Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Wymiana filtra paliwa

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Wymiana filtra paliwa

Postprzez Lezz » 22 kwietnia 2010, 22:40

witam

Ostatnio przesiadłem się z Leona 1M na 1P i zauważyłem że w starym Leonie wymieniało się całą puszkę filtra paliwa, natomiast w nowym sam wkład. Kupiłem wkład i chciałem dziś go zamontować do autka. Odkręciłem 5 śrub i chciałem podważyć wieczko. Niestety wieczko ledwo co się podnosi. Nie chciałem używać większej siły, bo bałem się że coś urwę, dlatego zrezygnowałem z wymiany. Proszę o informację, czy jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie, może się wieczko odkręca albo po prostu oderwać wieczko z większą siłą?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lezz
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1 marca 2008, 18:41
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Seat Leon 1.9TDI

Reklama

Re: Wymiana filtra paliwa

Postprzez bubolak » 23 kwietnia 2010, 08:05

Wieczko po prostu mocno tam siedzi. Ja swoje otworzyłem podważając z każdej strony po trochu, żeby nic nie zniszczyć. Po zmianie filtra trzeba równie porządnie zamknąć to wieczko.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bubolak
Sport
Sport
 
Posty: 529
Dołączył(a): 20 marca 2009, 14:43
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Cupra
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wymiana filtra paliwa

Postprzez AdamTower » 23 kwietnia 2010, 16:06

Potwierdzam. Trzeba podważyć z każdej strony i wyjdzie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
AdamTower
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 2959
Dołączył(a): 29 marca 2004, 19:36
Lokalizacja: Kępno
Auto: AUDI A5 2.0TFSI+
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Wymiana filtra paliwa

Postprzez Lezz » 24 kwietnia 2010, 18:20

Udało się i dziękuję za radę. Miałem jednak potem małe zdziwienie, gdyż godzinę po wymianie wjechałem na autostradę i auto dojechało do 120 i potem nie chciało przyspieszyć ani kilometra więcej. Jeśli zwolniłem do 100, to potem auto miało spory problem z osiągnięciem 120. Tempomat też nie chciał się włączyć. Nie jestem pewien co było przyczyną ale myślę że zapowietrzył się układ. Co prawda przy wymianie zalałem filtr paliwem, ale pewnie trochę powietrza dostało się do układu. Miałem także prawie pusty bak. W drodze powrotnej zatankowałem i problem zniknął. Autko znów płynnie przyspieszało i to nawet powyżej 120 km :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lezz
Stella +
Stella +
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1 marca 2008, 18:41
Lokalizacja: Mysłowice
Auto: Seat Leon 1.9TDI


Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości