Dzieki , ale ja mam BXE silnik i tutaj wustepuje "Blok zaworow magnetycznych"
Z forum passata jjuz wszystkkiego sie dowiedzialem:
"Nie macie w B6 odrębnego elektrozaworu N75 w BXE tylko jest jeden zintegrowany zawór magnetyczny, do którego są podłączone wszystkie wężyki podciśnienia idące od elementów wykonawczych i spełnia funkcję N75, N18, N239 i N345. Znajduje się w miejscu zaznaczonym na poniższej fotce :
http://images33.fotosik.pl/432/18d71c7a27fe163am.jpg (
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7a27fe163a)
a tu macie schemat połączeń podciśnień na przykładzie silnika BKC (w BXE zapewne będzie identycznie) :
http://images50.fotosik.pl/181/e7b0be4d4ff10500m.jpg (
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4d4ff10500)
gdzie P :
1 - wyjście z pompy podciśnienia w pompie tandem (podwójnej - paliwa i podciśnienia)
2 - zawór EGR
3 - zawór włączający chłodnicę spalin
4 - obudowa filtra powietrza
5 - akumulator podciśnienia
6 - siłownik podciśnienia (grucha ze sztangą) przy turbosprężarce."
Zrodlo:
http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 20708.htmlI wszystko jasne
