Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

VW GOLF III 1.9TDI PD 4x4 300KM 510NM

Wykresy z hamowni naszych Leonów

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

VW GOLF III 1.9TDI PD 4x4 300KM 510NM

Postprzez GruchaARL » 1 kwietnia 2016, 21:46

MODEL AUTA: VW GOLF III Kombi
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI ARL
Modyfikacja opisana poniżej
STROJENIE: KINGSOFT 300KM 510NM
RODZAJ HAMOWNI: DP

Modyfikacje
- swap silnika i kompletna mechanika wykonana w BARTPOL MOTORSPORT
- turbosprężarka GTB2060VK
- map 4 bar, doładowanie 2,25bar
- pompowtryski AL z końcówkami F100
- Układ dolotowy R36, FMIC 450x300mm
- Układ wydechowy BARTPOL z tłumikami MGMOTORSPORT
- mocniejsze sprzegło, sztywne koło
- sportowy wałek rozrządu
- seryjna głowica

Szkoda, że nie mieliśmy VKLR bo zapas paliwa był na spokojne 330KM
https://www.facebook.com/BartpolTuning/ ... =3&theater
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2

Reklama

Re: VW GOLF III 1.9TDI PD 4x4 300KM 510NM

Postprzez sagon » 9 kwietnia 2016, 18:35

Hamowane jako 4x4,czy na ośce?Bo straty ma jak na ośce.
Było 185@377 jest chwilowo 219/444
Zobacz Profil
sagon
Signo
Signo
 
Posty: 186
Dołączył(a): 11 października 2011, 19:43
Lokalizacja: świętorzyskie
Auto: golf tdi
Silnik: TDI pompa VP

Re: VW GOLF III 1.9TDI PD 4x4 300KM 510NM

Postprzez GruchaARL » 9 kwietnia 2016, 20:28

jako ośka
Jak ktoś coś chce od Gruchy, to Grucha pomoże :). PW lub 606-65-93-92.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
GruchaARL
Sport
Sport
 
Posty: 635
Dołączył(a): 7 sierpnia 2005, 20:22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: VW Golf IV TDI
Silnik: CBZB 1.2


Powrót do Wykresy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości