Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
rafko1 napisał(a):Czy w 1.4 122 KM jest koło dwumasowe?
Vampire1984 napisał(a):Wg intercars nawet Cupra nie ma dwumasu. Jedynie diesle
tomi144 napisał(a):umiem czytać:) podaje link gdzie jest test 1.2 TSI gdzie jest mowa o kole dwumasowym, proszę sie zapoznać z lekturą i dopiero oceniać ok?
i nie obrażać...
rafko1 napisał(a):Chciałbym zaciągnąć języka od użytkowników silnika 1.4 122 KM , mianowicie kwestię ruszania z jedynki . Muszę umiejętnie operować gazem i sprzęgłem żeby autem nie szarpnęło przy ruszaniu. Mam to od samego początku . Jeździłem wieloma autami , nie miałem takiego problemu . Nie wiem może jest to norma w tsi turbo załącza się przy ok 1800obr i tak nim poniewiera. Proszę o odpowiedzi.
rafko1 napisał(a):Daniel28 szarpanie miałeś przy każdym biegu?
tomi144 napisał(a):umiem czytać:) podaje link gdzie jest test 1.2 TSI gdzie jest mowa o kole dwumasowym, proszę sie zapoznać z lekturą i dopiero oceniać ok?
http://autokult.pl/2601,paliwo-czy-kolo ... ilniku-tsi
i nie obrażać...
1. cjzb, cjza,caya,cayb
03F105269
03F105266C
2. cpta,czea
04E105266H
3. cmba,chpa,cxsa,cpwa,czca
03C105269P
4. cpta,czea,chpa,czca
04E105266B
5. cjxa,cjxe
06K105266H
06K105266A
6. clha,crkb,clhb,cxxb
04L105269
03L105266CC
03L105266DP
7. cjsa
06J105266AK
06K105266E
8. crva
03L105266BT
9. crmb
04L105266C
10. crvc,ckfc,crbc
03L105266CC
04L105266B
11. crlb
03L105266DE
12. cuna,cupa
03L105266DJ
03L105266DF
rafko1 napisał(a):Teoretycznie przy dwumasie nie powinno być szarpania . Czyżby sprzęgło do wymiany?
asasello napisał(a):Co do szarpania przy odjęciu gazu zauważyłem, że pojawia się ono gdy silnik przełącza się na pracę tylko na 2 cylindrach.
rossi napisał(a):asasello napisał(a):Co do szarpania przy odjęciu gazu zauważyłem, że pojawia się ono gdy silnik przełącza się na pracę tylko na 2 cylindrach.
a często Ci się przełącza na ten tryb pracy na 2 cylindrach przy jeździe po mieście?
U mnie nie szarpie ale słychać jak silnik wchodzi w tryb 2 cylindrowy. A robi to często , np przy każdym odpuszczeniu gazu.
rafko1 napisał(a):Kolega miał takie objawy i zrobił remap i jest ok?
Vampire1984 napisał(a):Ja jestem po jeździe Octavia Sedan MY2015 1.4/140 Ambition 16"alu, przejechała 2500km.
rafko1 napisał(a):Chciałbym zaciągnąć języka od użytkowników silnika 1.4 122 KM , mianowicie kwestię ruszania z jedynki . Muszę umiejętnie operować gazem i sprzęgłem żeby autem nie szarpnęło przy ruszaniu. Mam to od samego początku . Jeździłem wieloma autami , nie miałem takiego problemu . Nie wiem może jest to norma w tsi turbo załącza się przy ok 1800obr i tak nim poniewiera. Proszę o odpowiedzi.
rossi napisał(a):asasello napisał(a):Co do szarpania przy odjęciu gazu zauważyłem, że pojawia się ono gdy silnik przełącza się na pracę tylko na 2 cylindrach.
a często Ci się przełącza na ten tryb pracy na 2 cylindrach przy jeździe po mieście?
U mnie nie szarpie ale słychać jak silnik wchodzi w tryb 2 cylindrowy. A robi to często , np przy każdym odpuszczeniu gazu.
Vampire1984 napisał(a): Dodam ze w Golfie 7 nie chce mi szarpać, ruszanie jest bardzo płynne. Podejrzewam ze to taka przypadłość sprzęgła bo ten golf którym również jeżdżę od czasu do czasu to również CXSA czyli silnik identyczny jak mój, choć mogą być inne nastawy dawki paliwa bo jest bardziej mułowaty od mojego.
Powrót do Leon 3 - Techniczne Benzyna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości