"
2. słabość w obecnej serii wynika pewno z właściwości seryjnego programu, czy w takim wypadku modyfikacje robić na obecnej wersji oprogramowania?
3 . jeśli na poprzedniej, to powraca pytanie 1.) - czemu czujnik idzie w diabły??

Póki co przez ten fatalny tuning mam więcej problemów niż przyjemności, nie chcę tracić energii i pieniędzy na nowe pomysły tunera - stąd moje pytanie tutaj.

Pozdrawiam wszystkich
Zobacz Profil
thorgal
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 10:15
Lokalizacja: stolica
Auto: Leon II FR BNM

Reklama

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez Andre » 3 kwietnia 2009, 18:42

mozesz miec zapchanego fapa , druga sprawa to zdradz kto robil program czy to jakas znana firma?

mi taki czujnik raz wymieniono na gwarancji jeszcze przed softem i nic sie nie dzieje.
leon 2 FR TDi + 200KM/405NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Andre
Sport
Sport
 
Posty: 499
Dołączył(a): 11 sierpnia 2007, 22:05
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: leon II TDi FR+

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez marcin_kielce » 3 kwietnia 2009, 18:45

Po pierwsze zmien tunera, po drugie zmień tunera ;)

Niestety ale z tego co piszesz wnioskuje, że miałeś tylko zrobiony program i jak takie cyrki dzieją się po samym programie to znaczy, że robił go ktoś kto niestety nie ogarnia tematu...

Pozdro
Marcin
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez pkonrad » 3 kwietnia 2009, 19:21

thorgal napisał(a):auto Leon II TDI FR, modyfikacje wykonane ok. 3 miesięcy temu w pewnej firmie tuningowej, której nazwy nie będę może na razie zdradzał.

Dlaczego nie chcesz zdradzić firmy w jakiej zrobiłeś felerny soft ?? Była by to przestroga dla innych, żeby nie korzystać z ich usług.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez noktoto » 3 kwietnia 2009, 19:28

Ile osiągał silnik przed programem, a ile po?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez Tonny S » 3 kwietnia 2009, 21:40

Przyczyna problemu to za duzo oliwy dojebanej do ognia co powoduje sadz, temp i problemy z czujnikiem - jedz do Masters'a Tdi-tuning.pl

BTW żadaj zwrotu kasy za spartolenie roboty od obecnego tunera.

Albo masz felerne auto albo jak już wczesniej wspomnialem dojebany koks z oliwy i sadza zawala DPF.
Nie ma litosci dla http://dziecineo.prv.pl/
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tonny S
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 8148
Dołączył(a): 29 marca 2004, 18:35
Lokalizacja: Pomorze
Auto: Harley-Davidson

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez thorgal » 4 kwietnia 2009, 10:25

Panowie....i Panie, bo być może też tu są....sprawy wyglądają następująco...

mozesz miec zapchanego fapa , druga sprawa to zdradz kto robil program czy to jakas znana firma?


FAP raczej na pewno nie jest zapchany, wypala się co jakiś czas, po zmianie oprogramowania nie dzieje się to już tak agresywnie jak na starym oprogramowaniu gdzie trząsł się i klekotał jak ursus - tą sprawę wykluczam. Inwestowałem w samochód spore pieniądze i nie oddałbym go panu Stasiowi co ma "mobilny" warsztat i robi "tanio i dobrze". Autorem jest naprawdę DOBRZE znana firma, nazwy nie będę na razie ujawniał bo być może chłopaki czytają to forum a nie chcę robić złej reklamy firmie która może długo pracowała na dobrą opinię, dam im szansę - może się poprawią

Niestety ale z tego co piszesz wnioskuje, że miałeś tylko zrobiony program i jak takie cyrki dzieją się po samym programie to znaczy, że robił go ktoś kto niestety nie ogarnia tematu...


Tak, poszedł tylko program, żadnych hardcorowych modyfikacji, parametry po ok 200KM/400Nm, przed ok 175KM/356Nm i oczywiście żadnych problemów z enginem przez 1,5 roku użytkowania

Przyczyna problemu to za duzo oliwy dojebanej do ognia co powoduje sadz, temp i problemy z czujnikiem


Tonny S nie wiem o jakiej oliwie piszesz ale wszystko co u mnie się spala w garach to wacha, oleum po zmianie na Motula nie tknięte nawet w minimalnym stopniu.

Albo masz felerne auto albo jak już wczesniej wspomnialem dojebany koks z oliwy i sadza zawala DPF


Nie wiem czym się różni mój Leon akurat w tej kwestii od tysięcy czy dziesiątek tysięcy innych które bujają się po drogach po modach lub nie i nie ma z nimi problemów.

BTW żadaj zwrotu kasy za spartolenie roboty od obecnego tunera.

To by mnie chyba najbardziej usatysfakcjonowało ale zaraz pojawią się domysły że mam felerne auto, tylko q...rwa co jest w nim felernego
Zobacz Profil
thorgal
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 10:15
Lokalizacja: stolica
Auto: Leon II FR BNM

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez klauspolo » 4 kwietnia 2009, 13:16

thorgal, nie chcesz robić złej reklamy firmie która dokonała Ci modyfikacje, a to właśnie przez nią masz tyle problemów, nie kumam Cie :whoeva:
Po drugie podaj nazwę firmy żeby uchronić przed nią innych użytkowników :nonono:
Po trzecie jeśli nie zdradzisz swojej wielkiej tajemnicy i nie powiesz gdzie spartolili Ci program to pomóż sobie sam lub wróć do tak chronionego przez Ciebie "tunera" i niech Ci teraz naprawi to co spierd...
Ja mam zrobiony program przez CompSport i nie mam żadnych problemów ;]
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez marcin_kielce » 4 kwietnia 2009, 16:06

Dokladnie jak pisze kaluspolo, co to za firma robila program?? jesli chodzi o Warszawe to mam pewno podejrzenie ale nie bede o tym mowil...

Jak przed programem miales zdrowe auto to napsize ci to prosto z mostu, to nie wina felernego auta tylko tego, ze ktos kto ci robil program spier..lil robote i tyle...Popraw to czym predzej bo tylko zaszkodzisz motorowni.

Pozdroo
Seat Leon 4WD powered by Daniel&Dominik TTC Kraków.

WPT member
Zobacz Profil
marcin_kielce
Cupra
Cupra
 
Posty: 2778
Dołączył(a): 19 grudnia 2006, 14:58
Lokalizacja: Masz Ochotę??
Auto: Haldex ;)

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez noktoto » 5 kwietnia 2009, 20:31

thorgal, napiszesz gdzie robiłeś program?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez olus » 5 kwietnia 2009, 23:02

jesli chodzi o tuning BMN to mam cicha nadzieje ze niedlugo sie cos ruszy w temacie
have no fear BMN is here :D

Seat Napinator
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olus
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 31 stycznia 2007, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leo bmn

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez sat666 » 6 kwietnia 2009, 12:38

olus napisał(a):jesli chodzi o tuning BMN to mam cicha nadzieje ze niedlugo sie cos ruszy w temacie


Zestaw do usuniecia DPF (koszt 1500 funtow):
~230bhp/~420nm
Cupra.net DPF-OFF

Dostepne w UK, opis pod adresem http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=211142

pozdrawiam,
s
TDI+ Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sat666
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 16:01
Lokalizacja: Malopolskie
Auto: Seat Leon FR

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez olus » 6 kwietnia 2009, 14:29

sat666 napisał(a):
olus napisał(a):jesli chodzi o tuning BMN to mam cicha nadzieje ze niedlugo sie cos ruszy w temacie


Zestaw do usuniecia DPF (koszt 1500 funtow):
~230bhp/~420nm
Cupra.net DPF-OFF

Dostepne w UK, opis pod adresem http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=211142

pozdrawiam,
s


widzialem

i mam nadzieje ze i u nas sie cos ruszy w tej sprawie bo aut z dpfem przybywa
have no fear BMN is here :D

Seat Napinator
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olus
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 31 stycznia 2007, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leo bmn

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez Patrox » 6 kwietnia 2009, 17:08

W na dniach będziemy testowali właśnie taki samochód. Dpf zostanie tam usunięty mechanicznie i elektronicznie. O rezultatach będę na bieżąco informował. BTW te 230ps na seryjnej spręzarce jest wyssane z palca, zobacz na rozkład momentu i mocy.
Powered by ECUPROJECT Wrocław
315.0 PS / 599.5 Nm /
--------------------------------
www.ecuproject.pl
509 696 100
513 399 363
502 730 289
Zobacz Profil
Patrox
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 655
Dołączył(a): 10 września 2005, 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Auto: ... OOOO ...

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez klauspolo » 6 kwietnia 2009, 19:25

Odrazu widać że ktoś narysował sobie w Poincie ten wykres :evil:
Poza tym Boost settings 1.7bar :whoeva: ;)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez thorgal » 18 listopada 2009, 15:09

noktoto napisał(a):thorgal, napiszesz gdzie robiłeś program?



no cóż, program robiłem u sławnego Mastersa....i szczerze mówiąc nie polecam tej firmy
Zobacz Profil
thorgal
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 10:15
Lokalizacja: stolica
Auto: Leon II FR BNM

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez Sammael » 18 listopada 2009, 15:15

ładnie odgrzałeś kotleta :) ale przynajmniej w końcu to napisałeś :)

Najlepszy motyw tematu:
Tonny S napisał(a):jedz do Masters'a Tdi-tuning.pl

thorgal napisał(a):no cóż, program robiłem u sławnego Mastersa



W końcu doszedłeś do ładu z autem?
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez colin23 » 18 listopada 2009, 15:20

aleś kotleta odgrzał ! Przynajmniej napisz co się zdarzyło z Twoim samochodem od kwietnia. Tuner poprawił auto? Zrobiłeś inny program?


edit: Sam ubiegłeś mnie ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
colin23
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7701
Dołączył(a): 18 stycznia 2005, 14:14
Lokalizacja: woj. śląskie
Auto: Audi

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez hubert » 19 listopada 2009, 16:36

MT nie ogarnia FR-ki :zdziwko: (sami mają dwie sztuki,myślałem że mają to w małym palcu) :o .
I jak z autem,co było problemem...
220 km 307 nm...lubie mocne softy
Zobacz Profil
hubert
Stella
Stella
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17 maja 2009, 18:21
Lokalizacja: błonie
Auto: Leon BZB

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez olus » 19 listopada 2009, 17:19

jezdze od roku na ich programie i zadnego problemu z czujnikami nie mam. zadnych problemow z silnikiem nie mam.
have no fear BMN is here :D

Seat Napinator
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olus
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 31 stycznia 2007, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leo bmn

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez thorgal » 21 listopada 2009, 21:47

może i odgrzałem kotleta, nie zaglądałem tu bardzo dawno z rożnych przyczyn...ale to chyba nieistotne.
Być może że jestem z tej zdecydowanej mniejszości co mają problemy po tuningu ale takie rzeczy rozwiązuje się bez proszenia a nie robi się łachę i wciska klientowi kit że winą jest jego auto lub coś co w nim siedzi a oni o tym nie mają pojęcia...bo przecież zrobili setki takich aut i nie było żadnych problemów a nagle tu się pojawia. Tłumaczenie godne pożałowania...amatorszczyzna, kpina i bezczelność, jak dla mnie Masters jest spalony.

Mój temat nie jest zamknięty. Wspomnianych czujników spaliłem chyba ze 3 w ciągu 2 miesięcy. Spalony czujnik to gleba, nigdzie się nie ruszysz bo zaraz zapycha się DPF. Jedź teraz po nowy, później na warsztat, niech ci go wymienią....czas, pieniądze i piana w ustach. Masters nie miał więcej czujników więc ta metoda osiągnęła swój kres, zatem zalecił update programu sterownika. Zrobiłem to i trochę żałuję. Silnik nie zareagował na niego zbyt dobrze. Podbija obroty ni z gruchy ni z pietruchy przy zmianie biegów w górę, zwłaszcza przy mocniejszym bucie. Moja technika jazdy z dnia na dzień się nie zmieniła więc na pewno tak samo operuję pedałami przy zmianach. Teraz przy niskich temperaturach mam wrażenie że problem się nasilił. Niestety tuning tego nie skorygował, Masters oznajmił że "taki soft" i umył ręce :x , jedno zrobił a drugie zepsuł... i to jest profesjonalizm.
Zobacz Profil
thorgal
Stella
Stella
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 10:15
Lokalizacja: stolica
Auto: Leon II FR BNM

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez bono » 21 listopada 2009, 22:12

thorgal, podjedź do MR, chłopaki CI pomogą.
I znowu Leon :D

Pozdrawiam
Blazej (Bono)
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bono
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 6318
Dołączył(a): 31 sierpnia 2006, 21:48
Lokalizacja: Niemcy
Region: zagranica
Auto: Skoda Superb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez rob555 » 27 listopada 2009, 17:14

Sluchaj rozumiem, ze nowy soft (aktualizacja z serwisu) robi Ci takie jaja? Auto jezdzi na serii na najnowszym update tak?
Skonczyl sie problem z palacymi sie czujnikami, ale wariuja obroty?
Moze masz jednak problem z mechanika co?
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez ares » 28 listopada 2009, 22:39

thorgal napisał(a):Silnik nie zareagował na niego zbyt dobrze. Podbija obroty ni z gruchy ni z pietruchy przy zmianie biegów w górę, zwłaszcza przy mocniejszym bucie.


Sorry ale ja mam wrazenie, ze to ty jestes nie konkretny a nie tuner jak czytam ta cala historie - zabardzo nie wiesz o czym mowisz. Podbijanie obrotow to nie wina softu tylko brudnego zaworu recyrkulacji spalin tzw. EGR.
Zobacz Profil
ares
 

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez klauspolo » 29 listopada 2009, 01:56

ares, akurat w tym miejscu ma racje, po aktualizacji softu wystepowało "podbijanie obrotów" między biegami... Poza tym thorgal, twoje wypowiedzi są niewyrażne...
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez ares » 29 listopada 2009, 12:54

za co odpowiada brudny EGR jak juz pisalem wyzej
Zobacz Profil
ares
 

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez olus » 29 listopada 2009, 14:27

ja u sieibe nie mam zadnego podbijania obrotow czy innych cyrkow.
have no fear BMN is here :D

Seat Napinator
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
olus
Sport
Sport
 
Posty: 596
Dołączył(a): 31 stycznia 2007, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: leo bmn

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez klauspolo » 30 listopada 2009, 09:24

ares, nie brudny EGR tylko soft, ktory pochodzi z Altei XL i ma bardziej agresywna mape pedału gazu.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
klauspolo
Sport
Sport
 
Posty: 536
Dołączył(a): 16 września 2005, 23:24
Lokalizacja: Płock
Auto: Rocco++++
Silnik: CDAA 1.8

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez Kimsi_3 » 10 grudnia 2009, 09:38

Panowie a co powiecie na założenie airboxa do FR?
Zobacz Profil
Kimsi_3
Stella +
Stella +
 
Posty: 42
Dołączył(a): 15 sierpnia 2009, 10:22
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Seat Leon FR

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez antoś » 10 grudnia 2009, 12:29

Kimsi_3, Tutaj masz dwa tematy, które mogą Cie zainteresować:

viewtopic.php?t=17910&highlight=filtr

viewtopic.php?t=15748&highlight=filtr

Przeczytaj, wypowiedz się w którymś z nich a ja wtedy usunę te posty tutaj, żeby nie robić bałaganu koledze w temacie. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez katz » 28 czerwca 2010, 00:18

thorgal jeśli tu bywasz to napisz jak wygląda na dziś Twoja historia? Jeździłeś od wiosny do zimy niesprawnym autem? Masters się ostatecznie wypiął? Myślę o kupnie 2.0 TDi CR z DSG i brałem pod uwagę Mastersa... ale po pierwsze szukam wiarygodnych opinii na temat samego zestwu: 170 KM TDI + DSG a po drugie czy i kto ma o tym pojęcie? Pomysł 200KM i 400Nm kusi, ale nie za cenę eksperymentów na sobie...
Jechać nie gadać...
P.S. Kołobrzeg-Kłodzko 4'50h(nocą, latem, sucho)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
katz
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23 października 2006, 10:17
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Leo ASZ '04

Re: tuning FR'a - póki co same problemy...

Postprzez kaczy-k7 » 29 czerwca 2010, 12:23

Witam, dorzucę swoje 2 grosze.
Moje auto posiada program od Mastersa, z tego co zdążył mi przekazać poprzedni właściciel to jakieś cyrki na początku się działy ale upDate pomógł i do dzisiaj jest jak na razie ok, auto zrobiło od programu jakieś 3500km. Druga sprawa jest taka iż jak już ktoś zauważył to owa firma jest w posiadaniu 2 FRek więc myślę że "coś pojęcia" mają. :peace: :peace: :peace:
FR TDI 200 KM 430 nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaczy-k7
Stella +
Stella +
 
Posty: 91
Dołączył(a): 5 stycznia 2008, 15:55
Lokalizacja: PMI/PSZ
Auto: FR TDI

kaczy-k 7

Postprzez katz » 29 czerwca 2010, 15:36

Sprawa thorgala może być przykładem, że Masters też człowiek i mylić się może. Ale oczywiście taki przypadek może być wyjątkiem potwierdzającym regułę, że jest to zacna firma. Ja jednak wciąż szukam wiarygodnych wiadomości o tym co można dołożyć do 170KM współpracującego z DSG... Z wielu stron słychac, że sensowna granica wytrzymałości tej skrzyni to 350Nm, czyli tyle co FR TDI ma w serii... Takie zestwienie wydaje się być wciąż na tyle świeże, ze wciąż brak konkretnych informacji. Osobiście widziałem, ale tylko widziałem Golfa VI GTD 170KM z DSG i wiem, ze zdarzają się w Passatach i Audi. Nie wiem natomiast niczego z wiarygodnych źródeł nt. chipowania takich aut, dlatego wciąż pozostaję otwarty na wszelkie sprawdzone wiadomości...
Jechać nie gadać...
P.S. Kołobrzeg-Kłodzko 4'50h(nocą, latem, sucho)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
katz
Stella +
Stella +
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23 października 2006, 10:17
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Leo ASZ '04


Powrót do Leon 2 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości