Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez krz_p » 20 sierpnia 2011, 19:03

pasuje plug&play
Golf V GTI
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
krz_p
Sport
Sport
 
Posty: 430
Dołączył(a): 22 marca 2006, 16:45
Lokalizacja: Poznań
Region: wielkopolskie
Auto: Golf V GTI
Silnik: BWA 2.0

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez -LEONidas- » 20 sierpnia 2011, 19:09

Pytam , bo najprawdopodobniej na tygodniu brat stanie się posiadaczem ( oby szczęśliwym) Golfa mkV GTI i pewnie długo serią nie pojeździ ;)
This is SEAT !!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-LEONidas-
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 stycznia 2011, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Auto: CUPRA 1P

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mlody bbm » 25 sierpnia 2011, 01:35

u mnie w FR tuleja wahacza jest inna niz ta ktora pokazana jest na zdjeciu od GTI, bardziej zblizona jest do tej od s3 ;)
Zobacz Profil
mlody bbm
Sport
Sport
 
Posty: 244
Dołączył(a): 11 lutego 2009, 02:44
Lokalizacja: Częstochowa
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez biegacz » 19 września 2011, 20:26

Planuję zmianę układu hamulcowego z przodu na dostosowany do tarcz 312mm (obecnie mam 280mm) wraz z wymianą amortyzatora i sprężyn.
Znalazłem w korzystnej cenie zestaw: http://www.fotosik.pl/pok...9333879f5e.html.
Mam wątpliwości, czy będzie on (amortyzator i sprężyny) pasował do mojego Leona (chodzi mi położenie zawieszenia i sztywność).
Sprężyny oznaczone są kolorami żółty, biały i niebieski.
Oznaczenie amortyzatorów:
1T0413031HK oraz 2K0412015AA.

z góry dziękuję za pomoc
biegacz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
biegacz
Stella +
Stella +
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 lipca 2010, 16:13
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: LEON II

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez bolek80 » 20 września 2011, 06:43

Link nie działa
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bolek80
Sport
Sport
 
Posty: 388
Dołączył(a): 13 marca 2010, 08:02
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Region: świętokrzyskie
Auto: 1P Fr
Silnik: BWA 2.0


Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 20 września 2011, 11:18

1T to Touran, 2K to Caddy, wygląda na to, że te kolumny są z vana jakiegoś i ani amortyzatory ani sprężyny raczej nie będą odpowiednie do Leona. Sprawdź jeszcze numery pozostałych elementów, ale wydaje mi się że powinny się nadawać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez sielu » 8 października 2011, 20:41

Witam mam pytanie zakładał ktoś może sprężyny EIBACH SPORTLINE jak to wygląda auto mocno idzie w dół. Obecnie mam Eibach PRO-KIT ale nie siadł tak jak bym chciał i zastanawiam się nad tymi 2
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Piotrek_tdi » 10 października 2011, 10:12

Siada 5 cm,pod seryjny amorek imo się to nie nadaje bo go szybko skonczysz...
Podpis niezgodny z regulaminem /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Piotrek_tdi
FR
FR
 
Posty: 1673
Dołączył(a): 13 listopada 2007, 19:47
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT TCe EDC
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 10 października 2011, 18:19

zastanawiam się nad założeniem Whiteline Anti-Lift Kit http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Whitelin ... 0504375818 oraz stabilizatorów Eibacha http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EIBACH-F ... 2c58e403c9 , czy miał ktoś z tym kontakt? czy w połączeniu ze sprężynami Pro-Kit auto będzie dużo twardsze i czy jest w ogóle sens coś takiego zakładać?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez sielu » 10 października 2011, 18:26

Piotrek_tdi napisał(a):Siada 5 cm,pod seryjny amorek imo się to nie nadaje bo go szybko skonczysz...


aha czyli albo komplet albo jakiś gwint wrzucić sobie
SeAt LeOn CuPra R 1P 265 KM jEsT 404 KM 535 Nm :::: bY Vagtune.pl
Zobacz Profil
sielu
Sport
Sport
 
Posty: 278
Dołączył(a): 5 września 2007, 07:08
Lokalizacja: Środa Śląska
Auto: Seat Leon 1P Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 11 października 2011, 08:29

Wrzucaj Sportline'a (przód siada 45-50, tył 35 w stosunku do serii zupełnej - FR, Cupra, LCR ma teoretycznie usiąść 20/30 Link ). Ja się szykuje na wiosnę na taki zestaw, jak się amory skończą to się wtedy wymieni (chyba że już masz takie co się nadają do wymiany). Na pro-kicie nie widać jakiejś dużej różnicy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 11 października 2011, 09:18

Klikoś napisał(a):jak się amory skończą to się wtedy wymieni

Taniej wyjdzie od razu w komplet zainwestować niż się dwa razy w wymianę bawić. Sportline'a można kupić jako zestaw Sport-System Eibacha z amorkami Pro-Dampers (z tego co kojarzę przez Sachsa robionymi) lub w zestawie Bilstein B12 Sportline (czyli Sportline + B8 po prostu).

sielu napisał(a):aha czyli albo komplet albo jakiś gwint wrzucić sobie

Faktycznie przy niewiele większym nakładzie finansowym już przyzwoity gwint można wrzucić (np. Eibach Pr-Street-S).
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 11 października 2011, 09:24

noktoto napisał(a):z tego co kojarzę przez Sachsa robionymi

Zgadza się.
noktoto napisał(a):Faktycznie przy niewiele większym nakładzie finansowym już przyzwoity gwint można wrzucić (np. Eibach Pr-Street-S).

I to jest chyba najlepsze rozwiązanie - można zawias ustawić pod siebie.
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 11 października 2011, 09:30

marcink79 napisał(a):można zawias ustawić pod siebie

To akurat nie zawsze jest zaleta, trzeba się znać ;) Ale akurat w gwincie Eibacha się tylko wysokość reguluje więc raczej do ogarnięcia jest :) Te bardziej skomplikowane zawieszenia to zresztą majątek kosztują.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 11 października 2011, 09:39

noktoto napisał(a):
Klikoś napisał(a):jak się amory skończą to się wtedy wymieni

Taniej wyjdzie od razu w komplet zainwestować niż się dwa razy w wymianę bawić. Sportline'a można kupić jako zestaw Sport-System Eibacha z amorkami Pro-Dampers (z tego co kojarzę przez Sachsa robionymi) lub w zestawie Bilstein B12 Sportline (czyli Sportline + B8 po prostu).


No ja nie wiem czy tak taniej. Między kompletem a springami jest 2k różnicy, pytanie w jakim stanie są amory. Ja na pewno nie kupię zestawu, bo szkoda nowe amory wymieniać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 11 października 2011, 09:46

Tom-Tdi, mam WALK, jest ciut mniej komfortowo niż w serii, w zimę jest gorzej (może to PU twardnieje, ale może też na 17-nastkach obutych w zimówki jest gorzej niż na 18-nastkach letnich - taką opinie od innych nie raz zresztą słyszałem). Telepanie silnikiem przy ostrym ruszaniu praktycznie nie występuje (to w sumie tulejami z S3/Cupry można załatwić), również w zakrętach trakcja jest trochę lepsza.
Co do stabilizatorów to mam komplet H&R (ich mocowania nie wymagają smarowania) i bardzo mi się podoba możliwość ustawiania ich tak żeby samochód był bardziej podsterowny, w miarę neutralny lub nadsterowny.

Klikoś, 2K na same amory to wcale nie za dużo, a i wymiana swoje kosztuje.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Klikoś » 11 października 2011, 09:50

noktoto wiem, ale jak ma dobre to po co?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Klikoś
Sport
Sport
 
Posty: 898
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, 23:23
Lokalizacja: WF/WI
Auto: O3 + CTR FK2
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 11 października 2011, 09:54

Zawsze sprzedać można ;) Zresztą seryjne amory ze Sportline sprężynami mogą po prostu źle współpracować.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 11 października 2011, 19:24

WALK'a sobie chyba podaruje i pójdę w tuleje S3 :yes: dzięki za pomoc noktoto, poszło pw
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 15 października 2011, 16:41

Użytkuje ktoś stabilizatory AntiRollKit Eibach'a albo KW i może się podzielić wrażeniami?
Czy jest duża różnica vel seria?
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 15 października 2011, 17:56

noktoto i Passenger mają u siebie,ja będę montował ten patent wczesną wiosną, ale opinie są pochlebne
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 15 października 2011, 18:11

noktoto napisał, że posiada H&R, są jeszcze dostępne Eibacha i KW. Zastanawiam się, czy są jakieś istotne różnice między nimi, czy +/- wszystko będzie śmigać równie dobrze...
I gdyby ktoś mógł rozjaśnić kwestię wspomnianego przez noktoto "smarowania mocowań" - w których zestawach jest to konieczne, a gdzie zbędne... i czy to taka uciążliwa sprawa...
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 15 października 2011, 18:25

marcink79, H&R w swoich stabilizatorach stosuje tuleje z PU z domieszką teflonu dzięki czemu nie skrzypią, te ze zwykłego PU trzeba od czasu do czasu przesmarować, aczkolwiek nie jest to jakoś szczególnie trudne. Poza tym każda firma oferuje trochę inne zestawy (np. H&R ma dwa, twardszy i bardzie miękki, Eibach chyba jeden zbliżony do tego miękkiego H&R), ale raczej

marcink79 napisał(a):wszystko będzie śmigać równie dobrze...


Na pewno zarówno KW, Eibach czy H&R są równie porządnie wykonane.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 15 października 2011, 18:29

Dzięki noktoto za info i rozjaśnienie :)

Jeszcze gdybyś mógł napisać, gdzie można zakupić zestaw H&R...
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 15 października 2011, 18:33

Ja kupiłem w DE przez eBay, ale wtedy kurs był inny.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 15 października 2011, 18:36

noktoto napisał(a):Ja kopiłem w DE przez eBay, ale wtedy kurs był inny.


Tak podejrzewałem, że nie w Polandzie... w żadnym sklepie internetowym tego nie widziałem.
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 15 października 2011, 18:39

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w Polsce wszystkie tego typu podzespoły miały chore ceny, porównując z DE czy UK. Obecnie chyba Eibach ma dobrą ofertę w PL, warto się paru osób z forum (patrz dział K/S/Z) popytać co i za ile mogą zaproponować.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 15 października 2011, 18:52

Zarówno Eibach, jak i KW, są do kupieniaw pierwszym lepszym sklepie za ca 1600 pln. To 'chora cena' czy nie wg Ciebie?
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 15 października 2011, 19:11

Ja za H&R mniej dawałem, a pamiętam, że Eibach był jeszcze tańszy (~1300), ale jak już pisałem, inny był kurs.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 15 października 2011, 22:21

Chodziło mi o rząd wielkości... To te ~1600 to normalna cena w takim wypadku.
Dzięki za odpowiedź.
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 16 listopada 2011, 20:13

pytanie trochę z innej beczki-czy ktoś po obniżeniu zawieszenia zmieniał ustawienie świateł (czyt.podnosił do góry)?? chodzi tutaj głównie o samochody z bixenonem,wiadomo że czujniki na tylnej belce będą widziały "obciążone"auto przez co wiązka światła będzie świeciła analogicznie niżej :roll:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 16 listopada 2011, 20:38

U mnie regulowano światła bezpośrednio po montażu Pro-Kitów.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Tom-Tdi » 16 listopada 2011, 20:48

wszystko-nie mam pytań :wink:
Powered by CTR-Tuning / CompSport :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tom-Tdi
TopSport
TopSport
 
Posty: 1079
Dołączył(a): 8 maja 2009, 16:36
Lokalizacja: Augsburg
Region: zagranica
Auto: Leon Cupra R
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 17 listopada 2011, 17:02

Czy ktoś z użytkowników porównywał komfort zawieszenia wersji Style do FR? Dziś byłem na jeździe testowej Leonem wersja Reference 1.6 TDI z tego co mówił facet z serwisu jest ono takie samo jak w Style. Wg mnie Leon w tej wersji jest mega komfortowy w porównaniu do mojej Corsy D która jest o wiele twardsza. Wersja FR bardzo mi się podoba ale po przeczytaniu postów o zerowym komforcie jazdy jestem do niej bardzo sceptycznie nastawiony. Może ktoś miał styczność z obiema wersjami?
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez wgi » 17 listopada 2011, 17:12

mepha napisał(a):zerowym komforcie

Gdzie takie coś przeczytałeś? Na forum sympatyków łóżek wodnych?
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 17 listopada 2011, 17:25

wgi, W postach na tym forum. Czytam ze chłopaki kombinują z zawieszeniem szukając większego komfortu zakładają rożne sprężyny amortyzatory itp. Nigdy nie miałem Seata a więc bazuje na tym co przeczytałem choć standardowe zwieszenie Leona wg mnie jest bardzo komfortowo zestrojone ale nie wiem jak jest z FR bo nie maja na jazdy testowe takiego modelu stąd moje pytania.
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez wgi » 17 listopada 2011, 17:36

Tu prawie wszyscy obniżają/utwardzają zawieszenie.
FR nie jest jakoś mega twarde. Wiadomo jeśli ktoś jest wyczulony i chce miękkiego auta to owszem będzie twardo.
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 17 listopada 2011, 18:02

wgi, mi jazda standardowym Leonem się bardzo podobała wg mnie bardziej komfortowe niż moja poprzednia Vectra B nie mówiąc o Corsie która jest jak taczka. Znalazłem informacje na stronie seata ze jest niby 12% twardsze niż standardowe niby na papierku wydaje się nie dużo. Sam nie jestem zwolennikiem tapczanowego zawieszenia wole twardsze ale nie do przesady :-)
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez celinskip » 17 listopada 2011, 18:17

to bierz kolego fr :) a i tak pewnie po paru miesiacach je obnizysz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
celinskip
Sport
Sport
 
Posty: 392
Dołączył(a): 8 grudnia 2008, 22:29
Lokalizacja: Lublin
Auto: Leon Cupra
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 17 listopada 2011, 18:30

mepha, przedlifotwe FR/Sport Up są faktycznie dość twarde, polfitowe FR są podobno (nie jechałem) ciut bardziej miękkie.

I warto też dodać, że obniżanie nie jest równoznaczne z utwardzaniem.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 17 listopada 2011, 18:47

Fr kusi wyposażeniem zwłaszcza fotelami i wyglądem po za tym ma 30KM więcej a w moim przypadku cena STYLE jest praktycznie taka sama około 1500zł miedzy FR bez targowania. Spalanie pewnie w 140KM i 170KM będzie pewnie podobne pewnie jakieś 1L różnicy.
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez noktoto » 17 listopada 2011, 18:54

To stanowczo bierz FR!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
noktoto
Cupra
Cupra
 
Posty: 2513
Dołączył(a): 22 lipca 2008, 21:46
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: GTI Performance
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 17 listopada 2011, 19:05

noktoto, Szkoda ze nie udostępnili mi FR do jazdy testowej tylko 1.6TDI ale i tak byłem tym silniczkiem pozytywnie zaskoczony. Musze podzwonić po salonach możne gdzieś maja FR-kę do jazd testowych. Jestem bardzo ciekaw prowadzenia tego auta.
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez wgi » 17 listopada 2011, 19:20

Jeśli musi być leo to bierz fr.
Na forum mamy jakiś temat o zakupie fr - poszukaj było tam bardzo dużo informacji.
Powered by cs
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
wgi
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 4701
Dołączył(a): 16 maja 2007, 20:30
Lokalizacja: wro/wawa
Auto: a3 sb
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 17 listopada 2011, 19:52

wgi, Zgodnie z Twoją sugestią czytałem te tematy. Jestem zdecydowany na Leona ale mieszkam w Lubelskim a u mnie drogi są rożne a wolałbym zachować trochę komfortu dlatego właśnie zacząłem ten wątek o zawieszeniu. Wołałbym nie wyskakiwać z fotela na każdym dołku :-)
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 17 listopada 2011, 23:48

mepha napisał(a):w moim przypadku cena STYLE jest praktycznie taka sama około 1500zł miedzy FR bez targowania

I nad czym tu rozmyślać :mrgreen: Prosty wybór...
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Sober » 18 listopada 2011, 01:01

Jak będzie za twardo to wrzucisz FSD i po sprawie :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sober
Sport
Sport
 
Posty: 346
Dołączył(a): 3 września 2010, 10:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Leon Cupra
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez mepha » 18 listopada 2011, 08:37

Sober, Prawdopodobnie przez okres gwarancji nie będę nic modził w aucie. Będę męczył kolesia z salonu niech mi załatwi przejażdżkę FR bo kota w worku nie kupie :-)
Zobacz Profil
mepha
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 17 listopada 2011, 08:28
Lokalizacja: Lubelskie
Auto: Leon FR

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszytsko co z nim zwiazane

Postprzez Lesoto » 18 listopada 2011, 09:43

mepha napisał(a):Będę męczył kolesia z salonu niech mi załatwi przejażdżkę FR


Powodzenia :twisted:
podpis niezgodny z regulaminem / usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Lesoto
Ex LeonClub Team
 
Posty: 2045
Dołączył(a): 20 grudnia 2008, 19:32
Lokalizacja: Looblyn
Auto: Robur
Silnik: diesel inny

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości