
283 czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
zwarcie do innego wyjścia-BŁĄD SPORADYCZNY
283 czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
zwarcie-BŁĄD SPORADYCZNY
dodam że żadnego przetarcia kabla nie zauważyłem,czy kodowanie pompy ma jakieś znaczenie?
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
jaką masz pewność że to zimny lut? a jak tak to zapewne sterownik abs do wymiany?vitek777 napisał(a):zimny lut na sterowniku to samo co ja mam teraz
koronkę sprawdzał mechanior i była ok,nawet liczył czy obie mają tę samą liczbę otworów bo tu mógł być problem ale wszystko ok,zastanawiam się nad wymianą czujnika na ori który już zakupiłemMarcin_TDI napisał(a): albo czujnik coś nie styka albo koronka jest krzywa/zabrudzona Ltp. zacząłbym od przedmuchania kompresorem koronki.
tak już było jak kupiłem auto od znajomego i wyszło że czujnik lewy przód do wymiany,po wymianie okazało się że nie był wpisany kod pompy,koleś wklepał i było ok przez parę dni i później się zaczęło i trwa to do dziś czyli ok pół rokuMarcin_TDI napisał(a):jak przed wymianą było ok to nie ma raczej czego szukać w sterowniku (choć nieraz się przekonałem, że dziwne zbiegi okoliczności lubią chodzić parami z wymianami
to jest ten zimny lut?vitek777 napisał(a):to może być przyczyna ale nie musi
czyli rozumiem że przez ten zimny lut raz wszystko działa a czasami "czytać bardzo często" zaświecą się kontrolki i lipa,zastanawia się dlaczego błąd powiązany jest z czujnikiem a nie ze sterownikiem,elektryk samochodowy powinien sobie poradzić.....co?neostar napisał(a):z tego co widać to zimny lut + oderwanie się jednego przewodu. Można dla pewności wyciągnąć sterownik i przelutować to pole, nawet jeżeli nie jest nic oderwane.
owen napisał(a):neostar napisał/a:
z tego co widać to zimny lut + oderwanie się jednego przewodu. Można dla pewności wyciągnąć sterownik i przelutować to pole, nawet jeżeli nie jest nic oderwane.
czyli rozumiem że przez ten zimny lut raz wszystko działa a czasami "czytać bardzo często" zaświecą się kontrolki i lipa,zastanawia się dlaczego błąd powiązany jest z czujnikiem a nie ze sterownikiem,elektryk samochodowy powinien sobie poradzić.....co?
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości