

Z góry wielkie dzięks

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
DWitek napisał(a):Czemu tak wcześnie zmieniaszJest co 90kkm wymiana.
prospect napisał(a):nie no wydaje mi sie ze najlepiej jest zainwestowac w ori czesci wtedy masz jakas pewnosca na jakis podrobkach bedziesz caly czas spiety i nigdy do konca nie przekonany ze dojedziesz z pkt A do pkt B
Jaca jesli rolki i napinacze masz zdrowe to spokojnie czekaj do tych 90 tkm bo to nie CR by przejmowac sie o pasek po sofcie lub tez bryloku - w tdi pasek ma te same obciazenia co na serii.JacekTDi napisał(a):DWitek napisał(a):Czemu tak wcześnie zmieniaszJest co 90kkm wymiana.
Tak wcześnie bo jak miałem 25 kkm to wsadzilem breloka, poza tym auto bylo ostro butowane na A4 do krakowa, tak średnio 2 razy w tygodniu, potem przyszedł czas na soft (przy jakichs 45-50 kkm) i też go nie oszczędzałem, a tak wogóle wole dmuchać na zimne po tym jak roz#@%$$# turbine na highway`u.
Mówisz, że częsci 500 zł, to nie będę wymyślał z jakimiś zamiennikami![]()
Pozdrawiam
W ASO seata razem z przegladem koszt ok 1800 zł ( 600 przegląd - 1200 rozrzad) kumpel w Octvi AHF wymieniał w ASO Skody i policzyli mu 800 złmm.max napisał(a):Według mnie dobrze abyś się zorientował w cenie ori części w ASO + jaki jest u nich koszt wymiany.
Czasami koszty w ASO są zaskakująco atrakcyjne.
Ale do czego zmierzam jak wymienisz w ASO i kupisz części u nich masz gwarancję na robotę a w przypadku rozrządu jest to szczególnie ważne, gdyż mój znajomy ma profi zakłada zajmujący się głównie VAGami a szczególnie TDi już miał szereg problemów wynikających z pękających pasków rozrządu (np. Gatesa), bądź rozwalających się rolek napinaczy. Oczywiście wszystko było nowe ze sklepu sieci sprzedaży jednego z dużych dystrybutorów części zamiennych.
Wiec przerażające jest jak rozwala się rozrząd składany na nowych częsciach, oczywiście tym którym się to przydarzyło przyjeżdzali do niego z reklamacją i prawie go(nie dziwie się)
Ale mimo że ma duże znajomości we wspomnianej sieci sprzedaży częsci to proces reklamacji jest wyjątkowo skomplikowany, czasochłonny a właściwie jest to loteria na zasadzie co jakaś "mundra" głowa w centrali w Wawie zadecyduje to może łaskawie reklamację uznają.
Jednym słowem Extra- ja będę chyba próbował kupować częsci w ASO.
Tonny S napisał(a):ale ja zaufania nie mam do mechaniorów w ASO mam 2 mechaników zaufanych i chyba warto czasem przepłacic i mieć gwarancje i pewność ze na 99% nie powinno sie nic stać.
Tonny S napisał(a):W ASO seata razem z przegladem koszt ok 1800 zł ( 600 przegląd - 1200 rozrzad) kumpel w Octvi AHF wymieniał w ASO Skody i policzyli mu 800 zł
Tonny S napisał(a):Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km
Tonny S napisał(a):Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km
cupra 2 napisał(a):Tonny S napisał(a):Silver200, wszystko zalezy od oznaczen silnika - możliwości w TDi 60, 90 i 120 tys km
Tonny rozszerz odpowiedź, bo mnie zaskoczyło to że przy którymś wariancie co 60 tys km.
p.s. Chyba jakiś sezon na rozrząd bo ja też mam niespełna 1000 do wymiany. Z tego co się orientowałem to 800 w ASO, a u kolegi 450 zł (części, komplet) + robocizna (ok.120 zł)
Też mi sie wydaje, ze chodzi o long live tyle, ze to u nas w ASO nie obowiązuje - info takie mam od kolego CyberaDWitek napisał(a):Wymiana paska co 60 i 90 jest napewno, ale o 120 to nie słyszałem. Może to dotyczy tych aut co i olej mają w wersji "long life". Standardowy pasek rorządu jest co 60 kkm, wersja wzmocniona co 90 kkm, a ten co 120 kkm to nie wiem.
Tonny S napisał(a):Też mi sie wydaje, ze chodzi o long live tyle, ze to u nas w ASO nie obowiązuje - info takie mam od kolego CyberaDWitek napisał(a):Wymiana paska co 60 i 90 jest napewno, ale o 120 to nie słyszałem. Może to dotyczy tych aut co i olej mają w wersji "long life". Standardowy pasek rorządu jest co 60 kkm, wersja wzmocniona co 90 kkm, a ten co 120 kkm to nie wiem.
DWitek napisał(a):No i ja już jestem po wymianie paska. Wczoraj mój Leonik dostał nowy pasek, rolki i napinacze. Pompy wodnej nie wymieniałem - zero śladów cieknięcia. A portfel się uszczuplił, tak jak pisałem o 700 PLN.
Silver200 napisał(a):DWitek napisał(a):No i ja już jestem po wymianie paska. Wczoraj mój Leonik dostał nowy pasek, rolki i napinacze. Pompy wodnej nie wymieniałem - zero śladów cieknięcia. A portfel się uszczuplił, tak jak pisałem o 700 PLN.
Nie chciąłbym mącić Twojego zadowolenia i być złym prorokiem, ale dwóch moich kolegów mówiło tak samo po wymianie paska bez wymiany pompy i po ok. 3 tys. musiaeli powtarzać operację.
Pozdrawiam
Staszek-> czekamy na tą tabelę.
staszek napisał(a):Ali może to potwierdzić.
Silver200 napisał(a):Gdzie mogę znaleźć w nowym dowodzie rej. numer podwozia??
rozumiem też, że ta tabelka ma zastosowanie równierz w ToledoII??
POzdrawiam
DWitek napisał(a):Silver200 napisał(a):Gdzie mogę znaleźć w nowym dowodzie rej. numer podwozia??
rozumiem też, że ta tabelka ma zastosowanie równierz w ToledoII??
POzdrawiam
Numer podwozia = Numer nadwozia = VIN
luki napisał(a):Ja potrzebuje wymieniać już na gwałt. We wrocławiu cena w ASO waha sie od 1200 do 1300zł z wymianą. Za części liczą sobie 850zł. Może wie ktoś z was gdzie we Wrocławiu można kupić to wszystko taniej.
Rabi napisał(a):Z tego co wiem, to wymienia sie co 90kkm. Czesci "Gates" bede mial za ok. 350zeta. Czemu "Gates"? Bo nie mam znajomosci w ASO, hehe
Wymiane na szczescie bede mial gratis...
marcinl00 napisał(a):czy mialby ktos uzyczyc taki techniczny rysunek jak to wygalda w ASV caly ten rozrzad
marcinl00 napisał(a):DWitek, popraw link - nic nie widac. ma ktos wogole autodata PLalbo etke
byl wczesniej temat o ta Etke i sie rozmylo chyba wszystko...
marcinl00 napisał(a):DWitek, ni ma nic. moze na maila ?
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość