Reklama

Zapraszamy do polubienia naszego nowego fanpage na Facebook'u.

Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Dane techniczne, osiągi, eksploatacja....

Moderatorzy: Moderator LC Team, Moderator Junior

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez domell » 6 sierpnia 2016, 12:20

Vampire1984 - mi wyjdzie około 230 tyś, bo w momencie jak zamawiałem to nie można było wybrać MatrixLed, jakiś tydzień temu się pojawiły w cenniku za 2700 więc grzech nie wybrać :-D
Jeśli chodzi o ratę netto - około 2500 z ubezpieczeniem, wpłata 10%, Audi Perfect Lease z wykupem 48%... Przebieg 30000/rok.
Co do dodatków to z ważniejszych Bang&Olufsen, Virtua Cockpit, Czujniki PDC przód i tył, MMI Plus, Fotele sportowe z alcantarą ale nie te ze zintegrowanym zagłówkiem bo zależało mi głównie na pełnej elektryce foteli, lustra zewn. full opcja, kierownica "cięta" z łopatkami, wspomniane już MatrixLed, pakiet oświetlenia wnętrza, pakiet "skórzany". Zero Asystentów choć właśnie zastanawiam się czy dobrze zrobiłem :shock: Keyless też nie brałem ani Audi Magnetic Ride a nie wiem czy nie jest za późno żeby coś dodać...

Co do wyboru to mam nadzieję, że nie będę żałował. Moje pierwsze auto nie Seat i nie Leon ;)
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Reklama

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 6 sierpnia 2016, 17:18

Keylessa dobierz bo warto, virtual cockpit dla mnie zbyt komputerowy, klasyczne zegary sa super. Magnetic Ride zdecydowanie nie warto. Asystent jazdy w trasie fajnie współpracuje z Matrixami i navi. Dach otwierany tez wart rozważenia.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Vampire1984 » 6 sierpnia 2016, 17:23

Keylessem ukradna mu w 10 sekund auto, beznadziejny gadget.
Ja jak audi to tylko z magnetic ride na pewno ten typ zawieszenia musi robic swoja robote:)
Niestety LEDY w A3ce sa bardzo kiepskie w porownaniu z bixenonami
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez domell » 6 sierpnia 2016, 17:56

Co masz na myśli?? LEDy słabo świecą czy jak? Masz na myśli te z wersji po lifcie?
Niestety po FL w S3 LED to standard więc nawet jakbym mocno chciał to i tak lipa ;) Tak czy inaczej w grę wchodziły od początku tylko MatrixLED a te świecą znakomicie jak dla mnie 8)
Co do Virtua Cockpit to wybrałem głownie ze względu na konfigurowalność, co chcę to mam na blacie ;)
Konfig mam 230 tys i szczerze powiem, że to taki max jaki sobie założyłem co w przypadku tego co wychodziło mi przy Cuprze to i tak dużo więcej i to że nie brałem żadnych asystentów trochę podyktowane jest kasą :-( Kusi mnie ten Magnetic ride ale nie wiem czy jeszcze da radę doposażyć :roll:
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Vampire1984 » 6 sierpnia 2016, 18:03

Tak Ledy w testach swieca tragicznie w porownaniu do bixenonow, a co najlepsze w Q3ce swieca lepiej ledy niz bixenony:)
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez domell » 6 sierpnia 2016, 18:10

Możesz dać linka do tych testów?? Bo wg mnie LED świeci dobrze po FL choć nie miałem okazji porównać do bixenonów... Na pewno jednak Matrix świeci lepiej niż LED ale pojęcia nie mam czy lepiej niż bixenon...
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Vampire1984 » 6 sierpnia 2016, 18:16

Jak wroce do domu to zrobie fotki bodajze auto swiat to byl. Testy bardzo zaskakujace. Ledy nie swieca mocniej od bixenonow bo maja ogr moc. i ich ilosc tez jest ograniczona.
ALE jest to tylko wazne jesli ktos jezdzi duzo w nocy choc i tak ja jezdzilem nie raz na swoich ledach i wystarczalo mi to, dla samego efektu ledy przebijaja bixenony i halogeny :).
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 6 sierpnia 2016, 20:24

Polecam AC do ochrony przed kradzieżą. Jeździłeś z Magnetic Ride ze tak Ci sie marzy?
Test nie dotyczy Matrix'ow tylko klasycznych LED'ow.

Faktem jest natomiast to, że ledy w Leonie to tylko bajer bo świeca tragicznie.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez domell » 6 sierpnia 2016, 21:27

Nie jeździłem, tylko czytałem więc czysta teoria 8) Aczkolwiek coś tam dawać to pewnie daje :-D

Widziałem jak świecą matrixy i jak dla mnie wypas, świecą lepiej niż "zwykły" LED jednak jak wspominałem nie mam porównania jednych i drugich z bixenonem tzn. czy Matrix świeci lepiej niż bixenon czy odwrotnie... :-D

PS. Co to AC?? :shock: 8)
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 6 sierpnia 2016, 21:37

Matrix'y świeca super mam w A4 i warte sa każdej złotówki. Magnetic Ride nie jest wart tych kilku tysięcy bo tylko usztywnia juz dość twarde zawieszenie. Miałem w TT i nie widzę sensu dopłacania.
AC- auto casco :wink: I dalej polecam keyless'a bo np. w A4 daje możliwość otwierania bagażnika na kopa :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez domell » 6 sierpnia 2016, 21:47

Jeśli chodzi o ubezpieczenie to oczywiście biorę w ramach leasingu pełny pakiet... Nawet w swoim Leonie 1M TS mam full opcję ubezpieczenia po tym jak jednego mi zawinęli :evil:
Co do otwierania bagażnika "nogą" (bo o to chodzi?? :-D ) to szczerze nawet nie sprawdzałem czy w ogóle taka opcja jest dostępna po lifcie;)
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 6 sierpnia 2016, 21:55

W S3 chyba nie ma. Sprawdź jakie sa funkcje przy keyless'ie. Co do kradzieży to napewno będziesz miał RTI a jak nie to polecam. Jak Ci ukradną po roku to sie tylko ucieszysz ze będziesz mógł auto sobie zmienić :wink:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 10:25

Magnetic ride to nic innego jak DCC, do takiego auta jak S3 zdecydowanie warto wziąć. Szczerze gdyby w Cuprze DCC było opcją to na 100% bym nie wziął, a jak już jest w standardzie to wiem, że w następnym aucie też chcę. :D

@domell
, świetna decyzja, nie będziesz żałował. Cenowo przepaść w stosunku do Cupry, ale auto jest warte tych pieniędzy, szczególnie, że jest już porządna skrzynia DSG7 , szczerze to nawet nie wiedziałem, że ją wrzucili, to jest zdecydowanie świetna wiadomość :brawo: W tym budżecie też brałbym S3, po lifcie drobne zmiany, ale dodają autu charakteru. W A/S3 virtual cockpit to fajna opcja, bo w nocy można zamknąć ekranik i skupić się tylko na kokpicie, choć nie jest to na pewno dodatek must have i trzeba się przyzwyczaić, ale w Audi VC jest pięknie rozwiązany.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 15:18

Magnetic Ride to nie to samo co DCC wiec nie pisz bzdur bo jeszcze ktoś uwierzy.
W nocy zdecydowanie lepszym rozwiązaniem od VC jest Hu tylko nie wiem czy w S3 jest dostępny.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 15:45

Och Tomku to może oświecisz mnie, jakie dodatkowe opcje względem DCC ma audi magnetic ride w S3? Ustawiasz tylko twardość zawieszenia tak jak w DCC i nic poza tym. Ale dla Ciebie dzień bez popełnienia głupoty jest dniem straconym jak widzę :) Nic poza twardością w S3 nie ustawisz, a czy w Audi działa lepiej to już inna sprawa, mam nadzieję, że tak bo dopłata jest słona. Jednak dobrze mieć opcję utwardzenia zawieszenia np na autostradę, czy trasę szybkiego ruchu z ładnym asfaltem, bo auto prowadzi się pewniej


Na HUD nie masz tak rozbudowanej mapy jak w VC, to w ogóle co innego. Jeśli się nie ma 100 lat to nie zaznaczenia opcji VC w nowym Audi można uznać za niedopatrzenie lub po prostu duży błąd przy konfiguracji. Gdyby jeszcze te klasyczne zegary były jakieś śliczne, a są najzwyklejsze na świecie.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 15:55

Oświecę cię po raz ostatni bo edukowanie ciebie to jak rzucanie grochem o ścianę bo niereformowalny egzemplarz jesteś. MR ma opiłki w oleju i powoduje jednostopniowe utwardzenie zawieszenia nie ma opcji komfort. W przypadku S3 standardowo dość twarde zawieszenie moze byc jeszcze twardsze. W przypadku DCC nie ma opiłków tylko jest inna budowa amortyzatora dzieki której bez wchodzenia w szczegóły mozna regulować opór przepływu oleju dzieki czemu mozna ustawić zawieszenie na komfortowe, sport i Cupra w przypadku Leona. W RS6 tez jest MR i nie ma opcji komfort. Jest twardo albo bardzo twardo.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 16:23

Tomuś, widzę, że po prostu kolejny raz szukasz zaczepki i znowu zero merytorycznej dyskusji z Twojej strony. Trochę to żałosne. Chyba wiadomo jak działa magnetic ride, bo i sama nazwa to wskazuje i wiadomo, że do opcji za ponad 5k nie wrzucają amorów z Leona. DCC to regulacja twardości zawieszenia i w s3 magnetic ride pełnie tę samą funkcję i żadną inną, takie DCC, czyli aktywne zawieszenie od Audi, ale Ty oczywiście musisz tylko bić pianę i nawet nie odpowiedziałeś na moje pytanie- jaką dodatkową funkcję ma MR względem DCC. Nie musisz odpowiadać, bo wiem, że żadną. Proponuję Ci na przyszłość skupienie się na rzeczowej dyskusji zamiast robienia afery z premedytacją i obrażania innych. Ale widzę, że lubisz emocjonować się forumowym życiem, a właściwie swoimi kolejnymi potyczkami. :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 16:25

Ty naprawdę jesteś taki ograniczony czy tylko udajesz!? W MR nie ma trybu komfort naprawdę tego nie rozumiesz?!
Czy to dość merytorycznie dla ciebie?
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 16:27

Jest tryb komfort, który pewnie nazywa się normal??
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Vampire1984 » 7 sierpnia 2016, 16:47

Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 16:53

Nie ma. Maciek doucz się a pozniej podyskutuj.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 17:25

To ty się doucz (kolejny raz) bo jest tryb comfort. Ew nazywa się normal ale raczej comfort, nie pamiętam. Ja miałem okazję się przejechać S3 sedan, jak gdzies juz pisalem a Ty swoją wiedzę opierasz na własnych fantazjach
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Vampire1984 » 7 sierpnia 2016, 17:42

I jak wrazenia? Miala ta S3ka MR? czy zwykle zawieszenie?
Ten MR z tego co patrze to tak jak pisze przedmowca to jak w VW i Se oraz Sk DCC tyle ze cos o polke wyzej. Bo standardowe S3 ma zwykle zawieszenie nieregulowane a jedynie Audi Drive Select z 5 trybami: comfort, auto, dynamic, efficiency i individual
Był: Toyota Yaris FL 1.0, Toyota Corolla IX 1.4, Honda Accord VII FL 2.0, Leon 5F 1.4 viewtopic.php?f=91&t=55743
Jest: MB A250 4M viewtopic.php?f=34&t=67730
|
My other car, would be a Jet Fighter
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Vampire1984
Cupra
Cupra
 
Posty: 2085
Dołączył(a): 11 lutego 2014, 15:27
Lokalizacja: Północ
Region: zachodniopomorskie
Auto: MB A250 4M W177
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 18:02

Oczywiście z magneticiem dlatego pamiętam, że można ustawić tłumienie tak jak w zwykłym DCC w taniej Seacinie. Pierwsze wrażenia po przesiadce z Cupry nie były zbyt pozytywne przez to, że znajomy nie dokupił foteli z alcantarą ani pakieru skórzanego. Więc jakość montażu wzorowa, ale niestety tkanina na fotelach wydaje się tania w porównaniu z alcantarą w Cuprze, naprawdę kiepsko to wygląda i nie pasuje do S3. Po zaznaczeniu foteli skórzanych lub alcantara i pakietu skórzanego byłaby już kropka nad "i". Sam projekt wnętrza jak dla mnie super, ascetyzm, ale ze smakiem. Opcja Autohold- rewelacja i obowiązkowa pozycja w opcjach, zresztą tania, może po lifcie jest standardem. Łopatki od DSG srebrne, ale plastikowe i małe, co mnie trochę zdziwiło, bo na zdjęciach się wydają większe, ale może to kwestia jakiejś opcjonalnej sportowej kierownicy, gdzie łopatki są większe i metalowe? Prowadzenie bardziej toporne niż Cupra, która wydaje się narwana, ale z rolki te auta idą identycznie pomimo nieco większej mocy w Audi. Start jest oczywiście mega, 4x4 świetnie się zgrywa z dsg (przynajmniej zgrywała dopóki nie zaczęła szarpać po boxie, ale o tym pisałem wyżej). Szczególnie po tym starcie żal wracać do Cupry i cholernego wheelhopa... Generalnie S3 auto bez WOW w porównaniu z Cuprą (można by się było spodziewać czegoś więcej po różnicy w cenie), ale z drugiej strony ma wszystko czego trzeba , świetnie wygląda i jest warta tych pieniędzy tylko parę opcji trzeba koniecznie dorzucić. Fajniejszy dźwięk w środku (pewnie sprawka innego actuatora) no i wydech jak na serię też fajnie brzmi podczas gdy w Cuprze nie brzmi w ogóle.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 18:05

O czym ty piszesz!!! Miałem TT 3.2 z MR, jeździłem S3 z MR i jest to zwykły przycisk który działa on/off takze nie opowiadaj bajek o jakis trybach.

Tu masz R8
http://ipocars.com/imgs/a/b/e/p/b/audi_ ... 12_lgw.jpg
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 18:09

Może jeździłeś starym S3?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 18:19

2016 to chyba nie taki stary. To ze jest tryb komfort to nieznaczny ze on wpływa na zawieszenie. Bez MR tez jest komfort a zawieszenie sie nie reguluje. MR działa tylko on/off twardo albo bardzo twardo nic sie tam nie ustawia na komfort jak w Cuprze. I przyjmij ze tak jest i sie juz nie kompromituj. Albo idzi do salonu o sie sam przekonaj i przestań ludzi wprowadzać w błąd.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 18:32

Jezu trzymajcie mnie. Stary chłop a jak z dzieckiem. Masz tryb indywidualny jak w cuprze. To S3 to chyba widziałeś w Google grafika.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Pik » 7 sierpnia 2016, 18:40

Oczywiście, że można w S3 przełączyć zawieszenie w tryb comfort. Jak zwykle Tomek daje wyraz swojej ignorancji.
Pozdrawiam
Pik
Moja Cupra 5F
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pik
FR
FR
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 26 maja 2015, 17:24
Auto: Cupra 5F MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 19:07

A skąd to wiesz? Bo ja zanim kupiłem A4 byłem zdecydowany na S3 i nie kupiłem go tylko ze względu na lift, nie chciałem tyle czekać a przedlifta nie chciałem. Padło na A4 gdzie mam dynamiczny układ zawieszenia to jest odpowiednikiem DCC a dopiero w S4 będzie MR. Wiec przestańcie gadać bzdury. Jeden czerpie wiedzę z neta a drugi z z neta i auta kolegi bo dał mu w nim posiedzieć. Jak dzieciaki. Ja sprawę konsultowałem z doradca produktowym VW dla grupy Krotoski-Cichy. Ale wy "znafcy" wiecie lepiej mimo ze jedenego z drugim doświadczenie motoryzacyjne kończy sie na Cuprze jak zwykle dając wyraz swojej głupoty.
Kolego, który kupuje S3, zastanów sie na MR i potwierdź sobie to co pisze w salonie i nie sugeruj sie tym co tu piszą te dwie mądrale bo jeden potrafi w jednym poście napisać jak go denerwuje WH a zarazem kocha to auto bo jest takie dzikie i WH go fascynuje. Drugi w Cuprze ma spalanie 8,2 bo boi sie dodawać gazu bo go moc zabije.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Fredi88 » 7 sierpnia 2016, 19:11

Trza by Maznasa spytać czy mu Jemielita przemieliło na dziurach jak MR załączył :mrgreen: Tomek może spytasz Jarka?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fredi88
Sport
Sport
 
Posty: 344
Dołączył(a): 4 czerwca 2016, 19:06
Lokalizacja: Hönigsberg - Austria
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 19:15

Kolego zapnij MR w swoim Beetlu w dieslu i opowiedz nam jak to jest poczuć sie jak prawdziwy mężczyzna w samochodzie dla barbi :-D
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 19:33

Tomek nikogo nie obchodzą Twoje kontakty w grupie krotoski-cichy, czy w tvn-ie. Przestań tylko wprowadzać ludzi w błąd i przyznaj się, że nie masz pojęcia o czym piszesz, a przy S3 to Ty chyba stałeś i to daleko. W S3 przy MR ustawiasz twardość zawieszenia i jest tryb komfortowy.
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Fredi88 » 7 sierpnia 2016, 19:42

Tomek2791 napisał(a):Kolego zapnij MR w swoim Beetlu w dieslu i opowiedz nam jak to jest poczuć sie jak prawdziwy mężczyzna w samochodzie dla barbi :-D

Połechtałeś swoje męskie EGO cwaniaku z miodem w uszach :) ? Przed monitorkiem zgrywasz cwaniaka... Na żywo też jesteś taki mądry?
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fredi88
Sport
Sport
 
Posty: 344
Dołączył(a): 4 czerwca 2016, 19:06
Lokalizacja: Hönigsberg - Austria
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 19:51

Nie bede dalej ciągnął tej dyskusji bo jesteś niereformowalny. Ja weryfikuje informacje u źrodła u ludzi którzy sa szkoleni w centrali z produktów które sprzedają i szkola dealerów a ty u kolegi. Jak ktoś będzie kupował S3 i zapragnie mieć MR napewno postara się sprawdzić jak jest prawda.

-- 7 sierpnia 2016, 20:51 --

Fredi88 napisał(a):
Tomek2791 napisał(a):Kolego zapnij MR w swoim Beetlu w dieslu i opowiedz nam jak to jest poczuć sie jak prawdziwy mężczyzna w samochodzie dla barbi :-D

Połechtałeś swoje męskie EGO cwaniaku z miodem w uszach :) ? Przed monitorkiem zgrywasz cwaniaka... Na żywo też jesteś taki mądry?


Chcesz sprawdzić. Zapraszam na PW.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Pik » 7 sierpnia 2016, 20:08

Pewnie że nie ma sensu ciągnąć dyskusji. Wystarczy zerknąć np na filmik Zachara i zobaczyć jak jest ustawione zawieszenie ("regulacja tłumienia"): https://youtu.be/CkHh9c9YuE8?t=8m50s. :wink:
Pozdrawiam
Pik
Moja Cupra 5F
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pik
FR
FR
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 26 maja 2015, 17:24
Auto: Cupra 5F MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 20:17

Komfort to jest standardowa twardość w S3 czyli dość twardo i nijak to sie ma do trybu komfort w DCC. Sport to jest odpowiednik trybu Cupra. Nie ma komfortowego zawieszenia w S3 tak jak nie ma komfortu w TypeR. Jest twardo albo ekstremalnie twardo. I taka jest miedzy nami roznica ty polegasz na Zacharze a ja sprawdziłem to sam.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Pik » 7 sierpnia 2016, 20:21

LOL. To comfort nie jest komfort? Może powinieneś napisać jakieś pismo ze sprostowaniem do Audi? Bo przecież wiesz lepiej... :wink:
Pozdrawiam
Pik
Moja Cupra 5F
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pik
FR
FR
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 26 maja 2015, 17:24
Auto: Cupra 5F MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 20:37

Komfort to pojęcie względne jakbyś nie wiedział. Komfort w DCC i komfort w MR to dwa rożne stany bo to dwa rożne systemy. Ty jednak jesteś ograniczony :shock:
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Pik » 7 sierpnia 2016, 20:44

Dlatego nie rozmawiam o odczuciach, tylko o faktach. Fakt jest taki, że jest dostępne ustawienie comfort. A twoje opinie czy to twardo czy miękko to mam w głębokim poważaniu. Zresztą dotyczy to wszystkich twoich opinii.
Pozdrawiam
Pik
Moja Cupra 5F
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pik
FR
FR
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 26 maja 2015, 17:24
Auto: Cupra 5F MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Tomek2791 » 7 sierpnia 2016, 20:48

OK Panowie czas na męska decyzje. Cupry juz nie mam wiec czas opuścić to forum. Pozdrawiam rozsądnych i merytorycznych użytkowników tego forum, którzy niezbyt często sie wypowiadali ale i tak było widac ze maja wiedzę i wiedza o czym piszą (Pelikson, TWes i wielu innych). Pozdrawiam rownież niereformowalnych ignorantów motoryzacyjnych. Będziecie mogli dalej wypisywać swoje herezje tylko teraz juz nikt wam nie będzie przeszkadzał. Możecie odetchnąć z ulga.
Zobacz Profil
Tomek2791
Sport
Sport
 
Posty: 342
Dołączył(a): 5 kwietnia 2015, 17:19
Auto: CUPRA 280
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Fredi88 » 7 sierpnia 2016, 21:14

:brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
Jedyna rozsądna decyzja w Twoim życiu...
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Fredi88
Sport
Sport
 
Posty: 344
Dołączył(a): 4 czerwca 2016, 19:06
Lokalizacja: Hönigsberg - Austria
Auto: Leon ST FR
Silnik: benzyna 1.4

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez Pelikson » 7 sierpnia 2016, 22:09

Również pozdrawiam Tomek i podziwiam, że tyle walczyłeś z wiatrakami :mrgreen: Ja już jakiś czas temu stwierdziłem, że nie ma sensu wypowiadać się ze swoich doświadczeń czy to dobrych czy złych związanych z Cuprą bo każdy wie lepiej pomimo, że nie miało z tym do czynienia i ślepo chwali swoje :) Przestawiłem się na rolę czytelnika ale czasami czytając takie tematy jak tutaj aż nóż w kieszeni się otwiera :)
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
Pelikson
Sport
Sport
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 listopada 2014, 18:54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Auto: inne
Silnik: CJXA 2.0

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez maciek89 » 7 sierpnia 2016, 22:44

No troche OT zrobiłeś z tym chwaleniem swojego bo jak widzisz w tym topicu już 2 osoby w ostatniej chwili odwróciłem od cupry punktując konkretne jej wady

O trybie komfortowym już nie ma co dyskutować bo to przecież ręce opadają... Gość mi prawie wmówił, że coś mi się przewidziało :brawo:
Zobacz Profil
Avatar użytkownika
maciek89
Cupra
Cupra
 
Posty: 2136
Dołączył(a): 27 czerwca 2015, 17:44
Auto: Cupra 280 MY16
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez domell » 12 sierpnia 2016, 19:00

Panowie, nie ma naprawdę sensu się kłócić;) Zdecydowałem się domówić Magnetic Ride... Myśle, że na pewno nie zaszkodzi :D

PS. Ciekaw jestem czy silnik w wersji po lifcie DJH, różni się w ogóle czymś od CJX czy to zabieg typu BHX -> CDL

PS2. Keylessa nie brałem jednak...

Pozdr.
Zobacz Profil
domell
Stella +
Stella +
 
Posty: 48
Dołączył(a): 24 stycznia 2012, 10:42
Auto: Leon TS

Re: Cupra ST 290 vs Gofr R Variant

Postprzez booncol » 18 kwietnia 2017, 22:41

Odgrzewając kotleta, do Gofra w karawanie wpadł JB4 i wkładka K&N

Obrazek
był Nissan 200SX S14 420km, BMW E46 330D Touring 184km, Mazda 3 MPS 260km, Audi A4 B8 1.8 TFSI 160km
obecnie Golf VII R Variant MY2016 312km 406Nm
Zobacz Profil
booncol
Signo
Signo
 
Posty: 106
Dołączył(a): 3 grudnia 2015, 15:12
Auto: Golf VII R Variant
Silnik: benzyna 2.0 turbo

Poprzednia strona

Powrót do VAG - Techniczne Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość