Gama silników dostępnych w modelu Ibiza FR została rozszerzona o jednostkę 2.0 TDI o mocy 143 KM. Nowoczesny turbodiesel jest w stanie rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w czasie 8,2 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Seat informuje, że dynamiczna Ibiza FR w cyklu mieszanym spali średnio 4,6 l/100km. W mieście zużycie paliwa ma nie przekraczać 6 l/100km.
[center]

Emisja CO2 na poziomie zaledwie 119 g/km sprawia, że w wielu krajach nabywcy samochodu mogą liczyć na ulgi - w Hiszpanii będą na przykład zwolnieni z podatku rejestracyjnego.
Wykorzystanie zapasu mocy ułatwi usztywnione zawieszenie. Ibiza FR jest także wyposażona w elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS, która ogranicza buksowanie kół podczas szybkiego wychodzenia z zakrętów.
Wysokoprężna Ibiza FR będzie dostępna w 3- i 5-drzwiowej wersji. Samochód będzie można rozpoznać po specjalnych zderzakach, osłonie chłodnicy, srebrnych obudowach lusterek bocznych, podwójnej końcówce wydechu oraz 17-calowych alufelgach z oponami w w rozmiarze 215/40.
Sportowy klimat wnętrza tworzą czarne elementy deski rozdzielczej, mocniej wyprofilowana kierownica oraz wskaźniki z logo FR. Identyczne logo pojawiło się na "kubełkach" pokrytych pikowaną tapicerką.
Źródło: Onet.pl