Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

wtryski 216

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienia napędu, modyfikacji, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 6 października 2012, 20:08

Ja obstawiam, że chodzi mu o to że wtryski czyli korpus jest boscha a końcówki są jakieś badziewie.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Reklama

Re: wtryski 216

Postprzez marcin42 » 6 października 2012, 21:17

napisałem maila i dostalem info ze koncówki są jakiejś firmy "camshaft". nigdy o takim czymś nie słyszałem a i w necie nic o niej nie ma. pewnie jakas chinska padlina, wiec daje sobe z tym spokój.
Zobacz Profil
marcin42
Stella
Stella
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 stycznia 2011, 15:47
Lokalizacja: wrocław
Auto: Leon

Re: wtryski 216

Postprzez SerAcer » 7 października 2012, 12:38

Ja końcówki kupilem od muszki 7diesel. Razem z turbo od Arl'a i strojeniem w TTC musze wymieniac czym predzej opony na szersze bo te 205 nie wyrabiają. Strasznie zwija asfalt :D
Dowiedziałem się że te 7diesel jak na cene ujdą, ale do boshów wypadają słabiutko. Więc w sumie zamiast 216 boshów(Bo najtaniej widzialem 220zl za sztuke co razem daje ponad 800) można się pokusić o 230tki fratelli :D Co mnie również czeka przy pompie 11.
Zobacz Profil
SerAcer
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 00:06
Lokalizacja: Tychy
Auto: Leon

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 23 października 2012, 17:39

Koledzy mam do was prosbe. Od poczatku jak kupilem mojego leona mam problemy z turbo. Ciagle zapiekanie. Turbo poszlo na regeneracje do firmy TURBO TEC. Zrobili ok auto jezdzilo i zapytalem w Turbo Tecu czy jak zrobie soft w firmie COMPSPORT to czy strace na turbine gwarancje. Mowili ze nie. Wiec zrobilem soft w COMPSPORCIE. Turbo bylo robione w styczniu a soft dopiero w marcu. Przejezdzilem do czerwca i turbo znow sie zapieklo. Wymieniono mi na drugie zregenerowane w TURBO TECu rowniez. I w Compsporcie powiedzieli mi ze moze wtryski leja i zapieka sie. Wiec zdecydowalem wymienic wtryski 216 bo mowili ze takie mozna a byly tansze niz 205 seryjne ASV. Zakupilem od kolegi Cowboy na forum VW wtryski regenerowane na koncowkach BOSCHa. Bylo to wymienione zaraz po zalozeniu turbo w czerwcu. W compsorcie powiedzieli ze korekcji nie ma co robic bo ograniczy sie wtryski i wtedy delikatnie turbo przeladowywalo wiec skrocili mi sztange na turbinie i podobno pozniejnjuz bylo delikatne przeladowanie ok 50mbar. Teraz turbo sie rozsypalo. Pojechalo na reklamacje do Turbo Teca. Mechanik ktory wyciagal mi turbo mowi ze geometrai rzeczywisice sie zapiekla ale w miejscu gdzie o tyle byla skrocona sztanga ze geometraia nie pracowala w pelnym zakresie i na samym koncu zapiekla sie. Tak w calym innym zakresie chodzila poprawnie. I co jeszcze powiedzieli mi w Turbo Tecu ze przegrzany jest wirnik z walkiem chyba. Ze ma odbarwienia fioletowe. I teraz kaza mi placic za to 615zl. Mowia ze musi byc za wysoka temperatura spalin ze ta turbina nie wytrzymuje. Mowia ze olej wszystko jest ok ze nie ma zadnych rys itd.

I teraz pytanie od czego za wysoka jest temperatura spalin ? Czy przez to ze w Compsporcie powiedzili ze nie trzeba na wtryskach robic korekty i za duzo idzie paliwa i wtedy jest temp za wysoka ? Nie wiem co zrobic. Chcialem sie dogadac z Turbo Teciem tez aby dali mi sprezarke od ASZ za doplata ale za bardzo nie chca. Prosze was o pomoc bo nie wiem co w tym momencie robic a do rana musze dac odpowiedz w Turbo Tecu co maja robic. Czy zaplace itd... Tylko dziwne ze mowili mi ze jak zrobie program w Comporcie to nie trace gwarancji... a teraz mowia ze moze za duza jest moc dla tego auta i kaza teraz placic za naprawe.... Nie wiem prosze o szybkie rady wszystkich majacych duze doswiadczenie. Auto mnie do ruiny doprowadza...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez mariushjj » 23 października 2012, 18:35

Po zmianie wtryskiwaczy na wieksze powinien Ci tuner skorygować dawke paliwa, tak przynajmniej mówi mój u którego robiłem program i wymiane wtryskiwaczy. Lepiej zakładaj turbo z ASZ, większe możliwości i turbo bardziej wytrzymałe.
Tez jestem ciekawy dlaczego tak się u Ciebie stało! Może niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą na ten temat.
CZARNY LEON SPORT
Prochip 152.6 KM & 328.6 Nm
Zobacz Profil
mariushjj
Sport
Sport
 
Posty: 219
Dołączył(a): 7 listopada 2011, 11:03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 23 października 2012, 18:35

No jesli zgodza sie zeby tak zamienic... Bo nie wiem czy Turbo Tec zgodzi sie na takie cos...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez marcin7x5 » 24 października 2012, 08:05

A padła ci turbina twoja czy ta co ją wymieniłeś z turbo teca? Jeżeli ta co była z turbo teca to może ona była juz przegrzana wcześniej.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 24 października 2012, 08:17

Ta z turbo Teca. No tego widzisz najgorsze ze nie wiem. Kazali mi zaplacic za naprawe i zawolali 615zł. Jednym slowem dali potwierdzenie ze jezeli zmodyfikuje silnik w Composporcie to gwarancji nie trace a teraz wyszlo ze gwaracji nie moga dac za auto zmodyfikowane. A znow firma Compsport tez mnie olała bo ja zmienialem wtryski to wymienilem na 216 bo byly tansze niz seryjne 205 i mowili ze beda ok ewentualnie korekte programu sie zrobi. Mowili ze za korekte nie zaplace i zakupilem sam wtryski a oni mi zakladali. Potem okazalo sie ze powinienem placic za korekte 500zl ale jesli mi juz powiedzieli ze nic to nie bede placic. Stwierdzili pozniej ze korekty nie ma co robic i ruszyli ta sztange na turbo bo delikatnie przeladowywala. A obstawiam ze powiedzieli ze korekty nie trzeba robic bo Łodzki Compsport musialby zaplacic do Compsportu z Bielska Bialej kase bo tam cały ich mózg siedzi i pisze programy. A teraz jak wczoraj zadzwonilem to chlopak z Łodzi juz gada inaczej. Mowi ze on mowil ze 216 beda za mocne i trzeba bvedzie zrobic korekte. I teraz moga mi ograniczyc dawki i zrobic ta korekte za 500zł... Normalnie skandal i firmy juz nie polecam. Bo dla mnie to przez nich sie zje.... turbina mnie teraz. Bo pewnie wtryski 216 za duzo paliwa leja i dlatego.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez marpit » 24 października 2012, 08:35

PiterEL Przeglądając Twoje wcześniejsze wypowiedzi w dziale o wykresach wydaje mi się że nawet nie robiłeś hamowania bo niby po co? Mam około 140... a może miałeś 145-150 ? :) Takie modyfikacje na 3 strony jak widać nie mają sensu. Potwierdza się teoria że robisz u mistrza z hamownią a nie po oddziałach i pisanie programów na odległość (bazuję trochę na swoim pisaniu na odległość) .. i nie obrażaj się za to ale najwięcej chyba w tym Twojej winy ponieważ chciałeś zrobić więcej za tą sama kasę. Gwarancja jest tylko na papierze, tak na tzw gębę to widzisz jak to wygląda.
Rozwiązanie jest jedno dobre turbo i korekta softu.
Zobacz Profil
marpit
 

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 24 października 2012, 08:46

Ehh wiesz teraz Polak mądry. Nie chciałem robić wiecej za ta sama kase tylko miałem na miejscu w Łodzi. Teraz z Turbo Teca naprawiaja mi moje turbo. Walek i zmienna geometria i musze zabulic 615zł. A dalej musze zrobic ta korekte softu tylko kurde 500zł za korekte to chore pieniadze. Teraz juz mysle czy nie wycofac sie do seryjnego softu i olac to wszystko.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez marpit » 24 października 2012, 08:49

PiterEL napisał(a):Teraz juz mysle czy nie wycofac sie do seryjnego softu i olac to wszystko.

Patrząc na koszty to jedyne słuszne rozwiązanie. Mocy i tak ciut więcej będzie na wtryskach.
Zobacz Profil
marpit
 

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 25 października 2012, 13:07

Panowie odebrałem turbo z reklamacji. Musialem zaplacic za naprawe 615zł. Był niby przegrzany wałek wirnika i zapieczona zmienna geometria. Ale wydaje mi sie ze geometria byla zapieczona ze wzgledu ze wtedy sztanga nie cofala sie maksymalnie ( to co ruszyli mi w Compsporcie.) Teraz juz nie wiem co zrobic. Czy wracac do wtryskow 205 ? Cena to ok 1450zł. Czy jezdzic z takimi tylko domagac sie korekty w sofice w Comporcie ? Korekta 500zł. Jesli bym wrocil na 205 wtryski to korekta nie byla by potrzebna bo program byl robiony na seryjnych moich wtryskach. Opcja zmiany turbiny na 130KM z ASZ to ok 2400zł + i tak konieczna korekta 500zł. A swoja zregenerowana mam z ASV z 24 miesieczna gwarancja pisemna z turboteca moglbym sprzedac ale czy sprzedam i za ile ?

Prosze poradzcie mi co robic i czy ktos z regionu łódzkiego jest mi w stanie to ogarnac. Bo narazie auto stoi i nie wiem co dalej robic. PIlne. Ewentualnie na PW prosze jakies namiary do ludzi ktorzy by to ogarneli i sa sprawdzeni...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez marcin7x5 » 25 października 2012, 13:28

Zostaw te wtryski, które juz kupiłeś i wgraj sobie serię. No chyba, że moc cię niezadawala to wtedy korekta softu pod dane wtryski.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 25 października 2012, 13:32

No tak... W composrcie dzis jak gadałem z Patrykiem z Bielka Białej mowil ze korekta ok ale ta sprezarka jest za słaba do wtryskow 216... I naprawde nie wiem czy nie lepiej wtryski kupic 205 a zostawic program...Bo za program tez poszlo sporo kasy bo ok 1400zł... A z programem fajnie auto jezdzilo. Tylko czy korekta da sie zrobic tak aby te wtryski ograniczyc aby działały słabiej czyli podobnie jak 205 ? Bo w Compsporcie powiedzieli mi ze nie da sie.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez marcin7x5 » 25 października 2012, 13:40

Jest sporo osób co jeżdzą na takich własnie wtryskach. Poczyta/popytaj na forach to będziesz wiedział więcej jak oni z tym sobie poradzili. Przecież po cos je zmieniali na większe.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 25 października 2012, 13:43

No tak tylko pytanie czy maja seryje turbiny czy zmieniali na wieksze...
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez marcin7x5 » 25 października 2012, 13:48

No ja ci juz na to nie odpowiem. :roll:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
marcin7x5
Cupra
Cupra
 
Posty: 3892
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 12:01
Lokalizacja: CRY
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: leon 1M
Silnik: AUS 1.6

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 25 października 2012, 13:52

Moze wypowiedza sie ci co maja i pomoga mi w temacie... Naprawde mnie rece opadly.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez mariushjj » 25 października 2012, 15:07

Jak miałeś zrobiony program na seryjnych wtryskiwaczach to miałeś dawke paliwa podniesioną, gdy załozyłes wtryski większę tego paliwa było jeszcze więcej wtryskiwanego do silnika przez większe otworki we wtryskiwaczu. NIe dymił Ci więcej z rury wydechowej po zmianie wtryskiwaczy? Po zmianię wtrysków powinni Ci zrobic korektę dawki paliwa (zmniejszyć). Wg mnie powinieneś zrobić teraz korektę oprogramowania i doprowadzic do tego aby ustawili Ci bezpieczne parametry pracy dla tego silnika przy większych wtryskiwaczach. Jest sporo aut które miały wymienione wtryskiwacze na 216 bez zmiany innego osprzetu i jeźdzą bez problemu. Ciekawy jestem jaki wynik wyjdzie jak wystroisz auto na hamowni.
CZARNY LEON SPORT
Prochip 152.6 KM & 328.6 Nm
Zobacz Profil
mariushjj
Sport
Sport
 
Posty: 219
Dołączył(a): 7 listopada 2011, 11:03
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: Seat Leon Sport
Silnik: ASV 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 25 października 2012, 15:21

Ma może za mało km zrobiłem aby coś na ten temat powiedzieć ale mam seryjnego AHF z turbiną 038253019A (VNT15) Garrett (czyli seryjna z VP) z 216 przy ustawieniu dawki paliwa 3,8-4,0 i odpukać nic się nie dzieje. Doczytałem że miałeś robiony program bez hamowni i robione przez wysyłkę i być może program został napisany z dużym ciśnieniem doładowania i się dmuchawka wykończyła. Ja się nie znam ale możesz podpytać ludzi zajmujących się tym na co dzień np. http://www.turbospec.pl/index.php/koa-k ... s-cnc.html czy nawet poszukaj nr do chłopaków z Mielca co regenerują to może coś podpowiedzą.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez jędrek » 25 października 2012, 15:27

kornat ok dobrze gadasz tylko weź pod uwagę miałeś robiony program już na wymienionych wtryskach a PiterEl wymieniał wtryski po sofcie.Jak na moje zrób korekte softu i zobacz co wyjdzie z tego wszystkiego tak jak rozmawialiśmy przez telefon
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 25 października 2012, 15:41

jędrek, ja nie mam zrobionego programu :) Oprócz wtrysków wszystko jest seryjne.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez jędrek » 25 października 2012, 16:00

Ok źle zrozumiałem ale po założeniu wtrysków miałem korekcje ich dawki
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 25 października 2012, 20:00

A powiedzcie mi czy jesli teraz bym zalozyl ta zregenerowana turbine z ASV (czyli seryjna) i zrobil korekte softu pod wtryski 216 i ewentualnie za jakis czas bym chcial zmienic na turbo z ASZ to czy znow bede musial zrobic korekte softu ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 25 października 2012, 20:14

Przy zmianie turbiny na większą obowiązkowo.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez SerAcer » 25 października 2012, 21:00

Strasznie dziwnie podchodzi do klienta twój tuner. Daniel z TTC wymienił mi same końcówki i odrazu w ramach tego zrobił korektę. Nie musiałem specjalnie się za to "wykosztowywać", niebawem czeka mnie jednomas z G60 i zapewne też moment się troche skoryguje.
Znajomy ma tolka ASV seryjne turbo i wtryski 216. Na hamowni 156 kuca i ponad 330 niutków. Rok już śmiga bez zadnego problemu, a nie jest typem czlowieka ktory specjalnie dba o auto, i miekkiej nogi też nie ma. Wg mnie wina lleży po stronie tego programu - najlepiej by było zrobić porządną korekte.
Zobacz Profil
SerAcer
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 00:06
Lokalizacja: Tychy
Auto: Leon

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 25 października 2012, 21:06

SerAcer napisał(a):Strasznie dziwnie podchodzi do klienta twój tuner. Daniel z TTC wymienił mi same końcówki i odrazu w ramach tego zrobił korektę. Nie musiałem specjalnie się za to "wykosztowywać", niebawem czeka mnie jednomas z G60 i zapewne też moment się troche skoryguje.
Znajomy ma tolka ASV seryjne turbo i wtryski 216. Na hamowni 156 kuca i ponad 330 niutków. Rok już śmiga bez zadnego problemu, a nie jest typem czlowieka ktory specjalnie dba o auto, i miekkiej nogi też nie ma. Wg mnie wina lleży po stronie tego programu - najlepiej by było zrobić porządną korekte.


Rozumie ze Twoj znajomy w tym ASV ma soft i wtryski 216 ? A podpytaj go czy robil korekte ?
Zapytaj tez czy ma kolo dwumasowe i jakie sprzeglo czy jednomas ma ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez SerAcer » 25 października 2012, 21:10

Ma koło dwumasowe, a program robił odrazu z wymianą wtrysków, w zasadzie to mamy bliźniacze auta o podobnej mocy, tyle że on na turbince seryjnej a ja na ARL'u, no i ja mam AHF a on ASV.
Jak coś to wal na PW
Zobacz Profil
SerAcer
Stella +
Stella +
 
Posty: 61
Dołączył(a): 26 czerwca 2010, 00:06
Lokalizacja: Tychy
Auto: Leon

Re: wtryski 216

Postprzez DanielFM » 26 października 2012, 00:19

Kolego zloguj dynamicznie kanał 011 zobaczymy jakie masz ciśnienie doładowania. A odnośnie 216 to po prostu zmniejsz dawkę na pompie i powinno być dobrze. Jak na moje oko coś ta firma od turbin ściemnia.
Factory Power
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
DanielFM
Signo
Signo
 
Posty: 149
Dołączył(a): 29 stycznia 2012, 12:28
Region: lubelskie
Auto: Audi A3 8V Limo
Silnik: benzyna 1.8 turbo

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 26 października 2012, 05:51

Nie ma jak zmierzyc bo narazie nie zalozylem turbo gdyz mysle czy nie zslozyc z asz a moja sprzedac nowa regenerowana co rzadko jest ale z 2 letnia gwarancja...
Acdawke na pompie to myslisz o nastawniku czy programowo ?
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez jędrek » 26 października 2012, 07:46

Piter tak jak rozmawialiśmy dzwoniłeś gdzieś jak to wszystko wygląda w żeczywistości?Ja bym założył turbo zrobił korektę w CS i podjechał na hamownie na Srebrzyńską i zobaczył co wyjdzie na wykresie.
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 26 października 2012, 07:53

No tak wszystko ok tylko to ciagle kasa idzie i jie wiem czy nie lepiej odrazu z ASZ wsadzic bo jak dzwonilem do compsportu w bielsku i z calym tym Patrykiem co pisze softy mowil ze jak ma spfta i wtryski 216 to trzeba turbo z ASZ. A wtedy moja seryjna nowa po regeneracii kialbym do sprzedania z gwarancja 24 miechy. Bo korektebi tak musze zrobic ale znow jak wloze potem turbo z asz to znow musialbym robic korekte....szkoda ze compsport nie jedzie sam na hamownie tyloo mowi ze sam moge.. Aco ja mam tam sobie sam oceniac... Najlepiej jak oni patraa. A poza tym ten z bielska bialej patryk mowil ze jesli w lodzi mowili ze korekty nie trzeba to pewnie konsultowali z nim i widocznie on powiedzial ze jie trzeba.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 26 października 2012, 08:16

Ja mimo wszystko bym skonsultował z innym tunerem. Jest kilku na forum i już przeżyli co nieco przy takich modyfikacjach.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez Nastar » 26 października 2012, 09:07

Jak można robić program bez hamowni i wykresu ??!!! I to za 1400zł !!!!
Ludzie ! Czy wyście na głowy poupadali ?
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez jędrek » 26 października 2012, 09:17

Nie to nie jest tak że nie ma hamowni bo jest już wliczona w cenę.Tylko trzeba jechać na nią bo na miejscu nie mają.Fakt jest taki i prawda że soft jest robiony na odległość tzn.pisze go Patryk w Bielsku a wgrywa go Patryk w Łodzi
SZEFUNCIO
Był CZRNY LEON ASV
CompSport 143,5KM/303Nm
Jest
Alfa Romeo 159
Tune Up 185 KM/393NM
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
jędrek
FR
FR
 
Posty: 1670
Dołączył(a): 16 marca 2010, 17:12
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Auto: Alfa Romeo 159
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez Nastar » 26 października 2012, 10:21

Nie spodziewałem się takiej popeliny po znanej firmie. Naprawdę.
I co ? Po 1-szym wgraniu i sprawdzeniu (jak bez hamowni?) Patryk w Łodzi prosi o kolejne kreski bo za pierwszym razem nie jest tak jak powinno być ?
Po prostu wgrywają gotowca bez hamowni i kasują za to 1400zł. Nie mieści mi się to w głowie.
Ile hamowań masz wliczone w cenę ? Bo nie wiem czy wiesz ale w czasie robienia chipa hamuje się auto kilka-, kilkanaście razy nieraz.
Wg mnie - błąd tunera ewidentny. A kręcenie z kosztami korekty - żenada.
Tuning to taka dziedzina, ze zawsze ewentualny fuck-up można zwalić na wiele czynników. Przyznać się do błędu - to jest sztuka.
I na koniec powiem jeszcze raz: robienie chipa w miejscu gdzie nie ma hamowni POD RĘKĄ to pisząc delikatnie, amatorszczyzna. Nigdy bym tam programu nie zrobił.
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 26 października 2012, 12:29

PiterEL, pytałeś się jak z mocą po samych wtryskach z 216 tu masz wykresik viewtopic.php?f=5&t=34242 Również jak innych użytkowników ciekawiło :)
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez studzien » 2 listopada 2012, 20:32

Witam mam pytanie czy końcówki wtrysków o oznaczeniu DSLA142p683 to są 216 ?

-- 2 lis 2012, o 21:32 --

Mam jeszcze jedno pytanie czy końcówki firmy 7diesel są coś warte czy lepiej się w to niepchać
Zobacz Profil
studzien
Stella +
Stella +
 
Posty: 80
Dołączył(a): 30 marca 2009, 17:21
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: Seat leon TDI

Re: wtryski 216

Postprzez PiterEL » 26 listopada 2012, 13:55

W drodze wyjaśnienia ja doszedłem do porozumienia z firma Compsport Łódź i wycofuje moje zarzuty itd. Było to poprostu niedogadanie między mną a Łódzkim Comsportem. Została sprawa wyjaśniona i jest ok.
Seat EXEO 2.0 TDI CR 170KM CAHA wersja FR - jest obecnie

Seat LEON 1M 1.9 TDI ASV+BOSCH 216+Turbo ASZ+Eibach Pro Kit+Tomason TN4
157 KM / 348 Nm Powered by BARTPOL/KINGSOFT - był ale sentyment pozostał :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
PiterEL
TopSport
TopSport
 
Posty: 1191
Dołączył(a): 12 października 2010, 11:54
Lokalizacja: EL
Auto: Exeo 2.0 TDI CR
Silnik: CJXA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez garwen1 » 22 kwietnia 2014, 18:15

Witam nie chciałem zakładac nowego tematu więc odkopałem stary ----Planuje kupic wtryski 216 i na allegro znalazłem cos takiego http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-bos ... 12702.html i teraz powierdzicei mi czy ta cena nie wydaje sie na podejrzana czy koncówki poprostu chodza w takiej cenie bo patrzac na ta aukcjehttp://allegro.pl/wtryski-bosch-1 ... 33108.html to jest prawie przez pól ceny wiec to mnie dziwi...
Co wy o tym myslicie??
No chyba ze przełozenie koncówek wtrysków to koszt 500zł ale to chyba nie mozliwe??
Łukasz
Srebrny ASV
było 141KM/313Nm
Jest 171KM 370Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
garwen1
Stella +
Stella +
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 marca 2010, 13:06
Lokalizacja: Kraków NH
Auto: Leon
Silnik: ASV 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez Martinus1985 » 22 kwietnia 2014, 18:20

Po kupnie tych z allegro nie mniej później pretensji, że lają, że dymi, że tuner nie może ich dobrze wykorzystać robiąc program itp.
Lepiej poczekać 2,3 miesiące dołożyć i mieć pewność że wsio będzie ok.
Najlepsze i sprawdzone wtryski masz u Cowboy-a z forum golfa.
Powiem Ci, że nawet niektórzy tunerzy nie chcą stroić na wtryskach no name z allegro.

Ps. Jeśli interesowałyby Cię używki w super stanie i małym przebiegiem to zapraszam na PW.
Obrazek
Było 113,7 KM chwilowo 147,4 a obecnie 200,6 KM by TuneUp na BRD,Fmic i jest zapał na GTB...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Martinus1985
TopSport
TopSport
 
Posty: 1443
Dołączył(a): 17 lipca 2011, 08:36
Lokalizacja: Kujawsko
Auto: Leon Sport
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez dovii » 6 listopada 2015, 08:44

Panowie nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj,
Pytanie, bo daję do przełożenia końcówek (0,216) i regulacji moje wtryskiwacze z silnika AHF
Wiem, że seryjnie wtryski AHF mają ciśnienia 190/300, a ASV 220/300
Gdzieś czytałem, że lepsze ciśnienie to 220/300 jak w ASV , więc stąd moje pytanie:
Czy istnieje możliwość wyregulowania wtrysków AHF na ciśnieniach z ASV ?
Czy jeśli mam wtryski AHF to konieczne jest wyregulowanie ich cisnień na 190/300?
Czy na ciśnieniach 190/300 wtryski 216 też będą spełniały swoje zadanie?
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 6 listopada 2015, 15:23

dovii napisał(a):Czy istnieje możliwość wyregulowania wtrysków AHF na ciśnieniach z ASV ?

Tak
dovii napisał(a):Czy jeśli mam wtryski AHF to konieczne jest wyregulowanie ich cisnień na 190/300?

Nie
dovii napisał(a):Czy na ciśnieniach 190/300 wtryski 216 też będą spełniały swoje zadanie?

Tak, lepiej ustawić na 220/300, ponieważ pierwsze ciśnienie odpowiada za ciśnienie wstępne, dzięki któremu mieszanka jest lepiej spalana. Z czasem wtryski tracą swoje właściwości i ciśnienia spadają przez co spalanie mieszanki jest mniej optymalne.
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez dovii » 6 listopada 2015, 15:59

kornat, dzieki za odpowiedz
teraz pytanie, jeśli koleś od wtrysków ustawi ciśnienia 220/300 to rozumiem że będę musiał zmienić kąt wtrysku i ustawić dawke paliwa na pompie.. Ktoś wie jakie wartości powinny mieć te 2 parametry przy tej konfiguracji?
Zobacz Profil
dovii
Stella +
Stella +
 
Posty: 93
Dołączył(a): 1 kwietnia 2012, 12:06
Auto: Leon 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez kornat » 6 listopada 2015, 16:13

Kąt wtrysku 50-60, dawka ok. 3,8, a jak będzie dym to dawkę przerzucić na 4,0
Zobacz Profil
kornat
FR
FR
 
Posty: 1529
Dołączył(a): 7 sierpnia 2009, 17:37
Lokalizacja: Podkarpackie
Auto: 1M
Silnik: AHF 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez Kris1988 » 13 lutego 2016, 14:28

Panowie teraz planuje zakupić wtryski 0.216 i znalazłem końcówki firmy Wuzetem . opinie dobre ,kiedyś podobno robili końcówki dla boscha. a różnica w cenie jest boscha kosztują najmniej po 220 zl za sztukę a WZM za 90 zl sztuka. miał ktoś doświadczenie namacalne z ta firma WZM
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kris1988
Sport
Sport
 
Posty: 349
Dołączył(a): 9 czerwca 2012, 12:17
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon ASV +
Silnik: ASV 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez korpek » 13 lutego 2016, 22:49

U siebie jak i u wielu klientów założyłem wzm, można kupić już za 79zł :) Bardzo dobre końcówki, ładnie rozpylają. Regulacja bez problemu. U mnie z turbo asz ponad 160KM i 400Nm
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
korpek
Signo
Signo
 
Posty: 114
Dołączył(a): 22 kwietnia 2011, 16:05
Lokalizacja: Stargard
Auto: 1M

Re: wtryski 216

Postprzez Kris1988 » 14 lutego 2016, 12:56

Czyli jednak prawda co piszą , ciekawe czy dalej robią wtryski dla boscha
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Kris1988
Sport
Sport
 
Posty: 349
Dołączył(a): 9 czerwca 2012, 12:17
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Leon ASV +
Silnik: ASV 1.9

Re: wtryski 216

Postprzez mlynek » 14 lutego 2016, 22:01

Czyli zamiast kupować ori 0.216 to mogę zostawić swoje wtryski ASV i założyć do nich te koncówki ? Wuzetem 0.216
Obrazek
Seat Leon 1.9 TDI ASV+ @@@ Turbo ASZ + wtryski 0.216 WZM + program by kobzyr + sztywne koło + tarcz i docisk SACHS z Golfa III 1.9 TDI/Corrado G60
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
mlynek
Sport
Sport
 
Posty: 723
Dołączył(a): 15 maja 2014, 19:20
Lokalizacja: Słupsk
Region: pomorskie
Auto: Leon 5F 2.0TDi 184KM
Silnik: CUNA 2.0

Re: wtryski 216

Postprzez untaztood » 15 lutego 2016, 06:24

Tak, ale sam końcówek nie wymienisz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
untaztood
FR
FR
 
Posty: 1603
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 01:07
Auto: Superb
Silnik: CGGB 1.4

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości