sopel napisał(a):Po dzisiejszym spocie we Wrocku i dzięki uprzejmości Bacardiego, przeskanowałem mojego ASV bo coś kulawo pracuje. Wynik wygląda następująco:
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-00 - -
17564 - ?
17964 - ?
I tu pytanie. W krążących materiałach z kodami błędów nie ma żadnego z tych 3-ech kodów. Co to może być ?
Please help, bo leoś pracuje jak kosiarka.
17569P1161 - to jeden błąd
Intake manifold temperature sender -G72
Open circuit/short to positive
- G72 defective
- Wiring open circuit or short to positive
- Goes to predetermined value 136.8 °C
- Check G72
17564P1156 - to drugi
Intake manifold pressure sender -G71
Open circuit/short to earth
- G71 defective
- Wiring open circuit or short to earth
- Reduced output
- Increased emission figures
- Check intake manifold pressure sender
17964P1556 - a to trzeci
Charge pressure control
Control limit not reached
- Charge pressure control solenoid valve (N75) defective
- Turbocharger defective
- Leaks between turbocharger and engine (charge air path)
- Charge pressure too low
- Reduced output
- Check N75
Sprawdź, czy nie masz odpiętej wtyczki/przerwanego kabla/ew. uszkodzonego podwójnego czujnika G71/G72 - o ile pamiętam to czujnik mierzący temperaturę i ciśnienie za turbiną - montowany w starszych samochodach pomiędzy IC a dolotem do silnika, a w nowszych w IC - u góry. Jeśli to o ten czujnik chodzi i jest z nim problem, to samochód Ci jeździ chyba jak SDI, bo brak odczytów z nich nie pozwala na sterowanie turbiną
Pozdr.
Darek
[ Dodano: Pon 06 Cze, 2005 ]Może ktoś lub Ty sam coś tam grzebałeś i niechcący, albo przez zapomnienie odpiąłeś wtyczkę lub zostały z niej wyrwane kable.
Tak na 99% myślę, że to jest to
