Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Catback do Cupry

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 2 października 2015, 20:00

Mam wersje wymieszana z wersji rezonowanej i nierezezonowanej. Zestaw składa sie z ostatniego tłumika a zamiast 2 pozostałych sa rury;-). Zdjęcia wkrótce :wink: . Homologacji napewno brak. Zestaw na dwóch tłumikach dał na hamowni 15KM i około 30 Nm ale czy to prawda to nie wiem bo to nie dotyczy mojego auta. U mnie po zmianie wydechu różnica w przyspieszaniu jest odczuwalna, seryjny wydech ma sporo zwężeń.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Reklama

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 2 października 2015, 23:34

No właśnie te zwężki są zastanawiające- to może być powód dlaczego Cupra wypluwa na hamownii kilkanaście koni i trochę niutków mniej niż 7R, czy S3, a także po chipie jest mniejszy potencjał. :) Jedno jest pewne: seria brzmi kiepsko. Ja odbieram auto w drugiej połowie listopada i od razu wylatuje seryjny catback. Na pierwszy tydzień grudnia umówiłem się już w GTPerformance Kraków na custom wydzior. :D Milltek ma 3" średnicy, ale w GTP mi polecono żeby zrobić 2,75", więc zaufam specjaliście, po dotarciu zhamuję i zobaczymy. :) Robię na 1 tłumiku i końcówki owalne, coś jak w wydechu Bull-X (ale może trochę mniejsze, zobaczymy). Jeśli się nie robi downpipe (a chyba ze względu na gwarę nie warto go robić) to nie ma co się obawiać o głośność i na 1 tłumiku nie powinno być zbyt głośno.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Daniel1980 » 3 października 2015, 10:34

Siema,

ja z ta homologacja, bo dzwonilem do Seata i kierownik serwisu mowil mi ze jak chce cokolowiek montowac, to musze miec homologacje :-( .
Miltek z Homologacja jest oczywiscie o wiele drozszy i cichszy, wiec traci to troche sens :? .
Bull X fajnie brzmi i ma homologacje, dlatego o nim myslalem i ma uklad Y, tzn sa 2 male koncowe tlumiki.
@Tomek2791:
Serwis Ci to montowal?

@maciek: Co to za historia z 2,75"? Jestem z krk wiec zainteresuje sie GTPerformance :-) .

Zastanawiam sie, czy te historie z homologacje maja jakiekolwiek znaczenie podczas przegladow w Seacie lub podczas jakis awarii i napraw gearancyjnych. Jak ktos z Was cos wie, to odezwijcie sie.

Dzieki
Daniel
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 3 października 2015, 11:39

maciek89 napisał(a):Milltek ma 3" średnicy, ale w GTP mi polecono żeby zrobić 2,75", więc zaufam specjaliście


Z całym szacunkiem dla GTP ale Milltek robi wydechy na cały świat wiec zaufałem specjalistom :wink: Supersprint tez daje 3" wiec byłbym ostrożny z GTP :wink:

-- 3 października 2015, 12:33 --

Daniel1980 napisał(a):Siema,

ja z ta homologacja, bo dzwonilem do Seata i kierownik serwisu mowil mi ze jak chce cokolowiek montowac, to musze miec homologacje :-( .

@Tomek2791:
Serwis Ci to montowal?

Montowałem sam....to banalna operacja;-). Moje auto zobaczy serwis jak sie......odpukać...zepsuje :wink: Serwisy i ich kierownicy niech sie naucza nie psuć samochodow a nie opowiadają dyrdymały o homologacji. Jak cos Ci sie stanie z autem to założysz seryjny wydech i po problemie. Niedługo bede montował dolot VWR ciekawe czy te głąby z serwisu zobaczyliby różnice :-D
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 3 października 2015, 13:03

Tomek2791 napisał(a):
maciek89 napisał(a):Milltek ma 3" średnicy, ale w GTP mi polecono żeby zrobić 2,75", więc zaufam specjaliście


Z całym szacunkiem dla GTP ale Milltek robi wydechy na cały świat wiec zaufałem specjalistom :wink: Supersprint tez daje 3" wiec byłbym ostrożny z GTP :wink:


Tomek, z całym szacunkiem, ale patrząc na jakość spawów w wydechu Millteka to byłbym ostrożny z zakładaniem tego na auto. Bo te spawy to wyglądają na niektórych wydechach jakby Mietek z Wieliczki je robił. :D A tak serio to dużo bardziej renomowany producent niż Milltek, czyli IPE (totalny high end) dla 7R, czy S3 8V, czyli bliźniaków cały catback robi na 70 mm, czyli właśnie 2,75". Przypadek??? NIESONDZE. ;) A generalnie to wątpię, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie, czy 3", czy 2,75". Ja sobie mogę wybrać, czy 2,75, czy 3", na decyzję mam 2 miesiące jeszcze :/ Jak Innotech ma 2,75 i gość mi doradza 2,75 to pewnie tak się skończy. :P Na 3" gość mi mówi, że można, ale naprawdę bez sensu.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 3 października 2015, 16:05

A ja "SONDZE", ze to kwestia kasy...rura 2,75 jest tańsza i tyle. Jak chcesz w przyszłości zakładać DP i stroić auto to 2,75 jest bez sensu. Co do spawów to nie wiem o czym mówisz chyba, ze oglądałeś jakiegoś garażowego Milliteca a nie Milltek'a to moze i tak było. Akrapovic i SS oferuje wersje 3" wiec chyba cos w tym jest ale oczywiście możesz założyć wersje budżetową, to Twoje auto.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 3 października 2015, 16:24

Kwestia kasy, jak klient płaci? O czym Ty piszesz... 8) :-D Ile mnie będzie kosztować więcej wydech na rurach 3" zamiast 2,75"? 30, 40 zł? Za metr b. 3" kosztuje więcej od 2,75 o 6zł. Widzę spawy na oficjalnej stronie i na fanpage Milltek Polska- nie jest to arcydzieło po prostu, ale pisałem to półżartem, przecież nie będę sobie wydechu oglądał od spodu tylko jeździł tym autem.

Co ma Stage 2 do catback na 2,75"? Chyba nie wiesz o czym piszesz. A jeśli zestaw iPE za ponad 17 tysięcy to dla Ciebie budżetówka... :)

Tu masz iPE- kompletny ponad 17 tys: http://www.ipe-f1.com/products.php?bran ... 2043603983
Jak widać tylko downpipe jest na 3".

Napisz z głową dlaczego 3" będzie lepsze od 2,75", skoro tak się znasz na wydechach. Może iPE wypuści lepszy produkt.

BTW masz gdzieś dane Akrapa do Cupry albo Rki? Bo jak w Akrapie będzie 3" to robię 3! :mrgreen:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Daniel1980 » 3 października 2015, 19:16

Czesc Tomek,

co do dolotu to przeczytaj:
https://www.facebook.com/siemoneit.raci ... =3&theater

To pomiar jaki zrobil Siemoneit Racing z DE, gdzie porownal HFI vs. R600. Powiem ci jeszcze ze rozmawialem z Supersprint Polska i powiedzieli mi ze maja dolot Forge do Cupry i jakis IC, nie wiem jaki, ale pewnie Wagnera.

Ja bardzo duzo dobrego czytam nt. HFI: https://www.hg-motorsport.de/shop/produ ... e-Kit.html
Wiec ja sei pewnie zdecyduje na HFI lub Forge,a le to dopiero na Wiosne 2016 :-D
Co do tematu wydechu, to najlepiej zrobic filmik z dzwiekiem i wrzucic tutaj jak gada, wtedy nic innego nie bedzie sie liczyc.

Pozdrawiam
Daniel
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 3 października 2015, 19:50

maciek89 napisał(a):Kwestia kasy, jak klient płaci? O czym Ty piszesz... 8) :-D Ile mnie będzie kosztować więcej wydech na rurach 3" zamiast 2,75"? 30, 40 zł? Za metr b. 3" kosztuje więcej od 2,75 o 6zł. Widzę spawy na oficjalnej stronie i na fanpage Milltek Polska- nie jest to arcydzieło po prostu, ale pisałem to półżartem, przecież nie będę sobie wydechu oglądał od spodu tylko jeździł tym autem.

Co ma Stage 2 do catback na 2,75"? Chyba nie wiesz o czym piszesz. A jeśli zestaw iPE za ponad 17 tysięcy to dla Ciebie budżetówka... :)

Tu masz iPE- kompletny ponad 17 tys: http://www.ipe-f1.com/products.php?brand=Volkswagen&id=<a href="tel:23333572043603983">23333572043603983</a>
Jak widać tylko downpipe jest na 3".

Napisz z głową dlaczego 3" będzie lepsze od 2,75", skoro tak się znasz na wydechach. Może iPE wypuści lepszy produkt.

BTW masz gdzieś dane Akrapa do Cupry albo Rki? Bo jak w Akrapie będzie 3" to robię 3! :mrgreen:


Akrapovic ma 3" do golfa 7 GTI, mocowania sa takie same.. Mam doświadczenie z SS i jak robią 3" to cos w tym jest, sam mam Milltek'a na 3" i jest bardzo dobrze wiec dla mnie dyskusja jest czysto akademicka z Twojej strony. Ja mam wydech i jestem zadowolony Ty masz mieć ale........wiesz lepiej.....dla mnie możesz zrobic go z rur hydraulicznych u Kazia po Krakowem ważne żebyś był zadowolony i tego Ci życzę.

-- 3 października 2015, 20:48 --

Daniel1980 napisał(a):Czesc Tomek,

co do dolotu to przeczytaj:
https://www.facebook.com/siemoneit.raci ... =3&theater

To pomiar jaki zrobil Siemoneit Racing z DE, gdzie porownal HFI vs. R600. Powiem ci jeszcze ze rozmawialem z Supersprint Polska i powiedzieli mi ze maja dolot Forge do Cupry i jakis IC, nie wiem jaki, ale pewnie Wagnera.

Ja bardzo duzo dobrego czytam nt. HFI: https://www.hg-motorsport.de/shop/produ ... e-Kit.html
Wiec ja sei pewnie zdecyduje na HFI lub Forge,a le to dopiero na Wiosne 2016 :-D
Co do tematu wydechu, to najlepiej zrobic filmik z dzwiekiem i wrzucic tutaj jak gada, wtedy nic innego nie bedzie sie liczyc.

Pozdrawiam
Daniel

No to cos w tym jest :wink: Dźwięk mogę nagrać ale napewno nie odda tego co słychać na żywo. Dla mnie jest OK jak sie jedzi spokojnie to specjalnie go w srodku nie słychać ale przy dawaniu w palnik strzela i pierdzi :wink: Wykonanie jest na wysokim poziomie, wszystko pasuje bez problemu a jest to bardzo ważne bo ilośc miejsca w tylnym zderzaku na podwójne koncówki jest na styk, po 0,5 cm z każdej strony. Polecam Milltek'a ale w tej wersji, która mam, na dwoch tłumikach jest stanowczo za cicho, szkoda kasy :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 3 października 2015, 19:57

No i spoko. Ja Tobie życzę powodzenia w wydawaniu kolejnych złotówek, jak 6 tysi na sam catback do takiego Matiza, jakim jest Leon, gdzie Kaziu z MG, SSG, czy GTP zrobi to samo co Milltek za połowę ceny, ale dokładniej. :) :brawo: :mrgreen: Ja od razu po założeniu hamuję to zobaczymy, czy napis MIlltek na kartonie da Ci 0,5 KM więcej. :) Ja zhamuję w GCS w Krakowie, a Ty pewnie w Sportmile. :twisted: Któż bogatemu zabroni! :) OK, koniec zazdrości, Tomek, który tłumik masz, ten co tu widać na pierwszym planie:

Obrazek

?

To z tyłu to drugi tłumik? :p
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 3 października 2015, 20:06

Mam tylko końcowy, reszta rury :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Pelikson » 4 października 2015, 12:10

Panowie jak ładować dolot, to taki który ma większą średnicę rury od turbo. VWR bez sensu bo rura zostaje ta sama, zakładasz tylko stożek pod to i zmieniasz 'tackę' z drugim wlotem powietrza. To samo można zrobić samemu za kilka stówek.

Tak to siedzi u mnie :)
Obrazek
Obrazek
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 4 października 2015, 14:21

Ładnie :wink: jak dźwięk? Pewnie bije na głowę wszystkie wydechy :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Daniel1980 » 4 października 2015, 17:29

Dzieki za rade Pelikson z ta rura!

@Tomek2791: dlaczego milltek, a nie supersprint?

Pozdrawiam
Daniel
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Pelikson » 4 października 2015, 21:55

Co do dźwięku jestem mega zadowolony. Kiedy jeżdżę spokojnie, turbo nie napompuje to praktycznie nie czuć zmiany co do serii ( nie męczy w trasie ) ale kiedy juz od 2k obr/min 'kopne po pedale' pięknie słychać jak turbinka zasysa powietrze i po upuszczeniu gazu za każdym razem dolocik wydaje inny dźwięk. Raz zwyczajnie upuści powietrze a za drugim pięknie syknie. Po tym jak ECU samo się przestawiło na większą dawkę powietrza ewidentnie czuć w górnym zakresie obrotów, że żwawiej idzie :-)

Jeśli chcemy pokazać na ulicy że coś tam pod maską siedzi najlepiej zrobić to w przedziale 2-3k obr/min kiedy wydech jeszcze nie zagłusza, tutaj na filmiku jednak troche za wysoko wkręciłem.

https://www.youtube.com/watch?v=TaJMuFhUEf4
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 5 października 2015, 10:09

Daniel1980 napisał(a):Dzieki za rade Pelikson z ta rura!

@Tomek2791: dlaczego milltek, a nie supersprint?

Pozdrawiam
Daniel

SS drozszy :wink: ale nie jakoś strasznie droższy. Dłużej sie czeka na SS, do podwójnych koncowek trzeba podcinać zderzak co dla mnie jest nieakceptowalne i nie ma czarnych w ofercie. A poza tym miałem juz SS i chciałem cos innego i nie żałuje. :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Daniel1980 » 5 października 2015, 12:11

Siemka,

dzieki Tomek2791.

Js sie sklaniam ku SS. Czesc koncowa ma homologacje. Tylko koncowa :mrgreen: . Moze sie kiedys spotkamy i porownamy.

Pozdrawiam
Daniel
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 5 października 2015, 17:12

Napewno dobry wybór. Najważniejsze żebyś nie dał jakiemuś Henkowi spawać wydechu na Twoim samochodzie :wink: Daj znać jak juz założysz :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 5 października 2015, 17:30

Tomek, mistrzu BHP i inż. budowy maszyn :D - na aucie się nie spawa wydechu tylko zbiera się pomiary i przykręca kolejne elementy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 5 października 2015, 18:10

Widziałeś jak sie robi customowy wydech bo ma wrażenie, ze czerpiesz wiedzę z auto swiata :-D wydech sie punktowo sprawa na samochodzie a pozniej spawa na stole. Masz w ogóle jakieś pojęcie o spawaniu, ja juz troche w życiu rzeczy pospawalem i kilka razy widziałem jak sie robię wydechy choćby w firmie Eltec gdzie robiłem w zeszłym roku wydech do jednego ze swoich samochodow także nie kompromituj sie.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 5 października 2015, 21:15

No jak się wydzior w super-hiper El-tec robi to nawet i cały Ci mogli pospawać na aucie. :brawo:
Wchodzę na ich fanpage i na pierwszym zdjęciu można zobaczyć coś takiego: (bardzo estetyczne spawy i zachowanie średnicy rury specjalnie dla Zakupu Kontrolowanego :x)

Obrazek

To, że ich 2 razy na TVN Turbo pokazywali to nie znaczy, że to polski Akrapovic. Daleko stamtąd do MG nie miałeś, gdzie nikt by Ci nic na aucie nie spawał, a taki Leonik to jedno z tańszych aut, które tam lądują.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Tomek2791 » 6 października 2015, 07:41

Ty masz jakiś problem z tymi spawami czy jak? Jakaś trauma z dziecinstwa :-D MG robi dokładnie tak samo. Jak znajdę chwile to wjadę na podnosnik w garazu, podniosę Leona i zrobię zdjęcie krytykowanych spawow w Millteku bo jeszcze ktoś przeczyta Twoje wywywody i jeszcze w to uwierzy. Dalsza dyskusja z Tobą nie ma sensu i pozwolisz, ze nie bede juz odpowiadał na Twoje rewelacje. Pozdrawiam
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Damian » 15 lutego 2016, 22:11

Odświeżam z pytaniem. Mogę wrzucić catbacka bez wymiany tłumika końcowego i samych końcówek? (pasuje mi ori dyskretny wygląd) W tym wypadku to w sumie wyleciałby tłumik wstępny i środkowy czy tylko środkowy (jak w 290) i było by to zastąpione w sumie tylko rurami 3 cala? (nie wiem czy to jeszcze catback :) ) No i czy takie odcinki rurowe kupię gotowe i bez spawania wyminie (fajnie by było jak by to mądrze kosztowało, a nie 3-4tyś) czy trzeba budować? Cel - poprawa dzwięku i przy okazji chętnie bym się też pozbył tego czegoś co wydobywa się z głosników, szczególnie w trybie cupra... Jak przy okazji polecą też zwężki i się spaliny uwolnią też by pasowało.
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.

2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h
Zobacz Profil
Damian
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 25 maja 2007, 00:37
Lokalizacja: Rycerze Pomorza
Auto: Cupra 5F 5d CJXE
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Pelikson » 16 lutego 2016, 12:06

Bez spawania napewno nie wymienisz.
Czy jest sens robić 3 cale przelot w połowie kiedy DP masz ori i później końcowy tłumik również ori, tak czy siak będzie zwężka.
Jak już chcesz tak rzeźbić to zostaw to na takich samych średnicach.

Głośniczek SA wyłączasz VCDS'em lub ściagasz podszybie ( 5 min roboty ) i wypinasz wtyczkę.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Damian » 16 lutego 2016, 13:10

Dzieki za info co do glosniczka. W temacie cupra gwarancja a sportowy wydech kolego zrobil cos ala 290 i wyszlo jak dla mnie rewelacyjnie. Wywalil srodkowy , wsadzil kwas 2.5 cala, zostawil tylny ori. Bede szedl w tym kierunku bo poprawa dzaieku jest znaczącą. Pozdro.
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.

2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h
Zobacz Profil
Damian
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 25 maja 2007, 00:37
Lokalizacja: Rycerze Pomorza
Auto: Cupra 5F 5d CJXE
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Daniel1980 » 16 lutego 2016, 13:48

Panowie,

wydech i DP montuje w przyszlym tygodniu. Zrobie tez mierzenie przed i po, zeby bylo jasne, ile daje taki mod.

Tuner jak zobaczyl zdjecia wydechu, powiedzial, ze bedzie bardzo glosno :mrgreen: , zobaczymy.
Celem moim jest tez, zeby moc wrocic bez problemu do serii. Softu robic poki co nie bede.
Do odwaznych swiat nalezy 8)
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez maciek89 » 16 lutego 2016, 15:18

Szkoda wrzucać DP i nie robic softu, idź za ciosem, weź jeszcze dolot VWR i pokombinuj ;) Z DP i przy całości na 3" bankowo bedzie głośno. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Pelikson » 17 lutego 2016, 15:47

Samo DP jak w jego przypadku 3.5 cala napewno da dużo. U mnie przy 3 calach było znacznie czuć bez ruszania softu.
VWR nie polecam bo to tylko zmiana filtra, rura do turbo zostaje ta sama. Polecam Revo lub HGM.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Damian » 17 lutego 2016, 18:14

Daniel1980 napisał(a):Panowie,

wydech i DP montuje w przyszlym tygodniu. Zrobie tez mierzenie przed i po, zeby bylo jasne, ile daje taki mod.

Tuner jak zobaczyl zdjecia wydechu, powiedzial, ze bedzie bardzo glosno :mrgreen: , zobaczymy.
Celem moim jest tez, zeby moc wrocic bez problemu do serii. Softu robic poki co nie bede.
Do odwaznych swiat nalezy 8)


Ja obiecuję, że zmierzę przed i po modyfikacji kolegi macka89 viewtopic.php?p=634969#p634969 Głównie chodzi mi o dzwięk i cudów się nie spodziewam, ale też rozwieje się tą kwestie raz na zawsze. No czekam tylko, aż maćko wrzuci jakieś szczegóły pracy i podejmę decyzje czy dłubać to po swojemu od zera, czy skorzystam z macka wykonawców, dostawców i uwag.
Od zwykłych uczestników ruchu nawet w jeździe turystycznej dzieli nas różnica skali, oni heblują na każdym zakręcie, my widząc fajna laskę idąca poboczem w oddali.

2007(08) 1P FR BMN Black
MY2016(15) 5F Cupra CJXE Nevada White 281KM 370Nm Vmax 270km/h
Zobacz Profil
Damian
Sport
Sport
 
Posty: 281
Dołączył(a): 25 maja 2007, 00:37
Lokalizacja: Rycerze Pomorza
Auto: Cupra 5F 5d CJXE
Silnik: CJXA 2.0

Re: Catback do Cupry

Postprzez Pik » 22 marca 2016, 23:01

Nie wiem czy było, REMUS przygotował trochę gadgetów wydechowych do Cupry: https://www.remus.eu/news/REMUS-product-information-08-2016/.
Pozdrawiam
Pik
Moja Cupra 5F
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pik
FR
FR
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 26 maja 2015, 17:24
Auto: Cupra 5F MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Daniel1980 » 23 marca 2016, 15:10

Witam,

w temacie gadzetow do Cupry:

https://www.facebook.com/perunturbo/

:twisted:

Pozdrawiam
Daniel
Podpis niezgodny z regulaminem forum /usunięto Admin
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Daniel1980
Sport
Sport
 
Posty: 289
Dołączył(a): 9 marca 2015, 16:37
Auto: Leon Cupra 280
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Catback do Cupry

Postprzez Pelikson » 23 marca 2016, 16:00

Co by nie było 400+ na przednich kołach to troche poroniony pomysł :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Poprzednia strona

Powrót do Leon 3 - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość