Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
miroA3 napisał(a):[...]wyswietlanie na FIS i multi z fabrycznym urzadzeniem po CAN teoretycznie powinno dzialac prawie "od kopa"
samo kodowanie powinno byc takie samo, tylko urzadzenie ma wieksze mozliwosci...
z tym dodatkowym modulem do dzialania multifuncji ?! kurcze, wszystko fabryka i po CAN i mialoby nie dzialac...
trzeba przekopac zachodnie fora.
dato napisał(a):Ja jestem tylko angielskojęzyczny niestety i nie mam pod ręką nikogo z franc
pkonrad napisał(a):Jeden forumowicz na dniach będzie montował RNS510 do swojego Leona (też poliftowego), z tym że on fabrycznie miał navi Seat Media System 2.1 bodajże. Zobaczymy jak będzie u niego to śmigać...
dato napisał(a):A kolega skąd ? Z jakiej okolicy znaczy ?
pkonrad napisał(a):Jeden forumowicz na dniach będzie montował RNS510 do swojego Leona (też poliftowego), z tym że on fabrycznie miał navi Seat Media System 2.1 bodajże. Zobaczymy jak będzie u niego to śmigać...
wiechec89 napisał(a):W ogóle w twoim logu zadziwia mnie ten fragment.
Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb
Part No SW: 7L6 035 680 C HW: 3D0 035 682
Na naklejce masz 1T0 035 680 F czyli Volkswagen zwykły. Według VCDS'a software masz pod VW TOUAREG. A według VCDS'a hardware masz nie wiadomo z czego. 1T0 to VW , 7L6 to TOUAREG 3T0 to skoda 5P0 to Seat ale 3D0? I ta końcówka 682 nie wiem ale wydaje mi się , że to na inny kraj bo np Europa ma 680 a USA 684 bodajże.
EDIT:
Znalazłem coś takiego:
China
VW-PKW
3CD 035 682: Production 08/2008 – 05/2009
HW02 / SW0190
3CD 035 682 A: Production 05/2009
HW01 / SW0320
VW-Touareg
7L6 035 682 A: Production 08/2008 – 05/2009
HW02 / SW0192
7L6 035 682 B: Production 05/2009
HW01 / SW0322
[...]
Wychodzi na to , że końcówka 682 to rynek chiński. Według mnie masz płyt główną z wersji chińskiej wpakowana w obudowę europejską i ktoś specjalnym interfejsem zmienił, żeby pokazywało SW jako Europejski VW.
wiechec89 napisał(a):Podana przeze mnie wyżej instrukcja pozawala na wyłączenie tego małego kompasu i powrót zegara na środek. Reszta informacji jest wyświetlana normalnie.
wiechec89 napisał(a):pkonrad, informacje są wyświetlane praktycznie tak samo. Chodzi, o to, że przed 2008 Seat chyba nie przewidział współpracy z z nawigacją. W efekcie podłączenia navi na FIS'ie pojawia się mały kompas i niestety pojawienie go w starszych rocznikach powoduje przesunięcie zegara.
coyote01 napisał(a):wiechec89 napisał(a):pkonrad, informacje są wyświetlane praktycznie tak samo. Chodzi, o to, że przed 2008 Seat chyba nie przewidział współpracy z z nawigacją. W efekcie podłączenia navi na FIS'ie pojawia się mały kompas i niestety pojawienie go w starszych rocznikach powoduje przesunięcie zegara.
Chyba aktualizacja bramki CAN rozwiązuje ten problem.
pkonrad napisał(a):A ja zapytam trochę z innej beczki, czy CAN GATEWAY z Q na końcu wystarczy pod RNS'a 510 w wersji F lub H
wiechec89 napisał(a):Nie wiem jak w nowszych nawigacjach ale ja mam C i bez problemu. Nawet jak się nie da w nowszych, to sadzę, że kwestia czasu i będzie się dało. Co do zegara, cała tajemnica tkwi w kodowaniu
![]()
bajt 7 i bit nr 6, który jest nieopisany w kodowaniu, ale odpowiada on za wyświetlenie kompasu na FIS'e 0 = wyświetlaj 1 - ukryj. W przypadku jak na obrazku trzeba ustawić kodowanie 01000001. Po przekonwertowaniu z systemu BIN na HEX dale nam 41 ( można użyć kalkulatora Windows:)). Teraz trzeba zmienić to w kodowaniu, ale nie wchodzimy w kodowanie długie bo tam się nie będzie dało tego zmienić. W moim przypadku zmieniłem w kodowaniu 040004000400001300 na 040004000400005300. Po kodowaniu odłączamy akumulator na 1 min. Tracimy kompas na FIS'e ale mamy zegarek na środku jak w seryjnym radiu.
dudas307 napisał(a):Do tego chciałbym zmienić kolor podświetlenia przycisków z zielonego na czerwony, da się to zrobić kodowaniem?
Powrót do Car Audio, CB, Nawigacja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości