Powiedzmy, że"prawie" zakończyłem stage1.
Setup na dziś to :
-Turbo KKK KP39P od Ibizy ASZ
-FMIC Seat Sport
-Wtryski na końcówkach PowerPlus 520
-Wydech 2,5 na 2 tłumikach MG
-Wywalony EGR
-Soft by EX
Wykres: prezentuje się następująco (porównanie serii, z obecnymi modami)

Jak widać jak na poczynione mody wartości, szczególnie mocy, nie są wysokie. (setup ten powinien dac okolice 160KM) Monemtu myślę, że jest ok. Podoba mi się przebieg zarówno momentu, jak i mocy.
Najprawdopodobniej koni brakuje z dwóch powodów.
- Zatkany syfem kolektor dolotowy
- Hamownia zaniża wyniki
Odczucia po modyfikacji:
Na papierze nie wygląda to specjalnie, ale zupełnie inna sytuacja jest podczas jazdy.
Na samym sofcie miałem nagłe (całkiem przyjemne) walnięcie momentu, i co za tym idzie nagły wgniot w fotel. Na obecnym setupie tego nie ma auto przyśpiesza o wiele bardziej płynnie. Reakcja na pedał gazu jest znacznie lepsza, silnik kręci się wyżej (na sofcie kręciłem przy ostrej jeździe do 4krpm teraz kręcę do 4,5)Największą różnicę odczuwam na wyższych przełożeniach, od 3 auto jedzie zdecydowanie lepiej niż wcześniej. Dymienie pozostało bez zmian. Efektem ubocznym są ciekawe dźwięki wydawane przez motor

Plany:
-Wymiana Kolektora dolotowego na model od ASZ
-Ewentualna optymalizacja softu.
-Pomiar na hamowni obciążeniowej.
Jeśli po wymianie kolektora na obciążeniówce wyjdzie upragnione 160KM, będzie to koniec modów, jeśli wciąż będzie coś nie tak, będę walczył dalej.
Podziękowania:
-EX za pomoc i zaangażowanie.
-Aligator za wyrozumiałość i obsadzenie końcówek wtryskiwaczy.