Silnik: BWJ
Modyfikacje
Aktualna specyfikacja silnika na szybko:
Tłoki kute JE Pistons 83mm stopień sprężania 9,5:1 (+ piersienie, sworznie, zabezpieczenia)
Kute korbowody FCP z srubami arp2000 i żelem montażowym arp
Kute Panewki korbowodowe King Racing
Szpilki ARP
Przerobiona głowica pod motorsport, porting kanałów dolotowych oraz większe gniazda zaworowe.
Wszystko na nowych szpilkach, silnik lekko odprężony.
Chłodnica oleju Ina Enginering
Wysoko ciśnieniowa pompa paliwa - TORK MOTORSPORTS IN
Oil Catch Tank - DPP Enginering
Świece: NGK BKR8EIX
Cewki: Audi R8
Lekkie koło pasowe- TPP Motorwerke
Zestaw rozrządu: Cosworth
Kolektor dolotowy: Audi S1 z wyciętymi klapami i powiększonymi kanałami
Przepustnica: Audi S8 3" z przerobionym map sensorem i orurowanie 3"
Wtryskiwacze: Seria (może założymy z 4.0 TFSI albo R8)
Turbo: IHI hybryda
Układ dolotowy: Filtr ITG 4" z pełny orurowaniem alu 3"
Intercooler FMIC Performance 780x300x76mm + pełne orurowanie alu 3"

Pierwsze wczorajsze strojenie przez Grixa z ekipy TUNE FORCE .
