przez przebor » 4 maja 2013, 13:25
Jeśli chodzi o pomarańczową kostkę to po prostu dopinasz się do przewodów.
Połączenia są takie
T10/8 - sygnał ze sterownika climatronic do ECU o włączeniu klimatyzacji
T12e/3 -> niebiesko-czerwony -> T17a/3 -> niebiesko-czerwony -> T10/8 -> ECU T121/34 (tak jest w ECU od TDI, u Ciebie pewnie inaczej)
T10/9 - sygnał RPM z ECU do licznika (zegarów) i sterownika climatronic
T16b/6 -> szaro-brązowy -> T17a/4 -> zielono-brązowy -> T32/11 (licznik) oraz T10/9 -> ECU T121/27 (tak jest w ECU od TDI, u Ciebie pewnie inaczej)
T10/6 - sygnał prędkości z licznika (dla ECU i sterownika climatronic)
T16b/4 -> niebiesko-biały -> 12d/10 -> niebiesko-biały -> T32/3 (licznika) oraz T10/6 -> ECU T121/20 (tak jest w ECU od TDI, u Ciebie pewnie inaczej)
T10/7 - sygnał air-conditioner cut-in
T16b/12 -> zielony -> T17a/12 -> zielony -> T10/7 -> ECU T121/29 (tak jest w ECU od TDI, u Ciebie pewnie inaczej)
T10 pomarańczowa kostka w podszybiu
T12e - 12-pinowe złącze sterownika climatronic
T16b - 16-pinowe złącze sterownika climatronic
T32 - niebieska kostka licznika
Jeśli chodzi o czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji G65 to:
pin 1 -> masa
pin 2 -> T14/2 (sterownik wiatraków)
pin 3 -> zasilanie z bezpiecznika S5
Wysłane z ATARI 65XE