Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Tracer2 napisał(a):ze u VW TDI 2.0 to nieudana konstrukcja..
Prawda to czy fałsz
Kozak napisał(a):Tracer2 napisał(a):ze u VW TDI 2.0 to nieudana konstrukcja..
Prawda to czy fałsz
a najwięcej to mają do powiedzenia Ci co nigdy jej nie mieli. amen
jeszcze raz, bardzo trafny podzial z audi klub polska :
podział silników 2.0TDI:
- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,
- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
(np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,
- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
(np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
pompy oleju i wałków wyrównoważających,
- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
Generalnie najmniej awaryjny jest BMM,
najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007.
to są 2 osobne elementy. Nie porównuj ich ze sobą.cpiotrek04 napisał(a):dwumas to około tys zł do tego silnika to chyba nie jest aż tak dużo porównując że np do hondy dobre sprzęgło to 700zł
Magda napisał(a):Noszę się z zamiarem kupna Leona w benzynie, nie jestem tylko zdecydowana czy 1,4 czy 1,6
Lesoto napisał(a):Jestem trochę zawiedziony, bo myślałem, że od razu koleżanka będzie miała polecone 2.0T, najlepiej w Cuprze
też jestem za alezwirek75 napisał(a):1.4 TSI 122 KM
prionace napisał(a):noge mam ciezka, spalanie w miescie od 7 do 8 litrow
Magda napisał(a):dodam że jeżdzę głównie po mieście i dużo stoję w korkach
diabel88 napisał(a):no tak benzyna i diesel maja turbiny ale jaka różnica w kosztach paliwa w ciągu roku, nie chce gazu. . . no a 1.6 coś koło 7 spali z rankingu na autocentrum. .
Witam, chcę kupić leona po 2005r 1.9 TDI 105KM i interesuje mnie czy ma on Filtr cząstek stałych ?
peter85 napisał(a):W 1.9 TDI nie ma filtra cząstek stałych, filtr mają 2.0 TDI ale też nie wszystkie.
ale juz w BLS byl standardem (choc tez sa wyjatki)
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości