Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 24 grudnia 2015, 14:28

Model Auta : Seat Ibiza
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BUK
Modyfikacje silnika w całość przygotowane przez FROGRACING:
- GTB2260VKRL,
- HF100,
- Wydech 3",
- Big FMIC z orurowaniem 2,5"
- TIP 3"
- MAP 4 bar
- Kolektor dolotowy
Moc seryjna : 160km/330Nm
Chiptuning : 266Km/477Nm by JAROL

Auto jeszcze nie do końca wystrojone. Obecnie ustawione doładowanie 2,4 bara i czas wtrysku 26,5stopnia.
Po świętach ciąg dalszy strojenia

Obrazek
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Reklama

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez marpit » 26 grudnia 2015, 09:31

A ta dziura na dole to czym spowodowana ? Bo wygląda chyba gorzej niż serii.
Zobacz Profil
marpit
Sport
Sport
 
Posty: 439
Dołączył(a): 14 sierpnia 2011, 16:27
Auto: Leon ST FR 125
Silnik: benzyna 1.4

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez Tominator » 26 grudnia 2015, 14:25

Dół dramat bo 240NM na vklr i hf100 to mega kiepsko. Kto turbo składał?
Troche szybsza Cordoba w TDI 273KM/463NM:)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Tominator
Signo
Signo
 
Posty: 131
Dołączył(a): 6 stycznia 2015, 20:49
Auto: Cordoba
Silnik: CJXA 2.0

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 285km/495Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 16 lutego 2016, 22:39

Auto miało uwalone pompki i przez to nie chciało generować momentu.
Pompki trafiły do regeneracji, zostały wymienione korpusy na inne sprawne.
Silnik został już poskładana i jest przygotowany do finalnego strojenia.
A tu dzisiejszy pomiar mocy bez korekty poprzedniego softu:

Obrazek
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez kobzyr » 17 lutego 2016, 12:07

Ten pomiar teraz na 4ce zrobiony był nic dziwnego że moment podniósł się na niższych rpm. Więc powtórzyć na 3ce jak mamy porównać. Ile osób w aucie jechało przy pomiarze?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
kobzyr
TopSport
TopSport
 
Posty: 1162
Dołączył(a): 3 lipca 2011, 18:33
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Leon
Silnik: ARL 1.9

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 17 lutego 2016, 13:24

Pomiar był robiony w dwie osoby ja i kierowca-właściciel samochodu.

Nowy wykres zamieszczę jak auto będzie finalnie wystrojone, prawdopodobnie w najbliższą sobotę.
Nie będzie hamowane na 3 biegu bo już teraz mam na tym biegu problem z trakcją i nie da się wykonać pomiaru.
A na końcowym programie momentu z dołu będzie jeszcze więcej.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez sagon » 18 lutego 2016, 18:18

Tominator napisał(a):Dół dramat bo 240NM na vklr i hf100 to mega kiepsko. Kto turbo składał?


Popatrz uważnie,to zauważysz,że pomiary był robione na dwóch różnych biegach.Reszty domyśl się sam.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: Seat Ibiza 1,9TDi BUK 266km/477Nm by JAROL

Postprzez Jarol » 18 lutego 2016, 23:16

Tak zgadza się za pierwszym razem auto było hamowane na 3 biegu i głównie dlatego dół wyszedł taki słaby.

Za drugim razem już auto hamowałem na 4 biegu. Na 3 biegu niestety nie dało się wykonać pomiaru ze względu na problem z trakcją.

Ten drugi wykres zamieściłem nie po to żeby porównywać jak wstaje z dołu turbo bo to oczywiste ze na 4 biegu będzie sporo lepiej ale po to by porównać jak wygląda moc po zmianie pompowtryskiwaczy.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505 123 250
Zobacz Profil
Jarol
PARTNER
 
Posty: 208
Dołączył(a): 20 września 2007, 14:21
Lokalizacja: Zabrze
Auto: Seat leon 1P
Silnik: BKC 1.9


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości