Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.8T APP

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.8T APP

Postprzez adii100 » 28 września 2010, 22:30

Wykres mojego leona seria:
Obrazek
Leon jest z inst. lpg juz takiego kupilem , przebieg 155tys , instalacja zalozona przy 90tys. Co mozecie powiedziec o tym wykresie?Raczej turbo powoli nie domaga ;p? Wykres z firmy All tuning w Zduńskiej Woli.
Zobacz Profil
adii100
Sport
Sport
 
Posty: 375
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 18:00
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8T & R6

Reklama

Re: 1.8T APP

Postprzez Sammael » 29 września 2010, 00:24

padaka...
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8T APP

Postprzez adii100 » 29 września 2010, 04:48

Sammael napisał(a):padaka...


Jako fachowiec duzo stwierdzasz...;p Pewnie dla dlatego ze lpg w turbo jest hehe , a wtedy to kuchenka...
Zobacz Profil
adii100
Sport
Sport
 
Posty: 375
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 18:00
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8T & R6

Re: 1.8T APP

Postprzez peter250 » 29 września 2010, 05:38

A czego oczekujesz? Pochwały?
Autko ewidentnie nie trzyma mocy, doprowadź je do serii, zloguj auto, zobacz co je boli (prawdopodobnie instalacja LPG bruździ i dlatego taka moc) i wtedy wjedź na rolki...
ASV 143@305-->163@340-->PD
MR-Motors
Zobacz Profil
peter250
Signo
Signo
 
Posty: 169
Dołączył(a): 5 maja 2008, 13:41
Lokalizacja: W-wa
Auto: leon tdi 110

Re: 1.8T APP

Postprzez Sammael » 29 września 2010, 10:02

adii100 napisał(a):
Sammael napisał(a):padaka...


Jako fachowiec duzo stwierdzasz...;p Pewnie dla dlatego ze lpg w turbo jest hehe , a wtedy to kuchenka...

o przepraszam.... oczywiście, że to całkowicie normalne, że w aucie brakuje 30koni. Jest ok i się nie przejmuj :ok:
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8T APP

Postprzez gajdar » 29 września 2010, 12:28

Sammael napisał(a):oczywiście, że to całkowicie normalne, że w aucie brakuje 30koni


30 ? ,jak dla mnie to ok 19.A w zasadzie to ok.10 przy dobrych wiatrach :PPP

adii100 napisał(a):Co mozecie powiedziec o tym wykresie


wypierdzielić gaz.Obejrzec DV i przepływkę i wtedy na hamownię :ok:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: 1.8T APP

Postprzez adii100 » 29 września 2010, 15:09

gajdar napisał(a):
Sammael napisał(a):oczywiście, że to całkowicie normalne, że w aucie brakuje 30koni


30 ? ,jak dla mnie to ok 19.A w zasadzie to ok.10 przy dobrych wiatrach :PPP

wypierdzielić gaz.Obejrzec DV i przepływkę i wtedy na hamownię :ok:


Mi też się wydaje ze z wykresu widać ze brakuje 19;p Dzięki :)
Zobacz Profil
adii100
Sport
Sport
 
Posty: 375
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 18:00
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8T & R6

Re: 1.8T APP

Postprzez niq » 29 września 2010, 15:16

brakuje nie brakuje, krzywe to to :killer:
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
niq
Sport
Sport
 
Posty: 734
Dołączył(a): 12 marca 2009, 21:35
Lokalizacja: Piekary śl.
Auto: RS3

Re: 1.8T APP

Postprzez adii100 » 29 września 2010, 15:39

Więc najpierw zrobić logi i szukać przyczyny.A jak to nie pomoże to najprawdopodobniej wina lpg...
Zobacz Profil
adii100
Sport
Sport
 
Posty: 375
Dołączył(a): 28 listopada 2009, 18:00
Lokalizacja: łódzkie
Auto: Leon 1.8T & R6

Re: 1.8T APP

Postprzez Sammael » 30 września 2010, 00:51

zdrowy motor powinien wygenerować ponad 180KM.
Troszkę przelatany faktycznie będzie oscylował w okolicach 180 lub ciut mniej. Więc nawet przyjmując ten wariant pesymistyczny, to nadal brakuje 20KM
Był Leon 1M FR conversion ASV->BLT 230 KM/460 Nm
Było Audi S3 8P BHZ->CDLA 2.0 TFSI 360,1 HP/458 Nm Powered by COMPSPORT
Bylo Audi RS5 450KM. 4.2 FSI V8
Jest Audi A1 S-line 185KM - 1.4 TFSI(żono-wóz)
Jest Audi RS7 600KM. 4.0 TFSI V8
Zobacz Profil
Sammael
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4821
Dołączył(a): 8 stycznia 2007, 17:03
Auto: Audi RS5
Silnik: CJXA 2.0

Re: 1.8T APP

Postprzez gajdar » 30 września 2010, 14:04

Sammael napisał(a):zdrowy motor powinien wygenerować ponad 180KM.


weź no Samm ile znasz przypadków 1.8T które maja fabryczne 180 ?.
Od zawsze wiadomo że te silniki nie trzymają mocy.I przez kilka lat czytając fora widziałem bodajże tylko 2 wykresy ze zbliżoną do 180 KM mocą.Z czego jeden miał taki przebieg krzywych że sugerował jakieś grzebanie w sofcie.
Zdrowe 1.8T to takie co ma 170-175 na k03s.A norma z tego co widze to jest 165-170
Zupełnie inna bajka to 1.8TFSI
Żeby było zabawniej zupełnie przyzwoicie wychodzą wersje 150(156) i te z reguły założone przez producenta wartości trzymają
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: 1.8T APP

Postprzez majkitdi » 30 września 2010, 14:39

Obrazek
prosze
auto to audi tt
rok 99, przebieg 100 000km, mialo jakas puszke pipercrossa + wywalonego kata. i zmienione wszystkie czesci eksploatacyjne.
Zobacz Profil
majkitdi
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12 maja 2010, 08:17
Lokalizacja: ddz
Auto: golf arl

Re: 1.8T APP

Postprzez Staszek20VT » 30 września 2010, 15:11

No to mój poprzedni Leon był chyba bardzo zdrowy, bo miałem 180KM... A po sofcie strzeliło 210KM.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: 1.8T APP

Postprzez gajdar » 30 września 2010, 17:58

Możecie sobie gadać :P , szkoda że dział wykresy jest pozbawiony tych staroci,bo ja przez 6 lat się naoglądałem tych z LC i SN i wydaje mi się że w miarę pamiętam co tam było.No chyba że juz czas na zmianę lekarstw :whoeva:
BTW mój ex na nowej przepływce i DV (od tt-ki) miał bodajże 169/170 KM i 260 Nm
Inna rzecz to też warunki hamowania dla tego olbrzymiego IC
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: 1.8T APP

Postprzez Staszek20VT » 30 września 2010, 18:42

gajdar, no to gadamy... a ja swoją pamięć mam dobrą.
Jest powered by ECUProject
315 KM i 666Nm :D
Był - powered by Aligator
285 KM i 546 Nm :(
Był - powered by ECUProject
220 KM i 433 Nm :(

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Staszek20VT
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 1779
Dołączył(a): 3 kwietnia 2004, 16:20
Lokalizacja: dolnośląskie
Auto: Audi A5

Re: 1.8T APP

Postprzez Orełek » 30 września 2010, 21:51

Jako były posiadacz leona 1.8 z instalacją gazową napiszę tak:
1. jeśli to jest wykres na benzynie, to idź za radą kolegów - zdiagnozuj auto. Możliwe jest, że masz taką słabą serię ale równie możliwe, że coś niedomaga.
2. Jeśli natomiast ten wykres jest robiony na gazie, to najpierw zmierz auto na benzynie i jeśli wyjdzie podobnie to pkt.1. Jeśli wyjdzie znacząco (>10hp) więcej, to weź gazownika na hamownię i niech ci ustawi gaz aż wyjdzie podobnie ile na benzynie. Przy okazji niech kontroluje EGT. U mnie okazało się, że optymalne ustawiania gazu (wg. opinii i doświadczenia gazownika) były zdecydowanie zbyt ubogie na wysokich obrotach. Po poprawce banglało jak należy.

Przy okazji - mój wykres w serii (przed założeniem gazu) też miał coś koło 160 koni.
Orełek
-------------------------------
F**k your six cyllinders...ups, now I own six cyllinders...
Zobacz Profil
Orełek
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1 stycznia 2005, 23:42
Lokalizacja: Warszawa
Auto: AlteaBMN OctaviaASZ

Re: 1.8T APP

Postprzez rumianko » 30 września 2010, 22:33

przecież gazownik boi się hamowni jak ognia..... musiałeś mieć na prawdę kogoś kto to ogarnia w 100%.

ps. fajny wykres :D
13,3et tdikiem by brk-tuning
Zobacz Profil
rumianko
Sport
Sport
 
Posty: 239
Dołączył(a): 18 maja 2008, 21:31
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: ibiza
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: 1.8T APP

Postprzez gajdar » 1 października 2010, 08:57

rumianko napisał(a):przecież gazownik boi się hamowni jak ognia..... musiałeś mieć na prawdę kogoś kto to ogarnia w 100%.


bo solidnych gazowników możę policzyć drwal z 30-letnim stażem pracy na palcach jednej ręki
Ja jak miałem że tak powiem "incydent gazowy" ;) ,to byłem u gazownika z hamownią .I hamownia nie pomogła ,rzucał się po lokalu przez 3 godziny i z ubytku mocy ,zrobił sie ubytek mocy + przerwy powyżej 5krpm.Nadmieniam że sonda szerokopasmowa była zapięta.Czyli nie pomoże narzędzi kupa ,gdy fachowiec to jest dupa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
gajdar
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 762
Dołączył(a): 26 października 2004, 20:49
Lokalizacja: częstochowa
Auto: Altea & 929RR

Re: 1.8T APP

Postprzez Orełek » 1 października 2010, 19:25

Myślę, że znaczenie ma też rodzaj instalacji. Ja miałem taką, która miała własne mapy czasów wtrysku w funkcji obrotów i obciążenia (a nie korzystała z benzynowych), więc można było robić co się chciało. Wziąłem gazownika do Unitronica. Andrzej Poniedziałek usiadł za kierownicą, podpiął się do komputera auta, gazownik obok ze swoim notebookiem podpiętym do sterownika gazu. "Jeździli" sobie i co przebieg to Ex mówił gdzie dodać, gdzie ująć, itp. W końcu ustawili jak trzeba. Przy okazji wyszło, że przy wysokich obrotach i dużym obciążeniu gazu trzeba trysnąć zdecydowanie więcej niż dla "luźnej" jazdy (w sensie takim, że np. przy małym obciążeniu podaje się 10% więcej gazu niż benzyny, a przy dużym już np. 30%). Dopiero wtedy trzymał moc.
Orełek
-------------------------------
F**k your six cyllinders...ups, now I own six cyllinders...
Zobacz Profil
Orełek
Signo
Signo
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1 stycznia 2005, 23:42
Lokalizacja: Warszawa
Auto: AlteaBMN OctaviaASZ

Re: 1.8T APP

Postprzez usher » 3 października 2010, 09:44

gajdar, Staszek20VT - obydwoje macie rację poniekąd ;) faktycznie z tego co pamiętam to mało tych trzymających serię 1.8T było ;) przeważnie brakowało i to całkiem sporo, rekordowy był podobno jakiś TS który po wyjeździe z salonu miał na hamowni under 160 KM... ale może to tylko taki urban legend :P

Ja u siebie w 5 letnim aucie z przebiegiem powyżej 100k km miałem w serii 175 KM ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
usher
www.4nano.pl
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 25 czerwca 2005, 22:14
Lokalizacja: Śląsk
Auto: ...

Re: 1.8T APP

Postprzez strikerbest » 23 listopada 2010, 02:23

No dobrze ale chyba nie ma co porównywać AUQ do APP bo w jednym siedzi K03-052 a w drugim zwykłe k03. Podejrzewam że miedzy innymi dlatego APP nie trzyma w większości wypadków serii. Sam znam trzy przypadki kiedy było poniżej 180KM a po samym programie można z tego wyciągnąć 189KM i tylko przyrost Nm jest znaczny.
Tej hamowni to też bym za bardzo nie ufał, wiadomo nie od dziś że hamowania hamowni nie równa.
Zobacz Profil
strikerbest
Stella
Stella
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 grudnia 2007, 14:03
Lokalizacja: Łódź
Auto: Audi A3 1,8T AGU


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość