miroA3 jeśli masz rację, to nie byłoby tragedii

właśnie rozładowania akumulatora chciałem uniknąć i jak zaczął słabiej kręcić wziąłem go do ładowania. czy mogę z tym pojeździć kilka dni, bo na razie nie mam jak podłączyć do vaga? wg mnie nic się poważnego nie powinno stać, ale wolę Was zapytać

rozumiem, ze mówisz o adaptacji G85, czy jeszcze czegoś? znalazłem Twój opis jak poniżej, ale dotyczy 1P, a ja mam 1M - w starszym modelu będzie tak samo?
Re: Żółta kontrolka kierownicy na desce
Postprzez miroA3 » 24 lutego 2013, 20:41
adaptacja to nie wymiana, to po prostu "adaptacja"
wszystko od poczatku do konca wykonuje sie za pomoca VCDS
wykonuje sie nastawy, adpatacje wszytkich czujnikow, kata skretu itd
poza tym trzeba wiedziec dokladnie jakie to byly bledy, bo tak to wrozenie, zainwestuj 150zl w kabel i wszystko bedziesz robic sam
adaptacje G85
1. wlaczamy silnik
2. wykonac kierownica obrot w prawo
3. wykonac kierownica obrot w lewo
4. przejechac krotki dystans w linii prostej z predkoscia nie wieksza niz 20km/h
5. w czasie jazdy kierownica ustawiona prosto
6. zatrzymac sie, nie wylaczac silnika
odpalamy VAG
wchodzimy do 03 - ABS Brakes
Login/Coding 11
-tu zapyta nas o haslo (kod) wpisujemy 40168
i ENTER
wchodzimy do BASIC SETTINGS 04
wchodzimy na grupe 060
tutaj zaleznie od VAG-a i innych, albo bedzie mozna nacisnac GO ,
albo na gorze najpierw Activate Basic Settings ON/OFF i potem GO