U siebie miałem problem z piskami podczas podnoszenia szyb w ciepłe dni (lewy przód i prawy przód).
Okazało się, że linki są zardzewiałe (nie jakoś bardzo, widoczny był na nich rdzawy nalot) i w serwisie powiedziano mi, że wystarczy je nasmarować.
Pewnie w dalszej przyszłości skończyłoby się to ich zerwaniem jak w Twoim przypadku.
Po przeczytaniu różnych tematów na forach uparłem się, że wymienię linki na te z allegro (stal nierdzewna, ~100zł/komplet).
Zostały założone w serwisie i wszystko działało przez około tydzień, po czym mechanizm zaczął ciężko pracować a szyby krzywo poruszać się w prowadnicach.
Po rozebraniu tapicerki okazało się, że nowe linki wypadły z rolek, na które się zawijają. Powód: linki miały minimalnie większą średnicę od oryginalnych.
Następnie zaproponowano mi wymianę mechanizmów (bez silniczków - te były OK).
Zdecydowałem się na te włoskie (chyba firmy Elewind), ponieważ były ponad 2 razy tańsze niż oryginały (ceny w serwisie, nie ASO).
Różnią się one trochę sposobem mocowania ale wszystko pasuje P&P.
Od kilku miesięcy działają bez zarzutu i, póki co, nie zapowiada się aby miały się wys*ać.
