Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

1.8 TSI CDAA długi rozruch

Wszystko co dotyczy silnika, przeniesienie napedu, modyfikacje.......

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

1.8 TSI CDAA długi rozruch

Postprzez kaCuCh » 30 grudnia 2015, 19:48

Witajcie,
moja Altea znów trafiła do ASO, wymieniona na gwarancji wadliwa pompa wody. Po złożeniu wszystkiego okazało się, że pojawił się problem z rozruchem, trzeba kilka sekund pokręcić, żeby odpalił. Wcześniej nawet po kilku dniach postoju paliła na dotyk. Co sprawdzić? Co mogło pójść nie tak? Przypomnę, że aby dostać się do pompy wody trzeba zdjąć przepływkę, kolektor ssący itp. Elektryk godzinę badał potencjały i nic nie wymyślił...
Pomysły? Myślicie, że ruszyli rozrząd i tu jest problem? Bo musieli go dotykać jak demontowali cały zespół pompy a na pewno go w całości wymieniali.
Toledo 1M 1.8 AGN
Cupra R 1M 1.8T BAM
Cupra R 1P 2.0TSI CDLA@360
Altea XL 5P 1.8TSI CDAA@197 DSG7 MY11
Cupra 300 ST 4drive DSG6 MY18
Jest Cupra Ateca MY21
W drodze MB GLB35 AMG
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaCuCh
Sport
Sport
 
Posty: 694
Dołączył(a): 18 marca 2007, 13:50
Lokalizacja: Radom
Region: mazowieckie
Auto: C300 ST 4drive
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Reklama

Re: 1.8 TSI CDAA długi rozruch

Postprzez tatian » 30 grudnia 2015, 21:25

Takie może trochę laickie pytanie aku sprawdzali? Na powietrzu odpalaleś czy w garażu, bo może to tylko zbieg okoliczności, a dzisiaj był pierwszy dzień jak było chłodno.
Jeżeli dam radę to jeszcze później sprawdzę co się demontuje przy wymianie pompy.

-- 30 gru 2015, o 22:25 --

Przy tym grzebali:
Demontaż i montaż pompy cieczy chłodzącej
Wymontować przewody wymiennika ciepła układu ogrzewania
Zdemontować pasek z pompy cieczy chłodzącej
Rozłączyć złącze elektryczne -1- z zespołu sterowania przepustnicy
Odkręcić śruby -strzałki- i wymontować zespół sterowania przepustnicy
Rozłączyć złącze -1-czujnika temperatury cieczy chłodzącej
Zdjąć pompę cieczy chłodzącej ze śruby centrującej i zdemontować z chłodnicy oleju
Obrazek
Był Seat Ibiza 1.2 (64 KM)
Był Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)
Był Seat Leon 1.8 TSI (160 KM)
Był VW Golf MK VII 2.0 TDI (150 KM)
Był VW Golf 7.5 GTI (245 KM)
Jest Renault Clio IV 0.9 TCe (90KM)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tatian
Cupra
Cupra
 
Posty: 4117
Dołączył(a): 27 października 2007, 22:57
Region: kujawsko-pomorskie
Auto: Renault Clio IV
Silnik: inny

Re: 1.8 TSI CDAA długi rozruch

Postprzez MarcinKWRO » 30 grudnia 2015, 23:57

Jak już odpali... jedzie normalnie/ma pełną moc?
Zobacz Profil
MarcinKWRO
Stella
Stella
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 września 2014, 22:55
Auto: LEON DSG
Silnik: CGGB 1.4

Re: 1.8 TSI CDAA długi rozruch

Postprzez kaCuCh » 31 grudnia 2015, 03:15

Aku sprawny - nawet całą noc stał pod prostownikiem. Wcześniej kilka dni stał i zapalił od ręki kilka razy zanim laweta zabrała. Niestety nie wiem czy jedzie normalnie, auto jest w Warszawie a ja w Radomiu i mam taką informację...
Toledo 1M 1.8 AGN
Cupra R 1M 1.8T BAM
Cupra R 1P 2.0TSI CDLA@360
Altea XL 5P 1.8TSI CDAA@197 DSG7 MY11
Cupra 300 ST 4drive DSG6 MY18
Jest Cupra Ateca MY21
W drodze MB GLB35 AMG
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaCuCh
Sport
Sport
 
Posty: 694
Dołączył(a): 18 marca 2007, 13:50
Lokalizacja: Radom
Region: mazowieckie
Auto: C300 ST 4drive
Silnik: benzyna 2.0 turbo


Powrót do VAG - Techniczne Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości