Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior
suChar napisał(a):Panowie pytanie za 100pkt
Czy te zawieszenia posiadają mocowanie na stabilizator od S3? I czy jest on wymagany przy mocniejszym obniżeniu auta?
http://olx.pl/oferta/kw-v1-inox-gwint-g ... f4b94ec894
http://olx.pl/oferta/kw-variant-1-zawie ... 3e97effce9
W pierwszym ogłoszeniu tylne amorki to FK. Nadają się do czegoś??
PaVLo napisał(a):Wygląda jak ten
http://www.racingfactory.pl/zawieszenie ... -1223.html
damianos89 napisał(a):Jeżeli chodzi o gwint FK AK Street, to mam w swoim Leonie kilka lat, kupowałem nowy. Spisuje się bez zarzutów, to zawieszenie gwintowane, więc jest bardziej twardo, ale jak na gwint nie jest tak źle w mojej opinii.
szafran napisał(a):Mam nadzieję że się przyzwyczaję bo jak na razie to trzepie tak że masakra na dziurach
chlorek napisał(a):szafran napisał(a):Mam nadzieję że się przyzwyczaję bo jak na razie to trzepie tak że masakra na dziurach
Tak to jest już w chińczykach. Do tego pewnie podskakuje jak ping pong.
szafran napisał(a):Akurat IMO FK nie jest tak chiński jak MTS czy TA
szafran napisał(a):Oczywiście KONI to to nie jest
szafran napisał(a):jakaś różnica że założyłem osłony i odboje z serii ?
Arekkan napisał(a):Dzięki za szybką odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie odnośnie łączników jak się mają cenowo te z s3 w porównaniu do ori Leona? I jeśli podniose przód by nie obdzieralo to tył będzie nisko a tam zbyt wiele podnieść się nie da, macie jakiś patent jakieś podkładki pod regulację tylu by się podniósł?
Arekkan napisał(a):tłucze nawet gdy gwint jest na samej górze
Arekkan napisał(a):skretoww prawo.
Arekkan napisał(a):czy przegub może wydawać
Powrót do Leon 1 - Tuning - Warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości