Grabarz18:
- Kod: Zaznacz cały
Bardzo pozytywne wrażenie. Auto ładnie przyspiesza, a hamuje jeszcze lepiej. Momentami deptałem już nogą podłogę przed zakrętami, a Janek dalej przyspieszał. Auto super się kleiło do asfaltu i mimo, że pogoda nie jest teraz do ścigania to jednak auto jechało tam, gdzie kierowca chciał. W środku też o dziwo sporo miejsca i bardzo fajne fotele. Jestem dużą osobą, a mimo to byłem w stanie spokojnie wsiąść na tylną kanapę.
Marcin_kielce:
- Kod: Zaznacz cały
Samochód wreszcie wykończony przyzwoicie, w porównaniu ze starą Ibizą, świetna skrzynia biegów-rewelacja, bardzo fajny sprężysty zawias, przyzwoite hamulce, dość dobrze dozują siłę hamowania dzięki 4-tłoczkowym zaciskom z przodu. Jednak jak dla mnie brakuje mocy, przy DSG moim zdaniem ten samochód powinien mieć około 220-230 PS w serii. Brakuje mocy na prostej i na wyjściu z zakrętów. Fotele fajne, ale mogłyby troszkę lepiej trzymać w zakrętach.
Wgi:
- Kod: Zaznacz cały
Super hamulce i na prawdę solidne zawieszenie: twarde, ale jednak całkiem komfortowe, w zakrętach auto prawie się nie przechyla, a szpera pomaga zakręty brać jeszcze szybciej. Niestety Cupra powinna mieć minimum 20 KM więcej.
Ksl:
- Kod: Zaznacz cały
Już od samego początku zachwyciła mnie skrzynia biegów tzn. szybkość zmiany biegów. Ibiza wkręcała się bardzo szybko, dokładając do tego szybką zmianę biegów, jak na moc 180 KM robiła bardzo pozytywne wrażenie. Pierwszy zakręt i kolejne zaskoczenie, trakcja jest pomimo 1°C i mokrej nawierzchni, Iza była idealnie przyklejona do asfaltu. Kolejny zakręt uświadomił mnie i kolegę z tyłu, iż Cupra dysponuje świetnymi hamulcami, które pomimo tego, iż były już z lekka "ciepłe" to hamowały idealnie. Reasumując bardzo sympatyczny zwinny samochodzik, który w środku z lekka plastikowy (jak za taka cenę), ale za to z zewnątrz rekompensuje to dość znacznie w połączeniu ze 180 KM silnikiem.
Roosman:
- Kod: Zaznacz cały
Wsiadam do Ibizy - pierwsze co robię to pakuję się na tył, jakoś wszedłem. Ale żeby było mi wygodnie to niekoniecznie. Małe auto, oj malutkie, jak większość przy moim wzroście (195 cm), ale to było tylko dla testu, moje miejsce jest z przodu po lewej, tam też wędruję. Fotel wstecz... oo daleko poszedł, miło, przytulnie, wygodnie. Siedzi się nisko, drzwi wyprofilowane odpowiednio, lewy łokieć ma fajne podparcie. Wysoko poprowadzona krawędź szyby wzmaga jeszcze uczucie siedzenia nisko, w niskim aucie. Czuje się trochę, jak w Viperze. Czarno - fajnie. Pierwsze myśli o typowo kobiecym aucie, jakoś przestają mieć racje bytu, sporo tu męskich detali - tu niby chrom, tak coś ala aluminium gdzieniegdzie czerwona nitka, fotel mnie mocno trzyma, kurcze - fajnie w tym aucie. Ręce przed siebie, kierownica wpada wprost w nie, oparcie fotela bardziej w pion, ułożenie wszystkiego, poczynając od pedałów, a kończąc na zagłówku, wymusza sportowa pozycję. Nie rozsiądę się tu jak w BMW, trzymając ręce na wierzchołku kierownicy i dźwigni zmiany biegów, a prawy łokieć miedzy fotelami - nie ze mną te numery zdaje się mówić wnętrze, siedź grzecznie, ale jeździj jak chcesz. Wysiadłem, zatrzasnąłem drzwi. Popatrzyłem na przód, żółtego kurczaczka ze znaczkiem S na atrapie i z delikatnym cmoknięciem powiedziałem sam do siebie - masz coś w sobie Hiszpański temperamencie Ty...
Zydek:
- Kod: Zaznacz cały
Ibiza bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Już sam wygląd robi duże wrażenie, a przejażdżka tym autkiem, bezcenne), ogromny plus dla skrzyni DSG i hamulców.
Czas mija nieubłagalnie, jest pełnia nocy, niestety musimy kończyć „nocne spotkanie z żółtym jajeczkiem”, więc czas na rodzinną fotkę z główną bohaterką wieczoru.
[center]

W tym miejscu chciałbym w imieniu LeonClub podziękować Jankowi Krynickiemu i Rafałowi Roguskiemu oraz Iberia Motor Company S.A. za spotkanie oraz wrażenia doznane podczas jazd.
Mamy nadzieję (i tutaj powtórzę za jednym z naszych klubowiczy), że ta znajomość rozwinie się bardziej i przejdzie we wzajemną współpracę z obopólną korzyścią pomiędzy www.LeonClub.pl a Iberia Motor Company S.A.
Również serdecznie zapraszamy w imieniu klubowiczy i forumowiczy, kolegę Janka oraz innych zainteresowanych, na nasze „spoty”.
Na koniec przed ostatecznym rozstaniem, co niektórzy robią sobie jeszcze sesję zdjęciową, a następnie rozjeżdżamy się do domów.
[center]

[center]

[center]

[center]

[center]

Jest godzina 0:30. Parking opustoszał.
Tekst: oczkolek@leonclub.pl
Foto: www.seat.pl, Kamikadze, Ksl, Sebik