Tomek2791 napisał(a):Teraz jeżdzę na 18" GY F1 225/40/18
też jeździłem przez 3 sezony na GY F1 Asymetric . Te opony z każdym sezonem coraz gorsze się robiły. Chodzi o to , że robiły się bardzo "śliskie".
Każde ruszenie z gazem to jest zawsze mielenie kołami w miejscu i to na suchym asfalcie. Miałem je w aucie o mocy 160 KM a jak wiadomo oponki są na dużo większe moce ( min. do Forda ST były na pierwszy montaż zakładane). To samo przy ostrym hamowaniu. ABS się włączał i do samego końca miał pełno roboty ! Jakby olej ktoś wylał pod koła

-- 10 października 2015, 15:37 --
maciek89 napisał(a):A tak serio to wiesz już jak to jest z wydechem?
tak jak wcześniej pisałem , to zmiana układu wydechowego nie dotyczy wersji ST. Możliwości są dwie:
- albo ST jako model debiutujący najpóźniej z całej gamy Cupr , ma już odpowiednio zmieniony wydech lub po prostu inny od tych w 3D i 5D.
- druga możliwość jest taka , że w kombi są jakieś przeszkody natury technologicznej. ( podobnie aczkolwiek dot. to szyberdachu , miałem przypadek w fordzie ST. W wersji 5D można było zamówić szyberdach a w kombi już nie).
Poza tym jak dotrę już swoją 290-kę to jak nic walę na dobrą hamownię i sprawdzam ile koni przybyło względem 280-ki ? Handlowiec zarzekał się , że w 290 jest zmienione oprogramowanie silnika. Jeśli tak to jak w 280 mamy około 300 KM to w 290 powinno być około 310
