Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
kornat napisał(a):Ale jak piszesz, że masz olej w dolocie to widocznie turbo puszcza przez co Ci się zasyfia turbo.
jędrek napisał(a):Przez jaki czas było dobrze?Z tego co kojarzę to tak z 1,5 roku?Sróbuj zapiąć 3 i pojeździj w przedziale 2,5-3 tys.obrotów może ją przedmucha
kornat napisał(a):Wyłączony/zaślepiony EGR będzie powodował mniejsze zasyfienie VNT. Ale jak piszesz, że masz olej w dolocie to widocznie turbo puszcza przez co Ci się zasyfia turbo. Co do odpalania to może pompa niedomaga.
PiterEL napisał(a):Może też niech powiedzą osoby które jeżdzą też na krótkich odcinkach czy im zapieka sie VNT albo ile wytrzymuje bez zapiekania.
[gypsymh] napisał(a):Czy czasem nie udzieliłes Sobie sam rady gdzie szukać przyczyny? Czy program u Bartka robiłeś na tych samych wtryskach? Byly sprawdzane na maszynie przed poprawa programu?
PiterEL napisał(a): I zaraz po ich zalozeniu jeszcze z softem CS wczesniejsze turbo zapieklo sie.
mariushjj napisał(a):Czy może mi ktoś napisać na czym polega ten patent? W którym miejscu jest zwiększany luz? Jestem bardzo ciekawy co jest przyczyną zapiekania VNT u Ciebie.
leonlover napisał(a):PiterEL weź leona na małą przejażdżkę autostradową do piotrkowa tryb. i z powrotem do Łodzi, jak już ktoś na forum napisał że czuć różnicę w pracy diesel'a po przejechaniu 20km a 150km, dużo na to kasy nie wydasz a będziesz mógł go porządnie dogrzać niż to co w Łdz jeździsz, i wtedy pobutować na 3cim i 4tym biegu oraz utrzymywać wyższą prędkość, może i porada nie jest odkrywcza ale raczej zaszkodzić nie powinnono i podziel się wrażeniami
PiterEL napisał(a):Też tak uważam
-- 25 lut 2014, o 23:49 --
A może ktoś spojrzeć kto ma VP czy ma pozabezpieczane śruby na pompie kolorem żółtym ? Poprostu taka farba w kolorze żółtym jest u mnie na śrubach znakowana.
Taaaa jasne, że depniesz jak nawet Ci się auto nie zdąży rozgrzać porządniePiterEL napisał(a):Jeżdze na krotkich odcinkach ale to do pracy po pracy staram sie depnąć... nawet do 4 tys obr.
PiterEL napisał(a):Może też niech powiedzą osoby które jeżdzą też na krótkich odcinkach czy im zapieka sie VNT albo ile wytrzymuje bez zapiekania.
Sony napisał(a):Taaaa jasne, że depniesz jak nawet Ci się auto nie zdąży rozgrzać porządniePiterEL napisał(a):Jeżdze na krotkich odcinkach ale to do pracy po pracy staram sie depnąć... nawet do 4 tys obr.Raz na jakiś czas wyskocz na trasę, przegoń auto i tyle w temacie.
PiterEL napisał(a):Może też niech powiedzą osoby które jeżdzą też na krótkich odcinkach czy im zapieka sie VNT albo ile wytrzymuje bez zapiekania.
13km do pracy, raz własnoręcznie czyściłem turbo i prawie od 2 lat SPOKÓJ!
Może to rowniez świadczyć o zuzyciu pierścieni lub rysach pionowych na 4 cylindrze...Milten99 napisał(a):Zmierzyłem kompresję w swoim Leonie i wynosi 29,29,29,24 (1.9 TDI, AHF).
Axee napisał(a):Może to rowniez świadczyć o zuzyciu pierścieni lub rysach pionowych na 4 cylindrze...Milten99 napisał(a):Zmierzyłem kompresję w swoim Leonie i wynosi 29,29,29,24 (1.9 TDI, AHF).
marcin7x5 napisał(a):Są 2 rodzaje pierścieni. Jedne uszczelniają - odpowiadają za kompresję a drugie są tzw olejowe czyli zgarniają olej z gładzi cylindra.
Powrót do Leon 1 - Techniczne Diesel
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości