
Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
Axee napisał(a):Martinus1985, wyciagniete z licznika z Audi, oprocz diod nalezy tez zmienic rezystory ograniczajace prad na nich.
mcaris napisał(a):Zapewne masz nowy licznik od passka (po2001r fl) w oryginalnym leona, klapa jest na pinie 16 a w tym liczniku co posiadasz ten pin jest niewykorzystany i widocznie info idzie po CAN
DzieX napisał(a):Pin 22 - Sygnał wejściowy czujnika stykowego pokrywy silnika
Kostka zielona. Sprawdź czy w ogóle jakiś sygnał dociera.
mcaris napisał(a):Martinus1985 skąd jesteś
adam1.9TDI napisał(a):a jak jest z zamontowaniem zegarow MFA z immo2 do immo3 bez MFA? podejdzie to w ogole?
robak26 napisał(a):adam1.9TDI napisał(a):a jak jest z zamontowaniem zegarow MFA z immo2 do immo3 bez MFA? podejdzie to w ogole?
Podejdzie, tylko immo nie zadziała.
Cza wyłączyć immo w sterowniku silnika.
Kontrolka immo będzie gasła w zegarach lecz silnik bez wyłączenia immo też będzie gasł.
adam1.9TDI napisał(a):daje to ze mimo wszsytko musi podlaczyc cos zeby to immo wylaczyc. Wiec jak usune gniazdo OBD plus dodam jakis wylacznik zasilania mam calkiem fajnie zabezpieczenie przed kradzieza. Wiec wole miec to immo mimo wszsytko.
Ps. nawet gdybym chcial zrezygnowac z tego immobilisera to zabawa z wsadami nie bedzie katorga przy zejsciu na immo2 z immo3?
http://speedy.sh/QjDcZ/Wsady.zip
prawdopodobnie ja będę miał na sprzedaż swoje, jak coś kontakt pw.KiNiO napisał(a):chce kupic cale zegary juz gotowe
Chodzi mi głównie o to czy nie trzeba przerabiać wiązki licznika/wtyczek?
Aha, i czy 1J0 920 826 to na pewno immo3 i 1/2 fis?
Arek84 napisał(a):A czy nie trzeba zmienić obudowy na ta z a3? Jeśli tak to wtedy nie będą zbyt ładnie wyglądać skale od temperatury i paliwa.
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości