
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
matgym napisał(a):Zadowalajacy? Nie moge wyjsc z podziwu patrzac na te cyferki ze to wyszlo na takim setupie ;d
Szary93 napisał(a):Panowie jak to jest z tym wydechem ? Oglądałem cupre która jest na stronie compsportu ta 311 km ma zrobiony soft, ic i wydech mg i słuchałem wydechu to wydaje się chodzić gdzieś tak jak mój albo nawet ciszej. Jak to jest myślałem że po przelocie to słychać go bardziej, z tego co wiem to on ma na 2 tłumikach więc myślałem zrobić na jednym co myślicie ?
Nawet był wyścig, powiedziałem że serie mamWłaściciel musiał się zdenerwować po przegranej, ale następnym razem mu powiem.
majkitdi napisał(a):PatTDI oczywiscie, ze macie wplywrobi to AP z Twojego podpisu (no chyba, ze te inicjaly dotycza kogos innego), czy tez Bobik z Jetronik'a. Wystarczy spojrzec na temp powietrza zasysanego.
Czy aby osiagnac 350-360ps w starym tfsi na pasku konieczny jest dolot z TTS i tym samym aku w bagazniku??
majkitdi napisał(a):robi to AP z Twojego podpisu
majkitdi napisał(a):troche nieprecyzyjnie sie wyrazilem - chodzilo mi ogolnie o dolot.
Cos wiecej na temat dolotu VW Motorsport?
Piotrek tyz masz w swojej cuprze zrobiony dolot?
pkonrad napisał(a):Szary93, przy takim wyniku jak jest u Ciebie to już można sobie wszelkie mody odpuścić. Kolejne modyfikacje jakie możesz zrobić będą generować koszty zdecydowanie nie współmierne do wyniku jaki dzięki nim można uzyskać. Podobna sytuacja tyczy się mojej FRki
Piotrek_tdi napisał(a):5- 6 tyś za dodatkowe 30/35 km
qczarq napisał(a):Jak myślicie wyciągną 330-345HP?? i 420-430Nm?? na tym setupie?
Piotrek_tdi napisał(a):320 km powinno być....Na 345 km musisz mieć cooler s3+wydech + dolot ( 345-355km)
qczarq napisał(a):Teraz jest 321hp i 407Nm. TZN przed wydechem. SOFT + Cooler ala S3. (321HP 407Nm) na rolkach stał w czerwcu.
Piotrek_tdi napisał(a):to dolicz sobie ok 10 km po wydechu do tego.
qczarq napisał(a):Po kilku poprawkach program zrobiony. Moc 326HP i 446Nm
Piotrek_tdi napisał(a):Do 360 km wystarczy dolot( ttrs,forge,vw motorsport,apr ) + wydech + cooler z s3 no i przypadku przedlifta jak ktoś napisal pompa z CDLA + jeden zaworek który daje większe ciśnienie powyzej 5,5 tyś obrotów![]()
Klikoś napisał(a):Jeżeli to te same sprzęgła co w Rkach to bezpieczna granica 450-460Nm.
pkonrad napisał(a): 30-35 koni za około 6000zł w porównaniu do 70-80 koni 3000-3500zł to jakby nie patrzeć połowa mniej za 2 razy tyle nakładu finansowego.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości