Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
antoś napisał(a):kruszyna, którego CIFa używasz? Biały, zielony, czy cytrynowy? Mleczko czy Acti Fizz?? Jak aplikujesz na rurę?
kruszyna napisał(a):fruu na rure,
kruszyna napisał(a):wyczyszcze
kruszyna napisał(a):czystym recznikiem do sucha potem
kruszyna napisał(a):bo nie chce mi sie juz
kruszyna napisał(a):na dol patrzyc
kruszyna napisał(a):ale zerkne jutro
kruszyna napisał(a):na rure
kruszyna napisał(a):czy to jest mleczko
kruszyna napisał(a):czystym recznikiem do sucha potem
Orzeł napisał(a):nitas, w ostateczności wodny papier ścierny i pasta polerska![]()
pkonrad napisał(a):jak nie pójdzie to zakupie jakieś specjalne środki do czyszczenia chromu
kazkoliber napisał(a):Panowie, pozwolę sobie odkopać trochę tematMam końcówkę z kwasówki i tak samo da rade cifem? Czy trzeba specjalnego środku typu ten do silników czy paste Autosol ?
piotrassenior napisał(a):kazkoliber, zależy jak wygląda ta Twoja końcówkawidzę że masz ARLa - chodzi o seryjny wydech - dwururkę?
Spokojnie możesz sprawdzić obojętnie jaką pastą polerską którą może posiadasz - może to być jakaś K2 TEMPO itp. Wrzuć na zwykłą gąbkę kuchenną z biedry i szoruj. Jak nie masz to dedykowanego Autosol'a albo K2 Aluchrom też da radę.
Powrót do VAG - Techniczne Ogólne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości