udałem w końcu się na wizytę do Gdańska i nie żałuję
http://imageshack.us/photo/my-images/713/wykresb.jpg/
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
kiera napisał(a):A ile Cię kosztowała ta przyjemność ?
Jak zobaczyłem twój wykres to zdziwiło mnie że seryjnie twój BXE miał 115 KM , mój katalogowo ma 105 ale z 2010 r. więc może już nie mieli takiej opcji w ofercie . Pozdro
ŁukaszBTC napisał(a):Witam,
udałem w końcu się na wizytę do Gdańska i nie żałuję. Samochód w końcu zaczął jakoś jechać, choć nie obyło się bez ustawiania rozrządu. Samochód ma 150tys. przebiegu. Wielkie dzięki za profesjonalną robotę
http://imageshack.us/photo/my-images/713/wykresb.jpg/
rob555 napisał(a):Turbina na serii 1.4bara dmuchala w OB.....
Po chipsie uspokoilem szalona na 1.2.
Niestety to kres mozliwosci regulacyjnych ECU. Wiecej paliwa zwlaszcza na dole rozkrecal by ja poza bezpieczny zakres.
DCA napisał(a):Czy ja jako laik dobrze rozumiem. Skoro zmniejszone zostało doładowanie turbo to teoretycznie zwiększyła się jej żywotność?
DCA napisał(a):
Czy ja jako laik dobrze rozumiem. Skoro zmniejszone zostało doładowanie turbo to teoretycznie zwiększyła się jej żywotność?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości