- Kod: Zaznacz cały
059 919 501A
Czy to jest aktualny numer ori czujnika G2
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior


m4r10l4 napisał(a):anowie, a co powiedzie o tym czujniku temperatury?

m4r10l4 napisał(a):01 >> 007 czwarte okienko = 78,3 C
17 >> 003 pierwsze okienko = 75 C
m4r10l4 napisał(a):Czyli się narobiłem dla zabawy .. ku*** trudno - dzięki za wtajemniczenie.







jedź gdzieś żeby podpiąć auto pod VAGa. Jeżeli to czujnik to wyskoczy Ci jego błąd.voyager2550 napisał(a):Do wymiany pewnie termostat bądź czujnik.


również popieram. Żeby było taniej udaj się do ASO Skody, w ASO Seata 109,19 zł.Axee napisał(a):zielony 4 styki, kup oryginal.







sid napisał(a):Proszę o jakieś sugestie dla nowicjusza

YaZoo napisał(a):I pamietaj ze zanim przydusisz to 90 stopni musi byc na zegarze.



usernoname napisał(a):Witam,
mam pytanie: czy uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej powoduje zapalenie się kontrolki check engine?
Zawiozłam auto do warsztatu i Pan stwierdził, że powodem zapalenia się check engine jest uszkodziny właśnie ten czujnik. Dziwne, bo nigdy nie zauważyłam objawów takich, jak Wasze: szalejące temperatury itp.
Kiedy sprawdzałam z kolegą na vagu, wywaliło dwa błędy: P0101 i P1557 a te z tego co wiem, oznaczają przepływkę i n75.
sławek napisał(a):Wadliwy czujnik temperatury nie spowoduje zapalenia się check'a.
Drugi błąd jest od przeładowania turbiny, pierwszy nie wiem.


podobnie. I znam jeszcze dwa przykłady i nigdy kontrolka się nie zapalała. Tylko błąd na Vagu + oczywiście albo głupiejące obroty, albo wskazówka temperatury głupiała.Miałem u siebie wadliwy czujnik i błąd był tylko na vagu, nie słyszałem aby ktoś miał checka przez niego



tatian napisał(a):Herrero mi właśnie tak skakały obroty, ale ten błąd pokazuje VAG, a więc najpierw go podłącz a potem jak będzie błąd to wymień czujnik.

średnio 50 zł,Nie wiem jaki jest koszt w kraju za podpiecie pod VAGa bo tutaj ( UK ) to okolo 20 funtow
u nas w Skodzie kosztuje 100 zł. Te czujniki to padały w pierwszych latach produkcji, bo wkładali tam wadliwy czujnik (kolor czarny), który został zmieniony na zielony.YaZoo napisał(a):a orginalny czujnik kupilem za 10

tatian napisał(a): Te czujniki to padały w pierwszych latach produkcji, bo wkładali tam wadliwy czujnik (kolor czarny), który został zmieniony na zielony.

tatian napisał(a):w Skodzie kosztuje 100 zł.

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent


sławek napisał(a):Wadliwy czujnik temperatury nie spowoduje zapalenia się check'a.
Drugi błąd jest od przeładowania turbiny, pierwszy nie wiem.


tatian napisał(a):Check nie zapala się przy wadliwości czujnika

i wszystko jasne.tatian, z tego co wiem to chyba kontrolka się pali w autach po 2003 roku i chyba raczej w PD


bono napisał(a):tatian, z tego co wiem to chyba kontrolka się pali w autach po 2003 roku i chyba raczej w PD


pavelek napisał(a):I nie wiem jaki to miało wpływ ale przestał kopcić... tzn teraz kopcenie jest na normalnym poziomie.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości