Mam powazny problem z moim Top Sportem(silnik jak sie domyslacie 1,9 TDi ARL). Przy czwartym cylindrze w bloku wywaliło mi dziure średnich rozmiarów. Pytanie brzmi...Kupować cały silnik czy tez tylko zrobic podmianke bloku
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior






Mateusz Prochal napisał(a):czyli generalnie jak kupie inny silnik z podobnym przebiegiem to tez sie moze zkichać....hmmm to juz sila wyzsza w takim razie...no ale nic dzieki za odpo.



antoś napisał(a):Jak chcesz naprawić dziurę w bloku?

florek napisał(a): warto przemyśleć czy tego nie naprawić
Klikoś napisał(a):Zaspawać, zakleić taśmą.




antoś napisał(a):Czy w BLT nie ma innego mocowania filtra oleju przez co przy orurowaniu IC z ARL chowa się ono pod nimi?

Mateusz Prochal napisał(a):a tak wogóle wiecie co mogło być przyczynąmechanik nie ma pojecia...przebieg 121k i wszystko wymieniane na czas , rozrzad przy 82k...

A nie korcilo Cie czasem zeby silnik zakrecic do 6k obr/min?

Mateusz Prochal napisał(a):Jak macie jakis cynk na dobry silnik z przebiegiem do 140 tys
Mateusz Prochal napisał(a):macie jakis cynk na dobry silnik z przebiegiem do 140 tys





Jak to się dzieje, że masz szczęście do tak niskich przebiegów?



A z jakich roczników te silniki?

Jeśli kupujesz silnik to zawsze jest ta niepewność. I nie ważne czy ARL czy coś innego.florek napisał(a): w ARL bym tylko martwił się o pierścienie

Peter007 napisał(a):Jak to się dzieje, że masz szczęście do tak niskich przebiegów?



Mateusz Prochal napisał(a):może nie w temacie ale jak bede juz mial wykrecony stary silniczek to bede sprzedawał co sprawne także jak ktoś coś potrzebuje to pisać
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość