Gratuluje nowego moda w samochodzie PiotrekTS!!!
Ale warto zauważyć parę mankamentów programu jakie na wykresie są uwidocznione.
Po pierwsze spróbuj zmierzyć samochód jeszcze raz na hamonii obciążeniowej, gdyż moment obrotowy jest naprawde wysoki jeżeli jest taki w rzeczywistości moze to byc bardzo szkodliwe dla sprzęgła bo peak 420 nm jest piękny ale czy potrzebny

No i bardzo niekorzystne jest to iż moment obrotowy jest nieharmonijnie rozwijany szczególnie jego duży spadek na przestrzeni 500 obrotów zaraz po uzyskaniu maksymalnego momentu wiec spadek z 420Nm do 360Nm (czyli o -60Nm) na przestrzeni 500obrotów jest nie zbyt korzystnym zjawiskiem tym bardziej ze moment orbotowy ma dalsza tendencje do zbyt szybkiego spadku.
Uważam że w Twoim samochodzie (jak w każdym ARLu) jest potencjał do tego aby program troszeczke bardziej przyjazny dla sprzegła i użytkownika był wiec jeżeli robiłeś nie dawno program domagaj sie o korekte i spłaszczenie momentu - zaufaj mi ze bedziesz wtedy miał jeszcze większego banana z jazdy takim bolidem
P.S.
Kto pisał ci program bo nie chcąc byc stronniczym przypomina mi sie pewna krakowska szkoła masażu kręgosłupa i żagla na dachu... EOT