Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior









ryto napisał(a):coś mi uszkadza te turbiny
ryto napisał(a):Turbo było regenerowane






shemek napisał(a):Witam,
Podepnę się pod temat.
Wyskoczył mi ten sam błąd,czyli 17965 charge pressure control,ale dopiero jak podłączyłem laptopa i VCDS-a i zacząłem robić logi.
Czasami na zimnym silniku nie miałem w ogóle mocy przez pierwszy kilometr,ale nie miałem żadnych błędów.
Zrobiłem dzisiaj moje pierwsze logi w życiu,które nie wyszły tak jak trzeba,ponieważ robiłem je na zatłoczonej autostradzie i czasami samochód przechodził mi w tryb awaryjny,ale może da się coś z tego wyczytać.
Stawiam że są zapieczone łopatki w turbo,ale mam prośbę,czy by mógł ktoś zrobić analizę logów.
Może przepływomierz jest uszkodzony,albo problem z N75.Niedawno kupiłem ten samochód, może kiedyś ktoś zrobił jakiś program?
Zrobiłem logi statyczne grupy 001 i 013 grupy BS 000 i 003 i logi dynamiczne 003+008+011 i 003+010
Log (0 - 008)
Log (1 - 003,003,003)
Log (2 - 011)
Log (3 - 000)
Log (4 - 003,010,003,010)
Log (5 - 003,008,011,003,008,011,003,008,011)
Log (6 - 013)

untaztood napisał(a):shemek napisał(a):Witam,
Podepnę się pod temat.
Wyskoczył mi ten sam błąd,czyli 17965 charge pressure control,ale dopiero jak podłączyłem laptopa i VCDS-a i zacząłem robić logi.
Czasami na zimnym silniku nie miałem w ogóle mocy przez pierwszy kilometr,ale nie miałem żadnych błędów.
Zrobiłem dzisiaj moje pierwsze logi w życiu,które nie wyszły tak jak trzeba,ponieważ robiłem je na zatłoczonej autostradzie i czasami samochód przechodził mi w tryb awaryjny,ale może da się coś z tego wyczytać.
Stawiam że są zapieczone łopatki w turbo,ale mam prośbę,czy by mógł ktoś zrobić analizę logów.
Może przepływomierz jest uszkodzony,albo problem z N75.Niedawno kupiłem ten samochód, może kiedyś ktoś zrobił jakiś program?
Zrobiłem logi statyczne grupy 001 i 013 grupy BS 000 i 003 i logi dynamiczne 003+008+011 i 003+010
Log (0 - 008)
Log (1 - 003,003,003)
Log (2 - 011)
Log (3 - 000)
Log (4 - 003,010,003,010)
Log (5 - 003,008,011,003,008,011,003,008,011)
Log (6 - 013)
Co to za silnik?
untaztood napisał(a):shemek napisał(a):Witam,
Podepnę się pod temat.
Wyskoczył mi ten sam błąd,czyli 17965 charge pressure control,ale dopiero jak podłączyłem laptopa i VCDS-a i zacząłem robić logi.
Czasami na zimnym silniku nie miałem w ogóle mocy przez pierwszy kilometr,ale nie miałem żadnych błędów.
Zrobiłem dzisiaj moje pierwsze logi w życiu,które nie wyszły tak jak trzeba,ponieważ robiłem je na zatłoczonej autostradzie i czasami samochód przechodził mi w tryb awaryjny,ale może da się coś z tego wyczytać.
Stawiam że są zapieczone łopatki w turbo,ale mam prośbę,czy by mógł ktoś zrobić analizę logów.
Może przepływomierz jest uszkodzony,albo problem z N75.Niedawno kupiłem ten samochód, może kiedyś ktoś zrobił jakiś program?
Zrobiłem logi statyczne grupy 001 i 013 grupy BS 000 i 003 i logi dynamiczne 003+008+011 i 003+010
Log (0 - 008)
Log (1 - 003,003,003)
Log (2 - 011)
Log (3 - 000)
Log (4 - 003,010,003,010)
Log (5 - 003,008,011,003,008,011,003,008,011)
Log (6 - 013)
Co to za silnik?






mariushjj napisał(a):Gdzie tą rurke wkładasz do turbo? Zeby to miło sens to najlepiej wtrysnący w część gorącą przy zdjetym kolanku od turbo. Ciekawy jestem efektu. Daj znać czy to dał rade ten specyfik!


mariushjj napisał(a):Fajna sprawa ten specyfik. Daj linka do tego preparatu jak możesz, albo nazwe.


Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość