Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior






MrSiara napisał(a): Mechanik powiedzial ze to turbo jest zle ustawione itp wiec wymienilem i... i kurde to samo :/. Podpinalismy pod kompa turbo do 2,5 tys obrotow nie laduje prawie wogule po przekroczeniu 2,5 tys przeladowuje na 1,97 bara.

2 2 turbinach to samo? Dziwna sprawaNogaj napisał(a):tylko sterowanie...czyli gruszka od turbo do regulacji


ja to wiem dlatego myślę, że to coś innego. No ale..Zobaczymy co CS powiedzą.MrSiara napisał(a):no wlasnie w dwoch turbinach taki sam objaw




transit_master napisał(a):..Zobaczymy co CS powiedzą.


Po konsultacjach stwierdzili ze do regulacji jest rozrzad (przestawiony o jakies 2 stopnie) i prawdopodobnie wtryski do regeneracji. Czy te dwie sprawy moga miec wplyw na opusnienie sie turba?



to nie po hamowaniu. To po remoncie. Rozrząd trzeba ustawić w 1 kolejności. Bez tego bym w ogóle się za pompki nie brał tym bardziej, że przed remontem było wsio ok.kobzyr napisał(a):Stad niechce mi się wierzyć w to by po jednym hamowaniu takie cuda się działy z motorem

transit_master napisał(a):P.S. Siarkozy zaczynamy od najtańszej opcji




Robili to z VAG-COM lub VCDS, czy VASem? Musisz sprawdzić grupę 004.pytalem o ten rorzad i mowili ze ustawiali tymi trzema srubami reczyc za nich nie recze
Demontując turbo odpina się tylko jeden wężyk.Ale mam glupie podejrzenie ze sa przewody od podcisnienia popierdzielone trzeba bedzie to sprawdzic



transit_master napisał(a):Ale rozbierając prawie cały silnik to więcej niż jeden
MrSiara napisał(a): musze sie ustawic z kims kto ma takiego Leosia i ogladnac te przewody





nic dziwnego bo nie o takie ustawienie chodzi. Tu masz link jak to sie robi http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... AEmqvUpKEYMrSiara napisał(a):A co do rozrzadu to jak go przestawialismy np o zabek to wogule nie chcial odpalic
WakumetrMrSiara napisał(a):Jak sprawdzic popmpe Vacum?













Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości