Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Wszystko pozostałe co techniczne + inne mody np. xenon, zawias.....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez charung » 31 maja 2015, 14:29

Odpływamy od tematu :) pytałem o tylne b6
Zobacz Profil
charung
Stella
Stella
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 listopada 2014, 22:30
Auto: Leon
Silnik: BXE 1.9

Reklama

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez desmoRR » 24 czerwca 2015, 14:13

Na przeglądzie rejestracyjnym skuteczność amortyzowania wyszło dla przednich 81%, tylnych 79%. Auto kupiłem nie dawno, przebieg 238 000. Amortyzatory pewnie były wymieniane, na jakie nie wiem. Chcę obniżyć Leona 30-50 mm. Przód ładnie siedzi, tył jest podniesiony i nie za bardzo to wygląda. Jakie sprężyny założyć? Spróbuję się dowiedzieć co to za amortyzatory, ale jak są w dobrym stanie to nie ma sensu inwestowac w komplet. Sprężyny Eibach Sportline, Pro kit czy inne?
Zobacz Profil
desmoRR
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18 stycznia 2015, 13:56
Auto: SEAT Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 24 czerwca 2015, 16:18

Pro kit odpusc sobie. Ładuj sportline lub gwint. Zobacz w temacie tomek_waw jak siedzi na sportline
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez desmoRR » 24 czerwca 2015, 17:44

Sebool2006 napisał(a):Pro kit odpusc sobie. Ładuj sportline lub gwint. Zobacz w temacie tomek_waw jak siedzi na sportline


Myślałem o Sportline, ale ludzie piszą, że z fabrycznymi czy jakimiś zwykłymi amortyzatorami nie za bardzo współgrają . Do sportline zalecają komplet z Blistein.
Zobacz Profil
desmoRR
Stella +
Stella +
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18 stycznia 2015, 13:56
Auto: SEAT Leon
Silnik: TDI pompowtryski PD

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 24 czerwca 2015, 19:18

Najlepiej by pasowało min B12
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez -arti- » 3 lipca 2015, 11:22

Witajcie.

Nie chcąc zakładać nowego tematu mam pytanie do fachowców w materii doboru podzespołów do zawieszenia a konkretnie czy:

Sworzeń wahacza prawy przód: 1K0407366B jest tożsamy ze sworzniem 1C0407366B?

Co prawda ETKA pokazuje, że są takie same ale zdania zarówno ,,miejskich,, fachowców a także oferty z internetu - nie są jednoznaczne a chodzi zapewne o kąt pochylenia tegoż sworznia - choć do końca nie jestem pewien. Obie numeracje mają zastosowanie dla Leona i Altei od 2006 do 2013 roku oraz w innych markach grupy VAG. Ale nadal nie wiem :?: - choć mam wrażenie, że są takie same.

PS: Muszę u siebie wymienić bo przy odkręcaniu urwałem jedną z trzech śrub którymi przykręcony jest do wahacza. Wymieniałem osłonę przegubu zewnętrznego bo pękła i tu taki :zonk:. :-x

Pozdrawiam.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
-arti-
Sport
Sport
 
Posty: 660
Dołączył(a): 3 marca 2012, 11:15
Region: mazowieckie
Auto: LEON TDI
Silnik: BLS 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Eko » 10 sierpnia 2015, 07:27

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5260491581 pytanie. Czy do cupry 1p podejdzie?
2 na czym bardziej siadzie sportline czy pro kit?

Wysłane z Samsunga
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Eko
Signo
Signo
 
Posty: 139
Dołączył(a): 27 września 2014, 07:34
Lokalizacja: WWL
Auto: Cupra 1P
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 10 sierpnia 2015, 07:35

Na sportline lepiej. Odpuść pro kit
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Eko » 10 sierpnia 2015, 08:35

Ok:)
Ale to bez roznicy czy od cupry, fr lib zwykła Diesel czy bezyna?

Wysłane z Samsunga
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Eko
Signo
Signo
 
Posty: 139
Dołączył(a): 27 września 2014, 07:34
Lokalizacja: WWL
Auto: Cupra 1P
Silnik: BWJ 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez dreadlook » 15 sierpnia 2015, 12:01

narusza regulamin LC - chlorek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
dreadlook
TopSport
TopSport
 
Posty: 1371
Dołączył(a): 7 stycznia 2013, 17:29
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Seat Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 20 sierpnia 2015, 14:23

Eko napisał(a):Ale to bez roznicy czy od cupry, fr lib zwykła Diesel czy bezyna?

Lepiej sprawdź np. w tym katalogu.
http://web2.carparts-cat.com/default.as ... 1&330=1125
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Qrczaq » 20 sierpnia 2015, 14:42

Eko napisał(a):pro kit?


Cupra jest w serii na wysokości prokita.
Minimum to sportline a najlepiej gwint.
2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition 450HP/620NM
2018- Seat Ibiza SC 6J FR 1.4 TSI 200HP/320NM

Start spod świateł i rolka na obwodnicy to nie upalanie.
Mocna fura nie znaczy sportowa.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Qrczaq
TopSport
TopSport
 
Posty: 1146
Dołączył(a): 14 listopada 2011, 18:36
Lokalizacja: Poznań
Auto: EVO X FE
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez antoś » 29 sierpnia 2015, 11:38

Napisz do użytkownika agin w sprawie sprężyn, ma najlepsze ceny i doradzi Ci wybór odpowiedniej wersji. Do Cupry nie ma Pro-Kitów, są jedynie Sportline.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
antoś
Cupra
Cupra
 
Posty: 2131
Dołączył(a): 9 stycznia 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź
Auto: S3
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez zajkos10 » 2 stycznia 2016, 16:58

Witam ,poszukuje Sportline do Leon FR po lifcie , 211ps 2.0 Tsi rozumiem ,ze ten model jest odpowiedni do tego auta i jak z ceną bo zupelnie nie orientuje sie ? Pozdrawiam.

http://allegro.pl/sprezyny-eibach-sport ... 67804.html
podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
zajkos10
Sport
Sport
 
Posty: 501
Dołączył(a): 19 października 2007, 13:48
Lokalizacja: War
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Seat Leon
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez kaCuCh » 2 stycznia 2016, 17:00

Cena normalna, będą pasować.
Toledo 1M 1.8 AGN
Cupra R 1M 1.8T BAM
Cupra R 1P 2.0TSI CDLA@360
Altea XL 5P 1.8TSI CDAA@197 DSG7 MY11
Cupra 300 ST 4drive DSG6 MY18
Jest Cupra Ateca MY21
W drodze MB GLB35 AMG
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kaCuCh
Sport
Sport
 
Posty: 694
Dołączył(a): 18 marca 2007, 13:50
Lokalizacja: Radom
Region: mazowieckie
Auto: C300 ST 4drive
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez zajkos10 » 2 stycznia 2016, 17:24

Ok, dzieki !
podpis usunięty - niezgodny z regulaminem.
Zobacz Profil
zajkos10
Sport
Sport
 
Posty: 501
Dołączył(a): 19 października 2007, 13:48
Lokalizacja: War
Region: warmińsko-mazurskie
Auto: Seat Leon
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 29 stycznia 2016, 21:55

Moi drodzy. Seria 75%+. Myślę o sprezynach eibach pro kit, podejdzie pod seryjne amorki? Nie chce zbyt dużego obniżenia, jedynie estetyczne, ale na tyle by dało radę normalnie się poruszać po naszych drogach. Latem wpada felgi 18'', zima jest 15 stal..

Don't be the same, be better.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 29 stycznia 2016, 22:12

Podejdzie. Powyżej w moim poście masz link do katalogu Eibach, sam sprawdź.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 29 stycznia 2016, 22:24

W katalogu znalazłem sport line i pro kit, jednak są dostępne 2 rodzaje (2 różna obciążenia osi przedniej) no i zastanawiam się czy podejda do seryjnych amortyzatorow
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 29 stycznia 2016, 22:27

Ja mam sportline na serii.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 29 stycznia 2016, 22:29

Tylko Ty masz cupre..
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 29 stycznia 2016, 22:30

michu napisał(a):Moi drodzy. Seria 75%+. Myślę o sprezynach eibach pro kit, podejdzie pod seryjne amorki? Nie chce zbyt dużego obniżenia, jedynie estetyczne, ale na tyle by dało radę normalnie się poruszać po naszych drogach. Latem wpada felgi 18'', zima jest 15 stal..

Nie zakładaj pro kita bo praktycznie nie zauważysz obniżenia i będziesz żałował, załóż sportline.
Po ziemi szorować nie będziesz a auto będzie wyglądać zdecydowanie lepiej. Zobacz sobie w show us, parę osób ma sportline,
m.in. tomek-waw.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 29 stycznia 2016, 22:31

To napisz maila do Eibach i Ci dobiorą pod Twój model samochodu.
U mnie również siedzi sportline na seryjnych amorkach
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 29 stycznia 2016, 22:32

michu napisał(a):zastanawiam się czy podejda do seryjnych amortyzatorow

Prędzej auto sprzedasz niż amory wykończysz...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 29 stycznia 2016, 22:36

Auto możliwe że zostanie w rodzinie, Wy macie Fr i cupre, tam chyba inne amorki siedzą.. Boję się że sport line za bardzo pójdzie w dół, ile w rzeczywistości może być różnicy po założeniu jednym lub drugich? To co piszą to jedno a jak jest na prawdę?
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 29 stycznia 2016, 22:37

Na Prokit różnica żadna w porównaniu do serii,a na sportline miską nie będziesz szorował po asfalcie i wygląd będziesz miał lepszy.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 29 stycznia 2016, 22:41

W Cuprze seryjnie jest -30 dlatego są tylko sportline ( -45-50 )
Nie wiem czy u Ciebie jest już obniżenie.
Ale i tak nie zakładał bym pro-kitów, nic wizualnie nie dają.
Wrzucaj sportline.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 29 stycznia 2016, 22:41

tomek-waw napisał(a):Ale i tak nie zakładał bym pro-kitów, nic wizualnie nie dają.


Buja jak na serii :-P
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 29 stycznia 2016, 22:43

michu napisał(a):Wy macie Fr i cupre, tam chyba inne amorki siedzą

W Cuprze może ale w FR nie sądzę. Może niech się wypowie ktoś bardziej oblatany :wink:
Poza tym Cupra to -14mm a FR -7mm w stosunku do cywila.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Szary93 » 30 stycznia 2016, 14:14

tomek-waw napisał(a):W Cuprze seryjnie jest -30 dlatego są tylko sportline ( -45-50 )



Wydaje mi się że obniżenie seryjne było -17

-- 30 sty 2016, o 15:14 --

Marcin_1p, masz racje może to było -14
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Szary93
Sport
Sport
 
Posty: 905
Dołączył(a): 3 kwietnia 2010, 11:31
Lokalizacja: Kraków
Auto: Seat Leon Cupra R
Silnik: CHGA 1.6

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 31 stycznia 2016, 12:23

Panowie mam leona 1p 1,9tdi. Czka mnie wymiana amortyzatorów. Widze ze wszyscy polecają Bilstein B4 . Patrze na stronie i są z zawieszeniem standardowym i sportowym. Sportowe będą twardsze? Moge wsadzac sportowe jak mam teraz standard? Potrzebuje jeszcze sprężyn które troche obniza auto w jakies przystepnej cenie do tych amortyzatorow. Gdzie można kupic te sportline sprezyny?
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 31 stycznia 2016, 12:33

Jeśli chcesz mieć nisko i twardo to bierz Bilstein B8, ( kpl.amorków ) i do tego Eibach Sportline.
Sprawdź tylko jakie masz amorki ( 50 lub 55mm )
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 31 stycznia 2016, 13:30

Z tym że b8 chyba mnie cenowo przerosną... BO kupe innych wyatkow zwizanych z autem...
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 31 stycznia 2016, 15:51

B8 są do obniżonego zawieszenia. Jeśli chcesz dać niższe sprężyny ( sportline) to B4 na nic.
Zobacz B12 (B8+eibach) , może w zestawie będzie taniej niż pojedynczo.
Ale około 3 tys. trzeba dać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 31 stycznia 2016, 15:54

Wcześniej pisaliście że sportline może być do serii amortyzatorow, a seria w Leonie to jakie?
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 31 stycznia 2016, 15:55

Z tego co się orientuje to sachs jest na pierwszy montaż. Przynajmniej u mnie tak siedzi i mam sportline założone,a amorków nie wymieniłem.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 31 stycznia 2016, 16:00

Długo masz te sportline na seryjnych amortyzatorach? Jak się jeździ? Amortyzatory pewnie dostają w dupe
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 31 stycznia 2016, 16:06

U mnie dostają błotniki/nadkola przy większych hopkach lub nierówności na większym zakręcie. Dlatego muszę koniecznie dać twardsze amory.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 31 stycznia 2016, 16:16

tomek-waw, troche mnie teraz zmartwiłeś. Myślałem że jak sprężyny będą krótsze to auto siłą rzeczy musi sie obnizyc.... B8 dość sporo kosztuja;/
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 31 stycznia 2016, 16:19

Czyli jednak sportline odpadają do seryjnych amortyzatorow, lepiej pro kit a jak sportline to od razu z amorami
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 31 stycznia 2016, 16:27

U mnie podstawa to wymiana amortyzatorów bo juz rok temu skutecznosc na przegladzie wyszła chyba 60% ... Auto mi pływa na drodze... Widze ze B6 tez sie nada.
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 31 stycznia 2016, 16:30

michu napisał(a):Czyli jednak sportline odpadają do seryjnych amortyzatorow

Jak nie szalejesz cały czas to obleci. Ale niestety trzeba uważać.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Sebool2006 » 31 stycznia 2016, 17:24

Mam je od lipca 2015 i przy kole 17 calowym potrafię przytrzec na progach zwalniajacych ale nie każdych bo u mnie na osiedlu takie sa,a na 19 calowych mam przy większych hopkach czy koleinach przy zmianie pasa potrafi o nadkole przytrzec opona.
Było niebieskie 1M 1.8 AGN 125km
Poszła całka w czarne 1P FR 2.0 BWA TFSI 2++ :(
Jest biturbo ;)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Sebool2006
Moderator LC Team
Moderator LC Team
 
Posty: 5866
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, 23:44
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Leon FR
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Marcin_1p » 31 stycznia 2016, 23:05

michu napisał(a):Czyli jednak sportline odpadają do seryjnych amortyzatorow, lepiej pro kit a jak sportline to od razu z amorami

michu, żeby była jasność- prokity też obciążą Ci amory :!: Może w trochę mniejszym stopniu ale zawsze...
Na pro kicie odczujesz już różnice w prowadzeniu ze względu na to, że są twardsze ale wizualnie kasa w błoto...
Jak amory mają klęknąć to czy to będzie prokit czy sportline to tego nie unikniesz... Ale jestem przekonany, że polatasz sporo na serii.
Ja zrobiłem 23kkm i amory miały prawie po 80%...
Zrobisz jak uważasz ale prokit w 1P to pomyłka, oczywiście moje subiektywne odzczucia.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Marcin_1p
TopSport
TopSport
 
Posty: 1315
Dołączył(a): 8 stycznia 2013, 13:10
Lokalizacja: Warszawa
Auto: nie moje
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez facet03 » 31 stycznia 2016, 23:09

Ja nie chce jakiegoś mega obniżenia, nie chcę z samochodu zrobić "kaleki" i myślec czy w tym miejscu przykre czy tu wjade itd. Jeśli mam zwykła serię i załodze pro kit to powinno trochę pójść w dół, z 18stkami na lato powinno się dobrze prezentować

Don't be the same, be better.
Zobacz Profil
facet03
Cupra
Cupra
 
Posty: 2314
Dołączył(a): 28 listopada 2015, 00:00
Region: zagranica
Auto: Leon
Silnik: CJXA 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 1 lutego 2016, 00:12

Marcin_1p napisał(a):ale wizualnie kasa w błoto
:ok:
Będziesz sobie później wyrzucał, że nie posłuchałeś innych. Nie bierz prokitów.
Oczywiście Twoja decyzja.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez Haszeer » 1 lutego 2016, 00:39

michu prokit jakis 1cm w dól, sportline jakies 3cm w dól tak w roli ścisłości ;p
Obrazek
Cichy Leon by Haszeer
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Haszeer
Sport
Sport
 
Posty: 823
Dołączył(a): 10 marca 2015, 07:03
Lokalizacja: -KMI-
Auto: LEON 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez miroA3 » 1 lutego 2016, 08:03

Haszeer napisał(a):michu prokit jakis 1cm w dól, sportline jakies 3cm w dól tak w roli ścisłości ;p


no nie bardzo, w przypadku standardu, a taki kolega ma, to prokit - 3cm, a sportline -4-5cm ( jeśli już w cm piszemy )

a to że przyciera, albo nie przyciera na jednymi drugim zależy nie tylko os stopnia obniżenia ale od ET koła

Należy też pamiętać o czymś takim jak zuzycie spracowanie starych amortyzatorow, obnizenie o 30mm tyczy sie nowych amortyzatorow
w ekstremalnych przypadkach, a widzialem takie, po wsadzeniu sprezyn obnizajacych, auto w ogole nie poszlo w dol, a raz zdarzylo sie ze poszlo minimalnie w gorę. Stąd może tekst Haszeera o 1cm na prokicie...

michu napisał(a):załodze pro kit to powinno trochę pójść w dół, z 18stkami na lato powinno się dobrze prezentować


jasne że będzie, ale również z doświadczenia i posiadacza prokita -30 i kól 18 w leonie powiem,
gdybym wiedział wcześniej jak to będzie wyglądać, kupiłbym sportline.
Niestety buda 1p stoi wyjątkowo wysoko w porównaniu do " konkurencji" , audi a3 8p czy bmw 1 e na prokicie wygladaja idelanie i nie tracą na komforcie. W przypadku leona ciągle jest wysoko i ciągle auto lata po drodze na dużych kołach w porównaniu do " konkurencji"
Zaletą prokita jest komfort, który jest praktycznie taki jak na serii ( przynajmniej w przypadku FR )
Pooglądaj sobie galerie w dzaile moje auto, ludzi z prokitem ( mua też ) jest sporo, może faktyczie Tobie Michu wystarczy i tego oczekujesz

Zużyją Ci się amortyzatory, to kupisz sobie wtedy nowe.

co do stopnia obniżenia fabryki :

Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
miroA3
FR
FR
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 5 kwietnia 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków
Region: małopolskie
Auto: FR 2.0 TSI
Silnik: CCZB 2.0

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez lucasnufc » 1 lutego 2016, 13:30

Jest jakaś alternatywa dla b6? Bo chciałem wziąć sportline ale nie stac mnie na amortyzator za 400zl :/
Zobacz Profil
lucasnufc
Sport
Sport
 
Posty: 391
Dołączył(a): 9 kwietnia 2014, 14:02
Auto: seat LEON
Silnik: BXE 1.9

Re: ZAWIESZENIE W 1P i wszystko co z nim związane

Postprzez tomek-waw » 1 lutego 2016, 13:57

Poszukaj TA-Technix
Nie znam jakości ale cena jest dobra.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
tomek-waw
Sport
Sport
 
Posty: 531
Dołączył(a): 21 kwietnia 2015, 11:56
Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Region: mazowieckie
Auto: GTI
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Leon 2 - Tuning - Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości