Słabe strony:
- przeciekające drzwi ale idzie to ogarnąć w domowym zaciszu
- łuszcząca się farba z uchwytów drzwi
- mikrostyki zresztą jak w całej grupie VAG'a
- przy klimatroniku, czasem lubią się wylać wyświetlacze
Usterki dotyczące zarówno Leona/Toledo jak i GolfaIV, A3 itp. na tej samej płycie podłogowej jak i silnikami.
- w TDI to głownie zacinającą się geometria turbosprężarki oraz rdzewiejąc gruszka
- sprzęgło jednokierunkowe alternatora
- czasem dwumas ale można zastąpić jednomasówką i koszt o połowę mniejszy i element trwalszy
- silniczek obiegu zamkniętego V71 (przy climatronicu)
Ja posiadam na pompie rotacyjnej i powiem, że całkiem fajne autko, zawieszenie proste w naprawie i części całkiem dobrych cenach inne części eksploatacyjne też całkiem całkiem. Pomodzić też można w sensownych pieniądzach

Żeby nie było że same negatywy to i plusów też ma:
- fajnie się prowadzi choć E46 pewnie lepiej się prowadzi, ja mam porównanie tylko z E46 na 17" i twardszym zawieszeniem a seat na 16" z zawieszeniem "komfort"
- spalanie 5,5-6,5L na 100 też myślę, że do złych nie należy, choć każdy jeździ inaczej i w innych warunkach.
- części cenowo też wychodzą dosyć dobrze w porównaniu do E46
Jeżeli weźmiesz 110KM czyli na pompie wtryskowej to będzie głośniejszy w porównaniu do CR który siedział w BMW.
Oczywiście wszystko zależy w jakim stanie kupisz i jak się o niego będzie dbało.