
Myślisz że jak lecą pierscienie to głowica(min.wałek, panewki, popychacze) obejdzie się bez uszczerbku? Ehhh. Nie mam więcej pytań.florek napisał(a):że remontowałem dół to nic nie znaczy i jest to wyłącznie moja wina.
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Myślisz że jak lecą pierscienie to głowica(min.wałek, panewki, popychacze) obejdzie się bez uszczerbku? Ehhh. Nie mam więcej pytań.florek napisał(a):że remontowałem dół to nic nie znaczy i jest to wyłącznie moja wina.
i o to mi chodziło. Ale nie ASO ma racje i na pewno przy 150 Ci się wytarł tylko tego nie widziszlukaszlsw napisał(a):232tys mam u siebie i wałek ciągle oryginalny
siwy77 napisał(a):Uszczelniacze zaworowe - jakiś nr konkretny jest, wymiary, ilość (domyślam się że 8), jakiej firmy, ktoś pomoże
arti090 napisał(a):Też się interesuję tematem wałka i z tego co mi wiadomo Ruville nie produkuje wałków, a jest tylko "pakowaczem". Daje swój papier i pudełko, natomiast to co wewnątrz nie jest produktem tej firmy. Czyli siedzieć tam może Federal-Mogul, jakiś chińczyk albo jeszcze coś innego. Tak wynikało z moich rozmów z kilkoma osobami. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale może to jest powód tego, że niektóre osoby założyły i są zadowolone a niektóre miały problemy po kilku tyś km.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość