Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

[V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 28 czerwca 2010, 11:13

PatTDI napisał(a):MAF jest inny ale to tylko zmiana technologiczna niezwiazana z moca tak samo jak dolot.
Podobno czujnik jest bliżej przepustnicy i przez to lepiej/szybciej reaguje na zmiany ciśnienia w dolocie, ale tego nie będzie widać na hamowni.

PatTDI napisał(a):Co do Normy to "Cisnienie Atmosferyczne" to na wykresie z Mahy "Cisnienie Atmosferyczne + Cisnienie Pary" ktore jest uzaleznione od Wilgotnosci. Czyli tak bierze pod uwage "Cisnienie Atmosferyczne"
ok, ale dla pkonrad są identyczne wartości :), więc chyba to tylko kwestia tej dmuchawy. Z drugiej strony częśc hamowni w ogóle nie podaje tych parametrów :) - jak np. hamownia Vtech-owa i tak w sumie nie wiadomo ile mocy dodało/odjęło na korekcjach wiec wyników nie da się porównać :)

Dzięki za pomoc :)
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez PatTDI » 28 czerwca 2010, 17:45

Co ma samochod 2,0TFSI do 1,8TSI?? Nawet doloty maja inne. Nie mozna tego w taki sposob porownywac.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 29 czerwca 2010, 07:51

Ja piszę o dolocie CDA vs BZB, a nie BZB vs BWA - wiem że w drugim przypadku jest różnica większa niż w pierwszym.
I nie chcę porównywać 2.0 TFSI do 1.8 TSI, tylko każde z nich do podobnych silników czyli BZB/CDA z BZB/CDA. A do tego przydałyby się podobne warunki pomiaru, najlepiej takie które zminimalizują współczynnik korekcji do normy DIN :) - norma DIN nam mówi jaką moc auto miałoby gdyby ciśnienie było takie a temperatura taka, a nie jaką ma w tej temperaturze i cisnieniu.
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez PatTDI » 29 czerwca 2010, 09:03

Dlatego tez na wykresie masz podana moc po normie i na silniku.
I nie rozumiem dlaczego najlepiej zeby zblizyc warunki na hamownii do warunkow normy??
Po to ona jest zeby przeliczac. Przypuscmy ze robimy samochod w zimie gdzie temp. powietrza jest niska. Wychodzi nam jakas tam moc. Klient przyjezdza w lecie i robimy modyfikacje ktore powinny dac ok 20ps i co?? moc wychodzi mniejsza po nowych modyfikacjach w lecie niz tylko na samym programie w zimie. Gdzie sens i logika??
Po to ta norma jest zeby z nij korzystac i zobaczyc moc silnika.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez goodhope » 29 czerwca 2010, 19:15

PatTDI
apropos wykresu zwirek75

czy twoim zdaniem pik przy 2400 obr, jest następstwem charakterystyki programu ?
Bo ja tu widzę zbyt ostre działanie hamulca spowodowane zbyt niskim przełożeniem lub zbyt krótkim zadanym czasem pomiaru, albo jak tu także ..zbyt późnym wystartowaniem pomiaru w kwestii obrotów.

Gwarantuję, że przy wykonaniu pomiaru bieg wyżej na tym samym obciążeniu (czasie pomiaru) , tego piku by nie było. A siodło by było płytsze .. jeśli w ogóle by było.

Ostra akcja hamulca, powoduje ostrą reakcję sprężarki i ..robią się iglice z siodełkami. Ty to wiesz, ja to wiem, ale inni nie, stąd moje wcześniejsze jak i obecne wyjaśnienia.

Można oczywiście zażegnać tego jeszcze na drugi sposób, pomiar wystartować z dociążenia silnika już przed pomiarem z odpowiednio niskich obrotów. Wtedy wzrost momentu hamującego na hamulcu przebiega dużo płynniej. (Na duużej inercji na ostatnim biegu już jest totalny light wzrostu, stąd vtechy iglicy nie pokazały).
Podczas pomiaru zwirka75 z pewnością czegoś takiego nie zastosowano.
(no bo po co, dla klienta za stówkę ..szkoda fazy ;) )

Bez problemu wygeneruję podobny pik w trybie obciążeniowym na dowolnym doładowanym aucie, oraz wygeneruję pomiar który takiego piku a za nim siodełka posiadać nie będzie.

Jeśli się mylę (a każdy ma do tego prawo) Zgodnie z niepodważalnym pomiarem z Mahy Zwirek75 ma 120Nm przy 2000 obr i zdecydowanie powinien gdzieś (Iberia Poland?) pójść z reklamacją ..bo program/silnik ma na pewno do bani :olaboga:

Maha wygładza :) (co wcale nie świadczy że przekłamuje)
Podtrzymuję swoje zdanie.
Jedynym sposobem zaniechania tego procederu jest wykonanie bardziej dociążonego pomiaru. Kwestia tylko na ile warunki nam na to pozwolą.
Wasze wykresy są za..biste, ale widzę rozpędzanie co najmniej 40 sekund a moment na hamulcu przy FWD i tym przełożeniu w okolicy 600Nm :mruga:
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez PatTDI » 29 czerwca 2010, 21:53

goodhope napisał(a):PatTDI
apropos wykresu zwirek75

czy twoim zdaniem pik przy 2400 obr, jest następstwem charakterystyki programu ?
Bo ja tu widzę zbyt ostre działanie hamulca spowodowane zbyt niskim przełożeniem lub zbyt krótkim zadanym czasem pomiaru, albo jak tu także ..zbyt późnym wystartowaniem pomiaru w kwestii obrotów.

Gwarantuję, że przy wykonaniu pomiaru bieg wyżej na tym samym obciążeniu (czasie pomiaru) , tego piku by nie było. A siodło by było płytsze .. jeśli w ogóle by było.

Ostra akcja hamulca, powoduje ostrą reakcję sprężarki i ..robią się iglice z siodełkami. Ty to wiesz, ja to wiem, ale inni nie, stąd moje wcześniejsze jak i obecne wyjaśnienia.

Można oczywiście zażegnać tego jeszcze na drugi sposób, pomiar wystartować z dociążenia silnika już przed pomiarem z odpowiednio niskich obrotów. Wtedy wzrost momentu hamującego na hamulcu przebiega dużo płynniej. (Na duużej inercji na ostatnim biegu już jest totalny light wzrostu, stąd vtechy iglicy nie pokazały).
Podczas pomiaru zwirka75 z pewnością czegoś takiego nie zastosowano.
(no bo po co, dla klienta za stówkę ..szkoda fazy ;) )

Bez problemu wygeneruję podobny pik w trybie obciążeniowym na dowolnym doładowanym aucie, oraz wygeneruję pomiar który takiego piku a za nim siodełka posiadać nie będzie.

Jeśli się mylę (a każdy ma do tego prawo) Zgodnie z niepodważalnym pomiarem z Mahy Zwirek75 ma 120Nm przy 2000 obr i zdecydowanie powinien gdzieś (Iberia Poland?) pójść z reklamacją ..bo program/silnik ma na pewno do bani :olaboga:

Maha wygładza :) (co wcale nie świadczy że przekłamuje)
Podtrzymuję swoje zdanie.
Jedynym sposobem zaniechania tego procederu jest wykonanie bardziej dociążonego pomiaru. Kwestia tylko na ile warunki nam na to pozwolą.
Wasze wykresy są za..biste, ale widzę rozpędzanie co najmniej 40 sekund a moment na hamulcu przy FWD i tym przełożeniu w okolicy 600Nm :mruga:


Co do wykresu to juz napisalem. Sadze ze jest to kwestia programu i pomiar nie ma tu nic do rzeczy. tymbardziej ze widac ten pik rowniez na hamownii v-techu.jest on duzo mniejszy bo pomiar trwal zbyt krotko (jak to zwykle na ich hamownii). Wiem o co Ci chodzi z momentem zadzialania obciazenia ale uwiez mi ze w tym wypadku to nie to.

Co do wygladzania to kazdy ma inne doswiadczenia. ja osobiscie uwazam ze LPS300 wcale nie wygladza tak mocno. Oczywiscie jest to uzaleznione od dlugosci trwania pomiaru ale rozmawiamy tutaj o realnym pomiarze ktory jak mniemam kazdy z nas wykonuje ;-)
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez goodhope » 30 czerwca 2010, 08:09

Śmiem podejrzewać, że pomiar na vtechu (sądząc na szóstym biegu po stratach, a może dopieli drugą oś ? ...eetam nie znam się na tych ich "shiftach" choć to z pewnością idzie prosto policzyć ...szkoda jednak zawracania głowy) był dłuższy od tego na czwartym na LPSie. (200Nm już przy 1500 obr.. na 4 tym nawet u was hamulec nie daje takiego obciążenia z racji niskiej prędkości rolek).
Brak tego ostrego piku, to kwestia równomierności wzrostu obciążenia na inercji. O którą w przypadku walki na hamowni z hamulcem, trzeba już wykazać się jakimś doświadczeniem i/lub dobrą intencją.
U Żwirka75 czegoś z dwojga zabrakło. (Być może doświadczenie jak najbardziej jest, ale intencji brak. W końcu pomiar taki nie stanowi dowodu dobrze wykonanej własnej roboty, a jedynie dokument usługi za jakieś drobne).

Choć to nie moja dyskusja, ale wtrącę w temacie z normami swoje 3 grosze.
Normy to fajna sprawa. jeśli się hamuje 6.3 litra wolnossące na 4 gaźnikach zza wielkiej wody :)
Kiedy silnik wygeneruje tyle mocy na ile mu powietrze, ciśnienie, wilgotność pozwoli.

Ale wiemy że ECU ma swoje strategie, zależnie od temperatur, ciśnienia itd.
I te strategie nie dość że są różne dla różnych producentów jak i silników to nie sposób je jakimikolwiek normami przewidzieć.

Stąd zimą przy +4 oraz 1020hPa w warsztacie, zawsze doładowany silnik zachowa się inaczej niż przy +30 i 990hPa dziś. I żadnymi normami nie sposób to dokładnie określić :jezor:

(wiem wiem, taka dyskusja już 6 lat temu była i po niej łaskawie Pan Owca i spółka normy DIN wzięli pod uwagę. I niech sobie będą, przynajmniej nas coraz bardziej zbliżają do rzeczywistości... jednak nigdy z nią nas nie zrównają :whoeva: )
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 30 czerwca 2010, 09:12

goodhope, Vtech był na piątym biegu.
A co do Gliwic to pomiar IMO był zrypany - zamiast płynnie rozpędzać silnik przy równym obciążeniu wydaje mi się, że na poczatku obciążenie było większe - stąd ten pik. Mozna by poprosic innych chłopaków z tego pomiaru (Axee, Comar) o podanie swoich wykresów, gdyż gościu stosował tę samą metodę.

[ Dodano: Sro 30 Cze, 2010 ]
I jeszcze jedno: wykres MAF i boost na podstawie logów - rozpedzałem sie chyba na 3 albo na 4 biegu, w rzeczywistym warunkach rzeczywiscie coś koło 2000 obrotów jest jakieś siodło:

Obrazek
Obrazek
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez goodhope » 30 czerwca 2010, 10:57

zrobiłeś pomiar dokładnie jak na maszce, za późno, zwróć uwagę jak hamuje te silniki w Elprosysie CompSport, od jakiego zakresu obrotów. Tak też rób logi, mile widziany 4 bieg, bo trójka jest za krótka.
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 30 czerwca 2010, 11:26

goodhope, na 4-ce będzie ciężko bo przy max obrótów mam ponad 190 km/h :)
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez goodhope » 30 czerwca 2010, 14:12

po to właśnie są hamownie podwoziowe :)

p.s.
interesuje cię siodełko, zatem ..nikt ci nie każe logować do 7 tyś obr :jezor:
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez PatTDI » 30 czerwca 2010, 19:33

To ze pojedzie od dolu nic nie zmieni. przeladowanie bedzie tak czy siak.
Nie ma takiej mozliwosci ze samochod ktory ma ok 200ps na piatym biegu rozpedzal sie na hamownii v-techu 40-45sec tak jak ja go rozpedzam na Maha na 4 biegu.
CompSport
www.compsport.pl
www.compsport.fotolog.pl
Modyfikacje Sterowników Silnikowych
696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Bielsko-Biała

AP jest jak Phillips "dobry" we wszystkim
Zobacz Profil
PatTDI
COMPSport
 
Posty: 263
Dołączył(a): 8 czerwca 2004, 20:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Audi S

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 30 czerwca 2010, 22:19

Znalazłem jakieś stare logi
Czerwono - boost requested, zolto actual boost - na 4 tym
Obrazek

Czerwono - boost requested, zolto actual boost - na 3-cim ale szerzej - dziwnie wygląda ten dół ...
Obrazek

MAF na 3cim (czerwony) vs MAF na 4tym (niebieski)
Obrazek
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez goodhope » 1 lipca 2010, 07:26

PatTDI napisał(a):To ze pojedzie od dolu nic nie zmieni. przeladowanie bedzie tak czy siak.
Nie ma takiej mozliwosci ze samochod ktory ma ok 200ps na piatym biegu rozpedzal sie na hamownii v-techu 40-45sec tak jak ja go rozpedzam na Maha na 4 biegu.


Jeśli dopną drugą oś w FWD, może być coś w tych okolicach.

Z resztą, hamulec steruje obciążeniem tak by przyrost prędkości był liniowy, inercja powoduje przyrost paraboliczny.
A w doładowanych autach interesuje nas właśnie taki przyrost. U góry jest już na tyle mało momentu na kołach że hamulec mógłby nie działać prawie w ogóle. Co z resztą wyszło by nam tylko na korzyść, bo to nie potrzebne obciążanie termiczne silnika.
Półśrodkiem, jest stosowanie się do zalecenia Mahy, by hamować auta na przedostatnim lub ostatnim biegu. Inercja rolek spowoduje nam dodatkowe obciążenie z dołu, a hamulec będzie mniej dociążał u góry.
Ale kurde ... nie po to ma się obciążeniówkę, by hałasować ponad 200 na godzinę :jezor:

Niestety nikt jeszcze nie wymyślił takiego oprogramowania, by można było sobie kształtować przebieg obciążenia, a właściwie nabierania prędkości w trakcie jednego pomiaru :whoeva: ... a szkoda...

Zwirek75
Jak widać, przeładowania nie masz, a raczej lekkie niedoładowanie (mowa o interesującym nas ciągle dole). Przebieg ciśnienia przypomina jednak bardziej wykres vtechowski niż z mahy (choćby punkt max doładowania/momentu obrotowego) czy też spadek mocy/ciśnienia w górnej partii obrotów.
O tej ostrej szpilce, która powinna być przy 2400 według mahy nie wspominając :mruga:
Wniosek z mojej strony:
Nie ważne jaką zabawkę posiadasz, ważne byś innym potrafił pokazać że na prawdę chce ci się i wiesz jak należy się nią bawić.

Na temat softu tzn samego zakładanego ciśnienia nie wypowiem się, natomiast jestem pewny że PatTDI jest dużo bardziej kompetentną osobą do wydawania w tym wątku takich ocen.
Zobacz Profil
goodhope
Stella +
Stella +
 
Posty: 52
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 16:12
Lokalizacja: Pleszew
Auto: inne

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez azerty11 » 10 marca 2011, 19:21

Przy przebiegu ~6 tyś. km zaczęło mi się wydawać, że auto jest mocniejsze.
Pomyślałem , że wydaje mi się, ponieważ co jakiś czas jeżdze C4 Picasso 1.6 HDI (~130/295) , ale jako , że chciałem i tak sprawdzić mój wynik na innej hamowni , podjechałem na mineralną do MR MOTORS(gdzie Leon był kilkakrotnie hamowany).
Wynik wyszedł taki :
Obrazek


Jedyne zmiany to programowanie w kreatorze(przy 3tyś. przebiegu wyniki wcześniej) i catback milltek
Zobacz Profil
azerty11
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 kwietnia 2010, 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Redition

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez pkonrad » 11 marca 2011, 07:38

azerty11, wynik super ale te 46nm więcej na hamowni u Witka to raczej zasługa mega nadmuchu. Chłopakom z Scirocco-Club też na tej hamowni też wychodziły mega wysokie moce i momenty obrotowe.
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez azerty11 » 11 marca 2011, 14:52

pkonrad napisał(a):azerty11, wynik super ale te 46nm więcej na hamowni u Witka to raczej zasługa mega nadmuchu. Chłopakom z Scirocco-Club też na tej hamowni też wychodziły mega wysokie moce i momenty obrotowe.



Ok. Często słyszałem , że nowe silniki mają blokade i dopiero po jakimś przebiegu np 8 tyś oferowana jest pełna moc, ale wkładałem takie stwierdzenia "między bajki".
Wczesniej jak hamowałem ponownie auto w kreatorze przy 3 tyś km, to niestety wyszło , że mam 210km i 330Nm. (i jak powiedział Rafał tak było wtedy faktycznie, a nie 220 i 340 jak na wykresie na poprzedniej stronie)
Ostatnio zauważyłem moim zdaniem poprawę(własnie przy przebiegu ~6 tyś i dodatkowo stało się jednego dnia , czyli autko nagle zaczelo lepiej jezdzic) i zostało to sprawdzone w MR Motors, więc różnica jest 23km i 60nm.

Rozumiem, że wynik może być zawyżony, ale jeżeli chciałbyś przez to powiedzieć, że w MR Motors od wyniku ~390nm odejmij 60nm, to wiele osób ma chyba teraz kwaśną minę.
Zresztą sprawdzę auto ponownie w Kreatorze, ponieważ Rafał też chce to zweryfikować.

Ale jedno wiem na pewno, moje auto wcześniej nie przyspieszało tak szybko od 100 do 190 na 5tym biegu. :jupi: i stało się głośniejsze przy mocnym wciśnięciu gazu.
Zobacz Profil
azerty11
Stella
Stella
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 kwietnia 2010, 11:04
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Seat Leon Redition

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 26 maja 2011, 14:40

Ponieważ nastąpił powrót do serii można zamknąć temat.
ps. seria nie jedzie ......
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez pampi » 26 maja 2011, 15:00

A dlaczego? jeśli można spytać ?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pampi
Cupra
Cupra
 
Posty: 2315
Dołączył(a): 24 marca 2010, 16:58
Auto: C300
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez zwirek75 » 26 maja 2011, 15:02

pampi, grubsze mody się szykują, za tydzien będzie nowy wątek ;) mam nadzieje :)
Tomek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zwirek75
Sport
Sport
 
Posty: 777
Dołączył(a): 22 grudnia 2008, 14:34
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf 7R
Silnik: CJXA 2.0

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez konstant » 26 maja 2011, 15:57

pampi napisał(a):A dlaczego? jeśli można spytać ?


Znajac V-Tech to pewnie cos zdup***i :hahaha:
Obrazek
Zobacz Profil
konstant
TopSport
TopSport
 
Posty: 1020
Dołączył(a): 13 maja 2008, 19:33
Lokalizacja: KBR
Auto: Żęh

Re: [V-Tech] Leon 1P 1.8 TSI BZB

Postprzez pkonrad » 27 maja 2011, 06:03

konstant, z tego co wiem to akurat u zwirka soft V-tech był ok. Teraz czekamy na nową odsłone Leona 1P 1.8 TSI BZB by zwirek75 ;)
Seat Leon 1P FR 2.0 TFSI
200KM --> 280KM
280NM --> 385NM
Powered by Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
pkonrad
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 3226
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 23:39
Lokalizacja: małoPOLSKA
Auto: Leon 1P FR TFSI
Silnik: BWA 2.0

Poprzednia strona

Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości