Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Zawieszenie Gwintowane.

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias, ...

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuqis » 24 lutego 2014, 17:25

Dzięki za opinię :-)
Zobacz Profil
kuqis
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 maja 2013, 18:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Reklama

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Olonor » 1 marca 2014, 14:12

ok ok przewertowałem chyba wszystkie strony tematu ale dalej nie rozwiałęm swoich wątpliwości...
moje auto stoi na niemalże nowym zawieszeniu seryjnym... jazda po mieście to bajka, wygoda że ach i och...
ale nie wszystko jest tak pięknie bo aż lęku wysokości dostaje jak wsiadam tak auto kozaczy :P
i teraz moje pytanie... gdzieś tam czytałem ze dużo robią opony... ja mam 185/55 (chyba)
miałem Seicento na Gwincie FK z początku była taczka później jak sie przyzwyczaiłem to nieźle było ale twardawo... czasami za...
i teraz mam dylemat co zrobić żeby samochód stał nieco niżej a żeby nie stracić za wiele na komforcie
Zobacz Profil
Olonor
Stella +
Stella +
 
Posty: 59
Dołączył(a): 25 stycznia 2014, 21:55
Lokalizacja: York
Auto: Leon
Silnik: AZD 1.6

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez QQmonzter » 1 marca 2014, 16:16

Kupić pro kit od eibacha. Auto Ci trochę usiądzie (30, 35mm) a na komforcie aż tak dużo nie stracisz. Problem w tym, że seryjne amortyzatory mogą długo nie pożyć. Na gwincie zawsze będzie taczka.
Leon 1M 1.9 TDI+ 150/320
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
QQmonzter
Sport
Sport
 
Posty: 357
Dołączył(a): 2 września 2012, 22:22
Lokalizacja: Bytom
Auto: Leon ASV

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez kuqis » 8 marca 2014, 16:45

Ktoś wie coś na temat gwintowanego zawieszenia marki Vogtland ?
http://allegro.pl/zawieszenie-gwint-vog ... 85042.html
Zobacz Profil
kuqis
Stella +
Stella +
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 maja 2013, 18:14
Lokalizacja: Grójec
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez rafaello0016 » 8 marca 2014, 17:33

Witam. Mam pytanie czy zawieszenie wyglada tak samo w leonie 1.6 jak w 1.9 ? bo mam oferte zamiany oryginalnego zawieszenia na zawieszenie koni i chcialem sie dowiedziec czy bedzie pasowalo ? i jak ewentualnie sprawdzac jakosc i stan tego zawieszenia ?
Zobacz Profil
rafaello0016
Sport
Sport
 
Posty: 344
Dołączył(a): 23 września 2012, 20:30
Lokalizacja: Mielec
Auto: Seat Leon
Silnik: ALH 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 11 marca 2014, 17:47

Sprzedałem gwint FK, powodem było między innymi to, że tył był miękki - na co teraz polować/co będzie twardsze?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 11 marca 2014, 17:54

najtwardszy to będzie KONI SPORT lub KW wariant 2 lub 3. KW V1 będzie też twardszy od FK.
Weittec i AP też jest miękkawy :-P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 11 marca 2014, 19:13

A Supersport? Warte to coś?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 12 marca 2014, 11:44

Poziom FK.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 12 marca 2014, 12:04

A cenowo znacznie droższe..

Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 12 marca 2014, 14:29

AP też jest drogi i nie byłbym zadowolony, jeśli praca gwintu FK nie podobała się tobie, to szukaj coś z wyższej półki.
Amortyzatory Koni Sport są o wiele lepsze niż pseudogwinty (wydatek ok. 2000zł).
Gwinty z prawdziwego zdarzenia zupełnie inaczej pracują, zachowują się, trzymają drogi, są bardziej wytrzymalsze. Koni Sport napewno ma dodatkowo regulację tłumienia, przy KW nie pamiętam ale raczej nie.
Wiadomo że taki gwint kosztuję sporo ok. 4500zł ale poszukaj może gdzieś wietrzeją magazyny :-P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Szymono5759 » 12 marca 2014, 15:35

chodzą słuchy ze z tanszej półki to TA technix i tuning art to beton ale nie miałem z nim doświadczenia :? poczytaj na forach gwintowych na tematy konkretnych zawieszeń i będziesz w 100 % pewny :mrgreen:
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 12 marca 2014, 15:43

Szymono5759 napisał(a):to beton

tak jak się wyleją :D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez bodek756 » 12 marca 2014, 20:37

chlorek Miałem założony kw var 1 i wcale nie było twardo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
bodek756
Signo
Signo
 
Posty: 185
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 09:08
Lokalizacja: Racibórz/Rybnik
Auto: Passat CC
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 12 marca 2014, 22:11

http://tablica.pl/oferta/konigsport-v2- ... 9e897181b1 a ten? To, że gwint jest twardy zależy od amorków, czy sprężyn?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 13 marca 2014, 11:18

bodek756 napisał(a):chlorek Miałem założony kw var 1 i wcale nie było twardo ;)

ja to wiem bo jeździłem na takim setupie ale będzie twardszy od FK :-P oto mnie chodziło :D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dejmien » 15 marca 2014, 10:33

jakieś racjonalne opinie na temat gwintu AP? ktoś jeździł na tym zawieszeniu? jakieś porównania? nie interesują mnie opinie chłopaków z Civic'ów :P
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dejmien
Stella +
Stella +
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24 lipca 2013, 10:10
Lokalizacja: Ruda Śląska
Auto: 1M TS
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 15 marca 2014, 10:49

dejmien napisał(a):gwintu AP?

jest to alternatywa na tańszy gwint, jak pisałem powyżej, produkowany na podzespołach KW. Trochę ludzi jeździ na tym i sobie chwalą ale do dobrego gwintu jeszcze brakuję :-P Wszystko zależy czego oczekujesz od gwintu, jeśli tylko glebę to lepiej wsadzić -50mm sprężyny z najwyżej półki :mrgreen: + sportowe amorki :wink:
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez zgaju » 15 marca 2014, 12:19

Obrazek
SEAT auto emoción !
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
zgaju
Sport
Sport
 
Posty: 441
Dołączył(a): 11 sierpnia 2013, 11:48
Auto: SEAT LEON
Silnik: ASV 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 15 marca 2014, 14:39

Taki stabi podejdzie: http://img15.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3986623980 ? Jest to z AUDI A3 o nr 1K0411303AD
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez _Chudy_ » 15 marca 2014, 18:10

Nie podejdzie.
Zobacz Profil
_Chudy_
Stella +
Stella +
 
Posty: 44
Dołączył(a): 25 lipca 2009, 17:24
Lokalizacja: Rdm/Łdz
Auto: toledo 1M

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 marca 2014, 11:09

Panowie bardzo proszę o szybką radę. Kupować ten zawias? Z tego co wiem to jest to KW (na przednim amortyzatorze jest oznaczenie 1001005) z mocowaniem na stabilizator S3, pochodzi z Golfa IV, z tego co widać zestaw jest prawie nowy. Brak jedynie tylnych amortyzatorów (dorwałbym z allegro KW za stówkę, o takie: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 01979.html).

Zestaw ten mogę mieć za 550zł.

Obrazek

-- 27 marca 2014, 11:09 --

Ten stabi będzie dobry pod gwint? Jest to na pewno z Golfa IV 2.3 albo 2.8 silnik..
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Odp: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez CzykuCzyk » 27 marca 2014, 11:25

Taki gwincik to moim zdaniem nie lada okazja, ja bym sie nawet nie zastanawial, co KW to KW ;) jezeli chodzi o stabilizator,to z tego co pamietam to z 2,8 jest delikatnie grubszy od tego z 1,8t, nie dam sobie glowy uciac, ze bedzie pasil do Leona, jezeli chodzi o kszralt, to ok.
Był niebieski 1M 1,9 TDI ALH+
Był grafitowy 1P 1,9 TDI BLS+ by MastersTuning
Obrazek
Jest grafitowe BMW E60 530d 285hp/585nm by MastersTuning
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzykuCzyk
Sport
Sport
 
Posty: 524
Dołączył(a): 5 stycznia 2012, 11:48
Lokalizacja: Siedlce
Auto: BMW 530d
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 marca 2014, 11:28

Gwincik już na aucie:) zakładał ktoś stabi z golfa i potwierdzi czy podpasuje ten, czy nie?

Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 marca 2014, 13:41

dreadlook, pytałeś to odpowiadam jest KW V2 :P
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 marca 2014, 15:00

chlorek napisał(a):dreadlook, pytałeś to odpowiadam jest KW V2 :P

Ono ma ustawianie twardości?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 marca 2014, 15:07

powinno być na górze, taki cybant którym kręcisz w lewo albo prawo. Tylko jak założyłeś tył to nie ustawisz bez zdejmowania amorka. Ale tył najlepiej skręcić na maksa.
Jakie wrażenie w porównaniu do wcześniejszego FK?
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 marca 2014, 15:15

chlorek napisał(a):powinno być na górze, taki cybant którym kręcisz w lewo albo prawo.

Właśnie nie ma żadnego cybanta. jedynie jest wnęka na imbus i w niej tak jakby jeszcze na malutki imbus..
chlorek napisał(a):Ale tył najlepiej skręcić na maksa.

Tyłu niestety nie dostałem (amortyzatorów) i musiałem dokupić. Brałem z tej aukcji: http://www.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-leon-golf-amortyzatory-i4087855871.html i niestety nie ma ustawiania twardości - jak nie będzie odpowiednio twarde to będę polował na coś z ustawianiem.
chlorek napisał(a):Jakie wrażenie w porównaniu do wcześniejszego FK?

Nie wypowiem się jeszcze, dopiero wczoraj założyłem i przejechałem może z 10km :)

Mam jeszcze pytanie odnośnie zmiany stabilizatora, gadałem z CzykuCzyk'iem i podobno trochę roboty z tym jest. O ile wyjmę swój stary, o tyle z włożeniem tego od 4motion będzie większy problem. Co trzeba odkręcać? Dam radę pod blokiem na stojakach to zrobić? :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 marca 2014, 15:47

chyba sanki trzeba odkręcać.
Mówisz miejsce na imbus - to może być to. V2 napewno mają regulację twardości. Sprawdziłem na stronie :-P

Co do łącznika, jeśli tobie nie obciera to nie ma sensu go wymieniać, naprawdę nie odczujesz tego a wydasz tylko kaskę.
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 marca 2014, 17:08

Nie chcę wymienić samego łącznika a cały stabilizator.. obciera mi półoś o stabilizator..

Wysłane z mojego HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e przy użyciu Tapatalka
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez CzykuCzyk » 27 marca 2014, 17:41

dreadlook niby istnieje możliwość połączenia stabilizatora z S3 z wahaczem seryjnymi łącznikami, ale z doświadczenia wiem, że to długo nie pochodzi. Po pierwsze ciężko jest to założyć, a po drugie śruba jest wygięta i może się urwać, a jak się nie urwie, to po 1-2tyś km zacznie stukać, więc jak masz miejsce do połączenia jak Pan Bóg przykazał(do amortyzatora) to pakuj długie łączniki i nie baw się w półśrodki.
Tak jak mówiłem Ci przez telefon - żeby wsadzić stabi z s3 musisz odkręcać sanki, sam bym za to się nie zabierał, jednak dobrze byłoby to na podnośniku zrobić :-D

Chlorek nie mów mu, że nic nie odczuje, bo samochód robi się sztywniejszy delikatnie no i zawieszenie fajniej pracuje na tych łącznikach mocowanych do amortyzatora, wiem z autopsji 8)
Był niebieski 1M 1,9 TDI ALH+
Był grafitowy 1P 1,9 TDI BLS+ by MastersTuning
Obrazek
Jest grafitowe BMW E60 530d 285hp/585nm by MastersTuning
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzykuCzyk
Sport
Sport
 
Posty: 524
Dołączył(a): 5 stycznia 2012, 11:48
Lokalizacja: Siedlce
Auto: BMW 530d
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 marca 2014, 18:02

dreadlook, chodziło mi właśnie o stabilizator :-P
CzykuCzyk, Czyku ale ty miałeś seryjny 21mm jak dobrze pamiętam a ARL ma 23mm, jeśli się mylę to przepraszam.
Jak dla mnie szkoda kasy na to, szczególnie jak jest gwint założony, reszta wg. uznań :D
Ten z S3 jest grubszy? bo różnica była by przy 25-27mm :-D
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 27 marca 2014, 18:04

chlorek, nie rozumiem - dlaczego nic mi nie da? Przecież tyle ludzi go montuje i likwiduje tym samym tarcie półosi o stabilizator.. a o to mi przede wszystkim chodzi..
chlorek napisał(a):ARL ma 23mm

możliwe, bo wydaje mi się, że mam grubszy niż ten z 4motion (on ma 19mm)..
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez chlorek » 27 marca 2014, 19:16

to moje tylko zdanie :D , montują głównie aby wyeliminować te tarcie :P, choć nie zawsze to się objawia, Crayzol ma -70mm i nic mu nie trze a trzyma się tak że na seryjnym szybciej wypadnę z fotela niż auto w zakrętach haha :D
Tak myślę czy więcej nie da tobie wymiany tych gum środkowych na poliuretanowe.
dreadlook napisał(a):dlaczego nic mi nie da

im grubszy stab tym lepiej, co prawda z S3 jest montowany do amora a nie wachacza i to może delikatnie poprawi twoją jazdę, ale mówię szczerze przy tak dobrym gwincie jak masz raczej nie odczujesz różnicy, może zadziałać jak placebo :hahaha:
Zobacz Profil
chlorek
Sympatyk LeonClub
 
Posty: 7518
Dołączył(a): 19 kwietnia 2011, 17:53
Lokalizacja: WU
Region: mazowieckie
Auto: Focus ST-line MK3
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 28 marca 2014, 09:38

Ja mam z TT staba i jest przykręcony na seryjnych łącznikach do wahacza. Tak jak pisze CzykuCzyk, śruba ma dziwny kąt, ale można to zredukować dłuższą śrubą i tulejką. Mam tak odkąd założyłem gwint i nic się kompletnie nie wytłukło, czy pękło, także rozwiązanie pewne.
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 30 marca 2014, 10:19

Panowie, kupiłem 'gołe' amortyzatory na tył do gwintu (KW), jakie odboje i ile muszę ich wstawić?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez urbud90 » 1 kwietnia 2014, 14:55

Dokladnie zgodze sie z Mr Lucky 13.
Kupilem juz jakis czas temu od Gruchy stabi od golfa 4motion albo R32 nie wiem dokladnie. I mam na ori lacznikach. Tylko zamiast tulejki dalem dodatkowa podladkie z bednarki. I efekt ze mniej ''strzela'' z kata.
Jak narazie jezdzi i jest ok :)
A co do srednicy to ori Arl mialem 23mm a ten mam 20mm. wiec musialem gumki kupic nowe zeby na ciasno bylo.
Zobacz Profil
urbud90
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2013, 12:40
Lokalizacja: OB
Auto: Leon Arl+

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 4 kwietnia 2014, 07:42

Pytanie do Panów jeżdżących na gwincie: macie z tyłu seryjne odboje, czy podcięte?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 4 kwietnia 2014, 07:45

Ja mam seryjne :)
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 4 kwietnia 2014, 07:46

Pamiętasz może jak Ci siedzi auto? (ile cm od ziemi do nadkola)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 4 kwietnia 2014, 12:04

Jak założę koła letnie, to będę mógł Ci podać wartości na kozie ;)
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez urbud90 » 5 kwietnia 2014, 10:31

Rowniez mam seryjne. Ale mam jeszcze troszke zapasu na skrecenie ale nie chchem tak max obnizac zeby zachowac jakies wlasciwosci ''normalnosci'' :)
Zobacz Profil
urbud90
Stella +
Stella +
 
Posty: 66
Dołączył(a): 17 lutego 2013, 12:40
Lokalizacja: OB
Auto: Leon Arl+

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Dj Bolek » 8 kwietnia 2014, 22:35

Słuchajcie koledzy obecnie mam założone springi Eibach pro-kit ale za dużo mi autko nie usiadło szukam jakiegoś rozwiązania miększego ale niższego słyszałem, że gwint KW Street Comfort do seata leona fr 2.0 tdi jest miękkie. Szukam takiego ponieważ jeżdzi ze mną małe dziecko i nie chce taczki, może ktoś ma takie do sprzedania??? Czekam na Wasze propozycje co wybrać . Dzieki za info
Zobacz Profil
Dj Bolek
Stella
Stella
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8 kwietnia 2014, 21:41
Auto: seat leon fr
Silnik: BMN 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 12 kwietnia 2014, 14:12

Panowie, kolega na tyle ma amortyzator o nr 8N0513025C, to jest oryginał od Leona, czy od czego to jest? Jakiego szukać w zamian za ten?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez CzykuCzyk » 13 kwietnia 2014, 01:09

dreadlook napisał(a):Panowie, kolega na tyle ma amortyzator o nr 8N0513025C, to jest oryginał od Leona, czy od czego to jest? Jakiego szukać w zamian za ten?

Według ETKI jest to amor od Audi TT, bynajmniej na to wskazuje numer części. Stosowany jest on w autach: Audi A3, TT Roadster, Skoda Octavia, VW Golf, Bora, New Beetle, Seat Leon. W Seacie występuje pod czterema różnymi numerami: 1J0513025AL, 1J0513025BH, 1J0513025PG, 6Q0513025S. Myślę, że ten amortyzator Leonowi nie zaszkodzi :-D
Był niebieski 1M 1,9 TDI ALH+
Był grafitowy 1P 1,9 TDI BLS+ by MastersTuning
Obrazek
Jest grafitowe BMW E60 530d 285hp/585nm by MastersTuning
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
CzykuCzyk
Sport
Sport
 
Posty: 524
Dołączył(a): 5 stycznia 2012, 11:48
Lokalizacja: Siedlce
Auto: BMW 530d
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 14 kwietnia 2014, 14:18

A czy taki będzie pasował zamiennie: 1J0513025BB lub 1J0513025CD? Czy będą to krótsze/dłuższe amortyzatory? :oops:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez sebo7w7 » 23 kwietnia 2014, 17:18

czy ktoś mógłby coś napisać odnośnie tego zawieszenia H&R http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwinto ... 5E4XX.html
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
sebo7w7
Signo
Signo
 
Posty: 128
Dołączył(a): 16 kwietnia 2013, 12:10
Auto: seat leon AUQ
Silnik: CJXA 2.0

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez dreadlook » 23 kwietnia 2014, 17:26

Przednie amorki w złym stanie wizualnym (na pewno nie były mało używane, na drugi zdjęciu widać, że tłoczysko jest matowe). Lepiej dozbieraj z 2 stówki i kup coś lepszego :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Szymono5759 » 23 kwietnia 2014, 21:56

sebo7w7 napisał(a):czy ktoś mógłby coś napisać odnośnie tego zawieszenia H&R http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwinto ... 5E4XX.html

mi to wygląda na V-maxxa a nie na h&r ,h&r wychodziły przeważnie na grubych tłoczyskach
był srebrny fake cupraAHF+++
jest czerwony kapturek MSdesign
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szymono5759
Sport
Sport
 
Posty: 666
Dołączył(a): 4 czerwca 2013, 16:16
Lokalizacja: Jasło<okolice>
Auto: KOKSOWNIK AHF+++
Silnik: AHF 1.9

Re: Zawieszenie Gwintowane.

Postprzez Mr Lucky 13 » 27 kwietnia 2014, 12:56

Mam małą zagwozdkę: założyłem alu, na tył dystans 17mm, regulacja gwintu skręcona do końca i z lewej strony koło wystaje nieco bardziej niż z drugiej, stoi też około 1 cm wyżej niż drugie. Czym to może być spowodowane? Dystans zmierzyłem na wszelki wypadek i oba mają po 17 mm.

ObrazekObrazek
Zobacz Profil
Mr Lucky 13
Sport
Sport
 
Posty: 569
Dołączył(a): 18 sierpnia 2011, 22:27
Lokalizacja: Toruń
Auto: Seat Leon 1.8T

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron