Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Bixenon ustawienia podstawowe reflektorów

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Bixenon ustawienia podstawowe reflektorów

Postprzez tatian » 5 listopada 2015, 20:45

W sobotę mam zamiar wymieniał łożysko przedniego koła. Czytam teraz i natknąłem się na taką informację:
w pojazdach wyposażonych w reflektory biksenonowe, odłączyć złącze czujnika poziomowania pojazdu z wahacza przed rozpoczęciem demontażu elementów mających wpływ na przednie lewe zawieszenie. To wydaje się zrozumiałe.
Ale o co chodzi tutaj Wprowadzić ustawienia podstawowe reflektorów. Co powinienem zrobić? Da się to zrobić VCDS? Czy tylko VASem? A może nic nie powinienem zrobić?
Podpowie ktoś coś żeby nie było jakiegoś zonka.
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Reklama

Re: Bixenon ustawienia podstawowe reflektorów

Postprzez miroA3 » 6 listopada 2015, 05:18

Tyle że Ty masz polifta z tego co pamiętam
a ten ma tylko jeden czujnik na wahaczu - z tyłu
z przodu nie ma nic.

a jeśli chodzi o xenon i vcds, to na tym forum nascie razy była podawana procedura ( bez urazy, duzo rzeczy na tym forum jest do duszy, ale wyszukiwarka dziala swietnie )

Procedura Wyrównywanie ksenonowe Reflektory:

Grupa [55 - Xenon Range]

[Basic Setings - 04]
Grupa 001
Na górze masz przycisk ON/OFF/NEXT

Klikamy ON
Odczekaj przynajmniej 20 sekund aż silniki reflektorów wykonają pełną diagnostkę.
Włącz światła.
Ustaw reflektory ręcznie (jeżeli jest potrzeba) śrubą regulacyjną

Kontroler nauczyl sie teraz pozycji wyjściowej xenony i wszystko powinno działać

Później klikasz [NEXT]
Następnie [Done, Go Back]


Obrazek

Obrazek

w polifcie w polu FRONT bedzie off albo puste, nie pamietam juz


ale,
nie wiem po kiego grzyba mialbys odpinac nawet jakbys go mial ( na 99% to procedura serwisowa zeby cos nie uszkodzic, urwac itd )
wymieniasz cala piaste z lozyskiem, a nie wahacz
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: Bixenon ustawienia podstawowe reflektorów

Postprzez tatian » 6 listopada 2015, 05:47

Teraz wszystko jasne. Dzięki. Sam nie wiem jeszcze jak to wygląda, bo nie patrzyłem, ale wolałem się upewnić przed. Nie wiem jeszcze nawet na 100%, które kolo huczy i jak wygląda łożysko, wczoraj kupowałem w ciemno, ale po ostatnich przygodach wolę po prostu chuchać na zimne.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny


Powrót do Leon 2 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości