Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez GruchaARL » 3 kwietnia 2013, 22:09

MODEL AUTA: Audi A3 8L
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI VP
MODYFIKACJA SILNIKA:
1.GT1752
2.Pompa 11
3.Wtryski 230
4.Usunięty przepływomierz
5. Wydajniejszy Intercooler
MOC: 195KM 370NM
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: 1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez diabełek » 4 kwietnia 2013, 18:18

Co to za turbo? Jak z montażem w asv i ile może dmuchnąć? wynik fajny choć moment trochę nisko.
asv 188KM 405NM by CTR Tuning
Zobacz Profil
diabełek
Stella +
Stella +
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lipca 2008, 09:13
Lokalizacja: ost
Auto: seat leon tdi

Re: 1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez GruchaARL » 4 kwietnia 2013, 18:49

Moment nisko i tak ma być, dla skrzyni tak jest bezpiecznie, jak ktoś zyczy sobie więcej nie ma problemu na jego odpowiedzialność robimy :). Turbo to GT1752V. Nie polecam wiekszych doładowań jak 1,65-1,7bar na seryjnym silniku
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez transit_master » 5 kwietnia 2013, 09:45

GruchaARL napisał(a):Nie polecam wiekszych doładowań jak 1,65-1,7bar na seryjnym silniku
chodzi o AHF czy ogólnie 1.9?
Yamaha Grizzly 700 EFI EPS bighorny, dystanse x-atv, alu osłony zygo, grzane manetki bronco, przedni bumper, warn vantage 3000, ledowe ringi, wskaźnik stage6, wypala Hero 7 Black :D I jest ogień!!!
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
transit_master
Cupra
Cupra
 
Posty: 4209
Dołączył(a): 13 grudnia 2007, 23:59
Lokalizacja: Guangzhou
Auto: w ...uj oszczedne
Silnik: benzyna inny

Re: 1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez GruchaARL » 5 kwietnia 2013, 21:13

Tak ogólnie jeżeli chodzi o seryjne silniki VP 110KM i 90KM. Może wydmuchiwać uszczelkę, i takie przypadki już były, i tylko dlatego tez bardzo ostrożnie z górą robiliśmy
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Re: 1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez Nastar » 9 kwietnia 2013, 20:44

GruchaARL napisał(a):Moment nisko i tak ma być, dla skrzyni tak jest bezpiecznie,

Uważasz, że skrzynia jest tu ograniczeniem ?
Czy w AHF siedzi EGS czy coś podobnego ?
Skoda Octavia II RS BMN
205KM/435Nm by R-Performance :-)
http://www.skodaclub.pl
Zobacz Profil
Nastar
Signo
Signo
 
Posty: 187
Dołączył(a): 7 marca 2009, 13:36
Lokalizacja: Wałcz
Auto: Skoda Octavia II RS
Silnik: BMN 2.0

Re: 1.9TDI AHF 110KM modyfikowany KINGSOFT 195KM 370NM

Postprzez GruchaARL » 9 kwietnia 2013, 22:07

Tak uważam, bo mam doświadczenia i wiedzę od człowieka który zajmuje się skrzyniami biegów przez 20lat prawie. I tylko dlatego. Moment jest wystarczający, auto tak czy inaczej wciska w fotel.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości