Psiko napisał(a):Poruszyliście jak dla mnie najbardziej problematyczny temat.
Oczywiście mówię o kolorze
pkonrad fajny jest ten pomarańczowy ale nie zapłacę 3 tys za lakier.
Obstawiałem trzy kolory biały, czerwony i żółty.
Żółty odpadł pierwszy.
Wybrałem czerwony i zastanawiam się nad zmianą na biały.
Biały pociągnie za sobą dodatkowe koszty malowanie felg,lusterek, grila i zderzaka.
Może jakieś sugestie
Reszty wyposażenia nie zdradzam jak auto przyjdzie to umieszczę fotki w odpowiednim dziale.
No może jeden szczegół koła 18 " nie za duże?
Hamownia obowiązkowo ale to myślę najwcześniej w wakacje
juz pisze
mialem dokladnie ten sam problem
wybralem bialy zolty tylko do cupry
![Uśmiech krzywy ;]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
jesli chodzi o przerobki. ale wtedy jeszcze chodzily w normalnych pieniadzach, grill (niecale 200zl), lusterka tez (130zl). zderzak probowalem oklejac folia, ale krawedzie za krotkie folia nie trzymala, pomalowalem zderzak za 120 zl netto. sa to ceny z 2008. teraz moze byc drozej no i nie wiem jak sie ceny ksztaltuja w przypadku czesci do aut po lifcie, ale moze byc tak jak poprzednio ze dopiero jak sie iberia zorientowala o co chodzi to podniesli ceny. takze pytaj juz teraz
[ Dodano: Sro 03 Lut, 2010 ]
co do 18' ja caly czas zyje w rozterce
na 17 wykrecilem na serii 15.8 (zlot SN)
rok pozniej spotkalem kolege klauspolo tez u nas na zlocie (2009) ktory strasznie narzekal wlasnie z powodu 18 (nie byl w stanie zejsc ponizej 16 sek na 1/4)
ja raczej nie zdecyduje sie na 18 z 3 powodow: koszt - wymarzone to bbs ck black
komfort (dzieki natelepalo mnie w ibizie), bezpieczenstwo felgi