Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
fajnie więc jak z wielu konkurentów ( sprawdzonych ) LCT poleca góra 2... bo inaczej głowa boli ( myśle tu o standardowej eksploatacji) bo jak ktoś chce coś innego to już chyba wie co..., gdzie i po co?optymalny bardzo dobry do jazdy na co dzień
olus napisał(a):
dot ma byc dostosowany do twojego ukladu hamulcowego
maryousz napisał(a):1. Jaki dokładnie płyn i ile go będę potrzebował?
maryousz napisał(a):są mieszalne?
maryousz napisał(a):2. Czy SEAT zaleca dot 4?
Niemaryousz napisał(a):3. Czy przy operacji wymiany płynu jest wymagane podłączenie do komputera?
-> najprostsza sprawa - idziesz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego i prosisz o płyn do VW napewno dostaniesz dobry.Kimsi_3 napisał(a):2. od chłodnicy
-> viewtopic.php?t=13788Kimsi_3 napisał(a):3. skrzynia biegów
-> viewtopic.php?t=4319Kimsi_3 napisał(a):4. od wspomagania
Kimsi_3 napisał(a):1. Hamulcowy
Sebalenk napisał(a):słyszałem ze DOT 5.1 jest gorszy od DOT 4 czy to prawda
olus napisał(a):dot ma byc dostosowany do twojego ukladu hamulcoweg
Seba napisał(a):pkonrad, albo np. ATE "TYP200" albo MOTUL RBF600(660).
Seba napisał(a):Ja jeżdżę głownie po mieście i zagotowałem seryjny płyn
olus napisał(a):pkonrad, noktoto, ja mam u siebie rbf 600 przy nastepnej wymianie oleju tez wymienie juz plyn bo bedzie mial juz rok z hakiem
Passenger napisał(a):Motul DOT 5.1
pkonrad napisał(a):Będziesz brał 600 czy 660
pkonrad, pamiętaj że musisz kupić 1l
Klikoś napisał(a):odpowietrz hamulce
Jemy napisał(a):bo na bank nikt wcześniej tego nie zrobił
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości