Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 3 maja 2009, 16:41

Witam. Mam takie pytanie jaki gwint najlepiej kupic dysponujac funduszami do np 1200zl??
Popatrzylem alledrogo i wyszukalem jakies MTS technik i JOM ?? Rowniez uzywane zawieszenie H&R tylko kota w worku nie chce wole miec gwarancje itp..... moze3cie cos polecic????
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez lec » 4 maja 2009, 01:28

KiNiO, za ta kase do dobrych amorkow na cale auto nie dostaniesz a co dopiero gwinta.... uzywane, przechodzone.... w tej cenie tak, ale wtedy nie ma mowy o gwarancji
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 4 maja 2009, 07:02

To co najlepiej szukac co byscie poradzili????
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 4 maja 2009, 07:18

KiNiO napisał(a):To co najlepiej szukac co byscie poradzili????



Co do
KiNiO napisał(a):Popatrzylem alledrogo i wyszukalem jakies MTS technik i JOM


To ja bym odradzał ponieważ zawieszenia są miekkie fakt faktem nowe.

Co do h&R to są dobre zawieszenia ale chyba najtwardsze ze wszystkich możliwych . Ja bym skłaniał się juz pomiędzy firmami KW, FK, Eibach , koni.
Jeżeli nie planujesz mocno zglebić auta to moim zdaniem nie ma sensy bawić sie w gwinta lepiej zainwestować w dobre sprężynki. Co do używanego gwinta musisz zwrócić uwagę na :
1. Czy tłoczyska są suche
2. Czy nie puszczają oleju
3 . I co najważniejsze czy nie ma wżerów

ja na twoim miejscu jeżeli miał bym wybierać miedzy nowymi co podałeś MTS technik i JOM, oraz supersport kupiłbym sprężynki. A co do używanych to wszystkie firmy które podałem są warte polecenia :)
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 4 maja 2009, 12:08

ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 4 maja 2009, 12:56

KiNiO, Te zawieszenie są jak najbardziej warte polecenia grube tłoczyska regulacja twardości , będziesz zadowolony jak i pierwsze tak i drugie mają regulacje twardości przód ustawia sie kręcąc tymi małymi śrubkami od góry a tył z tego co wiem należy wcisnąć amortyzator i przekręcać w lewo bądz w prawo.Ogólnie taki mały bajerek jest ta regulacja twardości pozwala regulować silę pod i nadsterowności auta no i oczywiście czucie każdego kamyczka ale z doświadczenia wiem ze raz jak sie wyreguluje pośrodku więcej sie nie grzebie :P
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez lec » 4 maja 2009, 18:22

szczegolnie te drugie do kombi z wżerami :D
100kucy/1L Club | www.SkodaClub.pl | www.Motohid.pl
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lec
MotoHID.pl
 
Posty: 1304
Dołączył(a): 8 czerwca 2007, 11:47
Lokalizacja: Poznań
Auto: O2 RS FL

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 4 maja 2009, 18:42

lec napisał(a):szczegolnie te drugie do kombi z wżerami :D


Fakt nie zauważyłem do Leona od kombi nie pasuje :)

A co do wżerów to nie widać czy są na tłoczyskach
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 4 maja 2009, 20:15

To moze jak byscie poprostu zobaczyli jakas okazje to dajcie cynk tutaj w temacie... bo temat jest w planach...=))
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez rob555 » 4 maja 2009, 22:02

Ja mam gwint FK na KONI z regulacja sily tlumienia.
Wady : uwalona jedna sruba regulacyjna w przednim amorku (obecne na sztywno nastawy)
tylnia lewa nakretka na gwincie zapiekla sie fest i bede z tym walczyc.
Obniza sporo :) tloczyska suche
700zl
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 5 maja 2009, 07:14

A jak z twardoscia na tym zawieszeniu?? Jakies fotki moglbys zapodac???

A wklady koni gdzie mozna kupic??
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KriSSo » 5 maja 2009, 21:33

smoky7 napisał(a):Co do h&R to są dobre zawieszenia ale chyba najtwardsze ze wszystkich możliwych .

Ja mam nieco inne doświadczenia. Jeździłem na H&R Cup kit 60/40 i zawias ten jest dwukrotnie bardziej komfortowy, niż komplet weitec 35/35 o KW nawet nie wspominając. Podobnie gwint H&R. Tylko, że jest kilka linii H&R'a - są zestawy na ulicę, na tor, tuningowe, wyczynowe, czy ultra niskie. Zatem nie pakujmy wszystkich produktów H&R'a do jednego worka, bo wychodzą potem z tego herezje.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez rob555 » 6 maja 2009, 16:23

KiNiO napisał(a):A jak z twardoscia na tym zawieszeniu?? Jakies fotki moglbys zapodac???

A wklady koni gdzie mozna kupic??


No jest twardo....a koni pewnie u dealera ale te wklady powinny pozyc jeszcze troche :)
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 6 maja 2009, 18:08

A mozesz zrobic jakies fotki??? jaki stan itp.....
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 6 maja 2009, 19:00

KriSSo napisał(a):Jeździłem na H&R Cup kit 60/40


My tu mówimy o zawieszeniu gwintowanym a nie o cup kit czy innych wynalazkach
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KriSSo » 6 maja 2009, 21:02

Więc przeczytaj mój post ponownie, na temat gwinta również napisałem.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 6 maja 2009, 21:54

KriSSo napisał(a):Więc przeczytaj mój post ponownie, na temat gwinta również napisałem.

przecież nie będziemy się kłócić moje odczucia są takie ze h&r jest jeden z najtwardszych gwintów i pewnie kilka osób by to potwierdziło oczywiście mówimy gdy gwint jest skręcony.
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 10 maja 2009, 18:15

Panie Robercie czy mogl by Pan wysłac mi fotki tutaj na forum lub na PW czy tez kinio0707@o2.pl????
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez rob555 » 10 maja 2009, 21:19

Fotki zrobie niebawem
Wylal sie jednak prawy przedni amorek :( jak ktos chce to zawias za 500zl puszcze a amorek sobie zregeneruje
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG

HAMOWNIA PODWOZIOWA - Pomiary mocy

http://www.tune-up.pl - Tuning Gdansk
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
rob555
TUNE-UP
 
Posty: 327
Dołączył(a): 10 stycznia 2006, 19:39
Lokalizacja: Gdansk
Auto: LEON R36

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 10 maja 2009, 22:47

To ja poprosze o zdjecia i jak cos zaklepie go po obejrzeniu
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez pembuk » 14 maja 2009, 23:08

Witam,

Robert, a macie może coś jeszcze z zawieszenia do Leona :)? Wolalbym cos plug&play, oczywiscie z obniżeniem o 30-40mm nie musi być koniecznie gwint ale najlepiej kompletne i dosyc żywotne.

Pozdrawiam

P.S. 1.

Sprawność moich amorów 9-16% :olaboga:

P.S. 2.

Co sądzicie o tych?

http://www.allegro.pl/item630343554_kw_ ... iv_a3.html
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pembuk
Sport
Sport
 
Posty: 306
Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, 23:01
Lokalizacja: #-miasto
Auto: SIGNUM 3.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 16 maja 2009, 11:27

A co powiecie o zawieszeniu gwintowanym firmy FK model G23 tylne amorki, przednie maja g21???? Jakies informacje o nim uzyskam???

[ Dodano: Nie 17 Maj, 2009 ]
Nikt nic nie wie i nie poleci???

[ Dodano: Sro 27 Maj, 2009 ]
No wiec kupilem gwint WEITEC co powiecie o tej firmie?? Dobra jest????

[ Dodano: Sro 27 Maj, 2009 ]
No wiec gwint juz u mnie a jutro montaz i jedziemy na glebe =)) tylko jeszcze nie wierm jak je sie ustawia....

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez darek310 » 29 czerwca 2009, 22:50

i kolego jak na gwincie się jeździ w porównaniu do serii
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
darek310
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 19 sierpnia 2007, 09:52
Lokalizacja: Śląsk
Auto: S3 8p

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KiNiO » 1 lipca 2009, 19:39

jest napewno nizej:))) ale w porownaniu do seri TS jest o nieco twardziej.. jestem zadowolony ogolem... miski nie zgubilem wiec jest dobrze...=))

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Zobacz Profil
KiNiO
Sport
Sport
 
Posty: 223
Dołączył(a): 13 marca 2008, 12:28
Lokalizacja: Goleniów
Auto: Toledo 1L i Leon TS

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez smoky7 » 2 lipca 2009, 08:38

KiNiO napisał(a):jest napewno nizej:))) ale w porownaniu do seri TS jest o nieco twardziej.. jestem zadowolony ogolem... miski nie zgubilem wiec jest dobrze...=))


Tył na pierwszej fotce soti jak koza ;) ale ogólnie jest dobrze ale skręć go jeszcze bardziej. Nie montuj metalowej płyty pod silnik bo prawdziwi twardziele wożą miskę olejowa w bagażniku :p
Nie czas na płacz i zgrzyt zębów trzeba znów ciąć metal i krzesać iskry.
Zobacz Profil
smoky7
Sport
Sport
 
Posty: 288
Dołączył(a): 22 listopada 2005, 18:40
Lokalizacja: Poznań/Śrem
Auto: Seat Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez przemco » 10 lipca 2009, 20:21

.... w moim leonie jest zawieszenie eibach damper amorki i sprężynki.... ale sprężynki wymienie na serie pro kit w przyszłym roku.... myśle że przy tym zestawieniu będzie autko ładnie obniżone i wystarczająco sztywne jak na nasze polskie drogi....
.... żółwim tempem do celu....
.... Sociedad Espanola Automoviles de Turismo....
.... 158KM 390Nm....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przemco
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 22:13
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KriSSo » 10 lipca 2009, 22:10

przemco napisał(a):w moim leonie jest zawieszenie eibach damper amorki i sprężynki.... ale sprężynki wymienie na serie pro kit w przyszłym roku

No to skoro masz komplet Eibacha, to pewnikiem masz również springi Pro Kit. W jakim celu zatem chcesz pro kit zmieniać na pro kit? Chyba, że masz komplet sport system, czyli amorki pro damper i sprężyny sportline (czerwone). Sprawdź lepiej kolor sprężyn, żebyś nie wymienił młotka na młotek.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez przemco » 14 lipca 2009, 10:16

.... sprężyny są czarne a na nalepkach pisze samo damper bez pro-kit.... ale dla pewności sprawdzę jeszcze raz.... :) :)
.... żółwim tempem do celu....
.... Sociedad Espanola Automoviles de Turismo....
.... 158KM 390Nm....
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
przemco
Signo
Signo
 
Posty: 147
Dołączył(a): 13 lipca 2008, 22:13
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez KriSSo » 14 lipca 2009, 22:17

damper to amortyzator, więc trudno mi jakoś zrozumieć tę nalepkę na sprężynie. Chyba, że ktoś sobie nakleił. Czarne (czy raczej grafitowe) to Pro Kit. Pseudo czerwone to sportline. Innych w ofercie Eibacha nie ma, albo masz jakąś kombinację znowu, typu Eibach-Seat Sport. Sprawdź dokładnie sprężyny ponownie i spisz z nich numery, o ile da się odczytać.
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
KriSSo
Sport
Sport
 
Posty: 264
Dołączył(a): 30 listopada 2008, 00:06
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Region: zachodniopomorskie
Auto: Golf variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 19 sierpnia 2010, 15:46

Odgrzeje trochę temat. Jeździ ktoś może na gwincie firmy TA Technix? Jeżeli ktoś używa to prosiłbym o opinie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez paul78 » 19 sierpnia 2010, 17:58

MisiekASV napisał(a):Jeździ ktoś może na gwincie firmy TA Technix?


Ja na nich jezdziłem pół roku przez zime zwłaszcza i powiem ze same w sobie nie są złe.
Raz je obniżyłem i wiecej nie umiałem podniesć zapiekły się te aluminiowe gwinty więc idą na wymiane w ramach gwarancji.
Pozdrawiam Paul78 LCT
ASV 193.4 KM / 396.4 NM :)

Z drogi z drogi śledzie bo ASV jedzie :D
Zobacz Profil
paul78
TopSport
TopSport
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 4 maja 2008, 06:17
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Seat Leon TDI
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 19 sierpnia 2010, 20:16

no właśnie przymierzam sie do nich, bo nie ukrywam, że cena jest całkiem przyjemna :) dzięki za info :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 2 września 2010, 13:06

Witam! Chciałbym dodać coś o zawieszeniu gwintowanym.

Chodzi o model FK AK STREET, który kosztuje około 1000zł. Pasuje do aut takich jak Leon I, Octavia I, Bora, Golf IV.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Fakty: FK AK-street gwarancja 2 lata cena z wysyłką około 1000zł.

Seat Leon 1M 1999-2005, Max. nacisk przód: 1030kg, Max. nacisk tył: 1070kg

Obniżenie w mm przód / tył 20-75mm

Zawieszenie jest miekkie jak na gwint. Autem zrobiliśmy około 7 tyś kilometrów i nie ma żadnych problemów. Samochód fajnie trzyma się drogi. W przeciwieństwie do wielu zawieszeń kitów przód mocno nie nurkuje na wybojach.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

TOP SPORT VS GWINT FK AK-STREET

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Uważam, że jest to dobre zawieszenie do jazdy na co dzień.

p.s Chciałbym dodać, że polecam wszystkim gwinciarzom pakowanie kół 18 calowych dzięki czemu miska nie tarza się po ziemi jak w konfiguracji z 17 calowymi kółami.

Nie zaszkodzi rozpórka tył Leon

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez IroN_87 » 2 września 2010, 16:42

DCA, Do 4x4 nigdzie nie widzę takiego kompletu...
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 2 września 2010, 18:46

O ile się nie mylę to nie ma dostępnych. Ale warto zapytać sprzedającego. Ja zamawiałem u Venom24.pl bo z Polską gwarancją.

1. Zdjęcie dla porównania Golf 4 zawiesznie GTI oraz Leon na gwincie FK AK-STREET. (Gwint skręcony tak, aby nie obcierać non stop)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wszystkie śruby były mocowane z klejem. Śruby dokręcałem z siłą 50 niutonów.

Jak wypada FK vs TA-Technics i MTS. FK nie ma w zestawie odboi jednak pasują te od starych amortyzatorów. Według mnie MTS i TA są za twarde. Czasami MTS i TA skrzypią, a mnie to denerwowało.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weitec to bardzo dobre zawieszenie, jednak ja zawsze bałem się używek. Regeneracja kosztuje 250-300zł za sztukę. A nowe to kosztuje około 3000zł.
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez IroN_87 » 2 września 2010, 19:24

Kozak :ok: Teraz jeszcze fajne felgi ;)
Zmierz ile jest od miski/osłony do gleby
Był Leon 4x4 194KM & 423 NM by COMPsport
Jest... A4 B7 Quattro 2.0 TFSI 264KM & 394NM by COMPsport

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
IroN_87
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1954
Dołączył(a): 16 listopada 2009, 19:50
Lokalizacja: Żywiec
Auto: A4 B7
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez MisiekASV » 2 września 2010, 19:42

fajnie jest. Podoba mi się. Przymierzałem się do Ta-Technix, ale widzę, że lepszą opcją będzie FK.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
MisiekASV
Signo
Signo
 
Posty: 145
Dołączył(a): 25 listopada 2008, 16:21
Lokalizacja: łdz
Auto: Leon

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez belzi » 2 września 2010, 19:54

MisiekASV napisał(a):Jeździ ktoś może na gwincie firmy TA Technix?

Jezdzilem, po pol roku jezdzenia po Wroclawiu poszly do kosza, a zakladalem nowy
Wcale nie jest twardy, wrecz przeciwnie, auto dla mnie zbyt plywalo
powered by ECUProject®
A4 + Yamaha WR450F + Yamaha FZ8
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
belzi
Cupra
Cupra
 
Posty: 3231
Dołączył(a): 1 lipca 2007, 08:13
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: A4 + WR450F + FZ8

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sslawek77 » 2 września 2010, 22:05

DCA napisał(a):Weitec to bardzo dobre zawieszenie, jednak ja zawsze bałem się używek. Regeneracja kosztuje 250-300zł za sztukę.


dla weiteca robi wkłady ALKO te samo co idą do KW v1
na cultstyle.pl gosc regeneruje wkłady za około 65-90zł, wiadomo ze jak jest tłoczysko ugiete lub ma wzery i trzeba nowe to bedzie wiecej kosztowac.....
FK-AK niema sie co oszukiwac ze jest to tej samej klasy co niebieski FK.....
Zobacz Profil
sslawek77
Stella +
Stella +
 
Posty: 88
Dołączył(a): 4 listopada 2009, 21:38
Lokalizacja: krosno
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 3 września 2010, 17:32

Kolego masz rację. Nie mówię, że jest to super mega! gwint. Jednak za tą cenę jest spoko.

Jako, że teraz będziemy glebić Golfa IV. Pomysł jest taki, aby wsadzić zawieszenie AP Racing. Zawieszenie jest identyczne jak w Leonie więc będzie można porównać. AP kosztuje koło 2tyś.
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez ZbigNieff » 16 września 2010, 10:05

Ja latam na gwincie H&R - zakupiny w DE za 1400euro i nie powiem zlego slowa... teraz bede mial 1 zime z tym zawieszeniem takze zobacze co bedzie jak podniose go do gory :)
===========================================
a teraz jezdze wygodnie .... na na na ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
ZbigNieff
Signo
Signo
 
Posty: 140
Dołączył(a): 5 listopada 2009, 15:00
Lokalizacja: dolnyslask
Auto: Passat B5FL

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez alunetik » 3 października 2010, 12:16

Polecam gwint Eibacha. To samo co KW, tylko, że tańsze.

PZDR

Bodek
Zobacz Profil
alunetik
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 9 września 2010, 08:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SEAT

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Świerszczu » 10 października 2010, 01:07

Witam,
Dołącze sie z pytaniem:

A co wiecie/sadzicie o zawieszeniu K Sport ? Warte uwagi w cenie powiedzmy 2 tys. (nowe)
Zobacz Profil
Świerszczu
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 września 2010, 08:16
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Świerszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez alunetik » 11 października 2010, 12:06

Nie warte. Dostajesz to za co płacisz.

PZDR

BOdek
Zobacz Profil
alunetik
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 9 września 2010, 08:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SEAT

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez lasotek » 12 października 2010, 18:08

alunetik napisał(a):Nie warte. Dostajesz to za co płacisz.

PZDR

BOdek


Oki ale co chcesz przez to powiedziec?? słabe jakościowo, za miękkie, za twarde. Nie rozumiem odpowiedzi i większość czytających też pewnie nie wie jak rozumieć tą wypowiedź.

Sam chcę na wiosnę obniżyć Leona o 30 mm i szukam odpowiedniego zestawu o twardości takiej jak zawieszenie stelli lub ewentualnie troszkę twardsze, które będę urzywał tylko przez wiosnę/lato/jesień a na zimę zakładał będę stary zwykły zestaw. Bo mam taki kaprys:)
Nie ścigam się, a szukam zawieszenia do zwykłego urzytkowania żeby lansować się i mieć większą satysfakcję z jazdy Leonem:)

Tak naprawdę trudno zdecydować jaką firmę wybrać ponieważ niewiele osób udzielając się, nie podaję przykładów, porównań i tego typu informacji naświetlając innym urzytkownikom forum, temat.

Pozdrawiam
Patrzę w lustro codziennie rano, jestem coraz przystojniejszy- ale dzisiaj to już przesadziłem!!
Był Leon 1M 1.8 APG, Jest Octavia 1.8T+ AUM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
lasotek
Signo
Signo
 
Posty: 177
Dołączył(a): 21 stycznia 2009, 17:32
Lokalizacja: Wieruszów
Auto: Octavia 1U
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez alunetik » 12 października 2010, 18:43

Kiepskiej jakości, kiepskiego pomyślunku, nie dostosowane do polskich warunków, brak serwisu, szybkie zużywanie się. Płacisz 2k za gwint, porównaj cenę z innymi gwintami, ta różnica skądś się bierze :)

Ja w tej kwestii jestem super tradycjonalistą. Stary dobry bilstein b6 lub b8. Do tego sprężyna. Gdy się zużyje, można zregenerować. Jak dojdziesz do wniosku, że szukasz twardego, zawsze w zerkopolu można go utwardzić. Dobry, mocny, sprawdzony.

PZDR

BOdek
Zobacz Profil
alunetik
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 9 września 2010, 08:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SEAT

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez noktoto » 12 października 2010, 18:47

lasotek napisał(a):chcę na wiosnę obniżyć Leona o 30 mm

lasotek napisał(a):o twardości takiej jak zawieszenie stelli lub ewentualnie troszkę twardsze

lasotek napisał(a):Nie ścigam się, a szukam zawieszenia do zwykłego urzytkowania żeby lansować się i mieć większą satysfakcję z jazdy Leonem:)

To zamiast gwintu Eibach Pro-Kit w zupełności wystarczy, w pełni spełnia powyższe wymagania i kosztuje nieporównywalnie mniej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 12 października 2010, 20:31

alunetik napisał(a):Kiepskiej jakości, kiepskiego pomyślunku, nie dostosowane do polskich warunków, brak serwisu, szybkie zużywanie się. Płacisz 2k za gwint, porównaj cenę z innymi gwintami, ta różnica skądś się bierze :)

Ja w tej kwestii jestem super tradycjonalistą. Stary dobry bilstein b6 lub b8. Do tego sprężyna. Gdy się zużyje, można zregenerować. Jak dojdziesz do wniosku, że szukasz twardego, zawsze w zerkopolu można go utwardzić. Dobry, mocny, sprawdzony.

PZDR

BOdek


Kolego tylko bardzo często zdarza się, że po zastosowaniu kita przód stoi wyżej niż tył. Tylko gwint daje możliwość regulacji.

Sam miałem kiedyś zestaw KIT (amor+spring). Okazało się, że obniżenie o 40mm było za mało a 60mm za dużo.

Samego Eibah kita nie polecam. Bo zdarzają się przypadki (wersje z ciężkim silnikiem asv arl) że na seryjnych amorach potrafi nurkować przód. Gorąco robi się na koleinach.

Jeśli springi to i skrócone amorki.
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez alunetik » 13 października 2010, 06:13

Wybór sprężyn jest duży. O różnej wysokości. Poza tym polecam Zerkopol. Ulepią Ci wysokość jaką będziesz chciał. Wg mnie gwint na miasto nie ma większego sensu. A na pewno nie taki szajs jak D2/K-Sport.


PZDR

BOdek
Zobacz Profil
alunetik
Stella
Stella
 
Posty: 19
Dołączył(a): 9 września 2010, 08:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: SEAT

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez DCA » 13 października 2010, 19:20

Kolego weź pod uwagę, że Zerkpol nie zrobi Tobie za 1000zł zawieszenia.

Gwint FK a miałem kilka gwintów według mnie jest do dupowozu. Dużo lepiej się spisuje niż seryjna zawieszka fajnie obniża i fajnie to chodzi.

Znów montaż FK. Tym razem Golf IV. (taki sam jak do Leona)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Seat Leon 1P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DCA
Stella +
Stella +
 
Posty: 67
Dołączył(a): 1 stycznia 2010, 16:16
Lokalizacja: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: LEON 1P
Silnik: BMN 2.0

Następna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron