Witam,
Mam non stop błąd od którego co 100do 400km przechodzi w tryb awaryjny.Silnik ASV TDI 110km
Jest to:zawór ciśnienia dołądowania - przerwa zwarcie do masy - błąd 4625
wentylator chodnicy 1 - błąd 46AO - chyba nie dot.notlaufu.
Mechanik sprawdzał czy jakieś tam zaworki opadają więc powiedział że to tylko ten zaworek do wymiany N75.
Pytanie czy można to jakoś sprawdzić na samym zaworku? Niestety nie ma on kompa rozbudowanego więc logów dynamicznych ciężko nam zrobić.
dodatkowo autko dużo pali 6,5 gdzie trasa to 80% i jest raczej dosc mułoeate na 110km
to co udało się zmierzyć to praca na biegu jałowym, wskazówka temperatury na 90C:
obroty silnika 43
pocz.tl.wtrysku - 69
dawka wtr.paliwa 18
podciśnienie kol.ssący 97
ciśnienie atm.201
temperatura płynu 61 nie za mało?
temp.kol.ssącego 165
temp.paliwa 114
masa powierza 148 - tu chyba za dużo ? to znaczy że przepływomierz do d?
dzięki za porady
-- 15 lipca 2012, 19:29 --
NIKT NIE POMOŻE:-(


