Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
eee nie... ten cienki idzie na dolny króciec czyli na zródło podciśnienia, te grubsze idą do filtra i do gruchy.ryto napisał(a):Wygląda na to, że do/z turbo idzie ten jeden, cieńszy przewód
ryto napisał(a):Zawór N75 (1J0 906 627 A - biały łepek) w ASO kosztuje ok 240zł, natomiast na allegro można znaleźć "ponoć nowe" w cenie 100-150zł + przesyłka. Ponoć oryginalne, nowe, Pierburga. Ale na alledrogo też są te zawory, ale w cenach ok 240zł, czyli jak w ASO...Czy ktoś kupował przez alledrogo, czy te zawory to rzeczywiście to samo co w ASO tylko pod nazwą Pierburg? Boję się trafić na noname lub regenerowany...
Chociażby:
http://allegro.pl/pierburg-zawor-turbo- ... 45897.html
Pozdrawiam.
LoozaQ napisał(a):Wykorzystam obrazek użytkownika Sztomel z forum Elektroda z wykorzystaniem danych z ETKI dla silników AHF, ALH, ASV wprowadzonych przeze mnie
N 020 353 27 wąż podciśnienia 3,5x2
N 020 282 1 wąż podciśnienia 5x3
06A 133 382 K łącznik rurkowy 4x6 - 16,70 w ASO
046 905 291 A zawór zwrotny - 71,60 w ASO lub na Allegro za ok. 30
zgret napisał(a):Panowie a te średnicę maja być zewnętrzne takie czy wewnętrzne? Bo przymierzam się do tego również.
I czy złączki muszą być czy mogę je pominąć zakładając nowe węże?
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości